GERÇEKTEN ŞAŞIRMAMAK ELDE DEĞİL

Ynt: GERÇEKTEN ŞAŞIRMAMAK ELDE DEĞİL

Proje lojistiği , bu tarz standart dışı yüklerin elleçleme-yükleme-taşıması ile uğraşan dal , Lojistiğin bordoberelileriyiz diye övünürler.Olmadık yerler ve saatlerde çalışır iyi de para kazanırlar !
 

Ynt: GERÇEKTEN ŞAŞIRMAMAK ELDE DEĞİL

UÖZKAN.77 link=topic=81092.msg963101#msg963101 date=1422353057' Alıntı:
sıradışı yükler:) tam isabet..

bizi yabana atmayın.. inşaat dedimi türkler akla geliyo..

artvin-deriner barajı- yabancı belgesel DEV YAPILAR..

http://www.trthaber.com/haberekrani/tasarim-harikasi-deriner-baraji-dev-yapilarda-3342.html
yani övünecek biseylerimiz oldu he..
valla felaket gururlandım.
 
Ynt: GERÇEKTEN ŞAŞIRMAMAK ELDE DEĞİL

yusuf bu DEV YAPILAR yabavcı belgesel geçen 1 saat DERİNER barajını izledim.. akla zarar.. ve tamamı bizim tarafımızdan bizim mühendislerce yapılıyo.. bulursan bi izle harbi akla zarar.. zaten dünyada İLK 3 ' ün içinde..
 
Ynt: GERÇEKTEN ŞAŞIRMAMAK ELDE DEĞİL

Bundan çok daha büyükleri taşınıyor çok daha ağır ve çok daha genişleri. İlk baş bi mühendis ekibi tarafından yükleme planlanıyor sonra yol üstündeki engeller kaldırılıyor. En sonunda da bizim kullandığımız bildiğimiz tırların 5-6 katı güçteki tırlara yüklenip gönderiliyor. Kullandıkları lowbed dorse diye geçiyor galiba yüz binlere ton yüke dayanan ve teker sayısı çok olduğu için basıncı eşit dağıtan dorse. Bu yüzden dorseye bir şey olmuyor. Yanılmıyorsam gerçi bu videoda gözükmüyor ama arkadan gelen ayrı dorseninde bi sürücüsü var ve onun tekerleklerinin ilerleyişini en öndeki çeken tır-tırlara bakarak kontrol ediyor ayarlıyor. Bu arada evet proje taşımacılığı olarak geçiyor. Aynı zamanda ayda 1-2 taşıma yapıp çok çok büyük paralar kazanırlar.
 
Ynt: GERÇEKTEN ŞAŞIRMAMAK ELDE DEĞİL

Lisans bitirme tezimi Alman lojistik firması Kuehne+Nagel ' in proje lojistiği departmanında kalite faktörleri ve taşımaya etkilerini araştıran analitik bir proses geliştirerek hazırlamıştım.Trafik ışıkları tabelalar , elektrik telleri sökülür , gerekirse 2 şeritli yol tamamen trafiğe kapatılır.Hepsi özel izne tabi belediyesinden emniyete, jandarmadan karayollarına kadar bir dünya harçlar ödenip izinler alınıyor.Şehir içi sevkiyatlar gecenin 2si 3 ü sabaha karşı yapılır.Hatta bir seferinde İzmitten taşınan parça okadar büyüktü ki Derince limana giriş yapamadı , Tuzla limandan başka gemiye(Barge) aktarılarak Derinceye gelmişti.Ordanda İsveç ' ti yanılmıyorsam R-R Marine firmasına.
 

Benzer Konular