Fiat - New Hollandcılar bir bakarmısınız


Mrb. arkadaşlar geçenlerde 'New holland yeni model' adlı başlıkta aşağıdaki görüşümü yazmıştım fakat çözüme ulaşamadım tekrardan yazdım sizi cevaplarınız için teşekkür ederim bilinmesi gereken bir durum olduğunu düşünüyorum. Çıkmazsa New Holland Fabrika gezisinde yetkililere mi sorayım :)
şimdi sorum şu şekilde 66 serisi şanzuman şuan TDD serisi bu şanzuman değilmi ben öyle biliyorum. Birde xx 66 traktörler buçuklu mu (kullanıcıları söylüyor formdaki kullananlar zaten doğrusunu yazacaklardır) eğer 66 serisi buçuklu ise TDD kullanıcıları neden buçuk istiyor aradaki fark ne :S. şimdi bu 66 serisi şanzuman çeşitli donanımlarla 66-L serisi-TLA-T50XXe kadar uzanan şanzuman değilmi :S
aşağıdaki ise linteki konuya yazdığım cevap.
'http://www.trakkulup.net/muhabbet-teknik-bilgiler-190/new-holland-yeni-model/'
56 serisi 480 s8 ile başlayıp günümüzde de üretilen 56 serisi o tamam.yüksek beygir gücü istenebilir yapılabilir.
Bir de şunu yazayım şimdi 480 yenileri yapılıyor 4x4ü bile var eski 480 kadar rağbet görüyor mu peki :S formda okumuştum geçenler birisi 54c satıp 480 4x4 almış 54c nin çıkardığı yükü o 4x4 haliyle çıkaramamış belki hatırlayanlar olur. şimdi eskiyi yeniden diriltmek ne olur bilmiyorum 2. el 8066 60 000 tl istiyorlarsa yaşı 14 sıfırı ne olacak bu kadar model marka seçenek varken :)
 
Ynt: Fiat - New Hollandcılar bir bakarmısınız

kullanmadım ama katolok değerlerine bakılırsa tahvil oranları farklı.bende öyle sanıyordum kıyasladım farklı bence ..yani 66 larla tdd ler aynı şanzıman olamaz.görsel benzerlik varsa şayet belki aynı kalıpları kullanıyor olabilir.ama içeriği farkılı.tahvil oranları tutmuyor.66 lar dada buçuk hiç görmedim.
 
Ynt: Fiat - New Hollandcılar bir bakarmısınız

66 serısı modeller 12 ılerı 12 gerı vıteslı ve bucuksuzdur .( üç adet takvıye 4 adet vıtes ve bırde ılerı gerı levyesı vardır ) tdd serısıde shuttle harıc aynı sanzımanı kullanır .(hız oranları aynı olmayabılır )
54c ıle 480 4x4 karsılastırması ne kadar yanlıs olsa da acıklamaya calısayım . cekısı agırlık etkıler , teker kalınlıgı etkıler , baglantı yukseklıgı etkıler ....

bıde 54c kadar cekmıyor derken aynı vıteste onun kadar cekemez zaten bu acıdan da degerlendırılmıs olabılır ;) sanırım gereklı acıklamayı yapmıs bulunmaktayım eksık varsa seyederız :D
 
Ynt: Fiat - New Hollandcılar bir bakarmısınız

zekhes link=topic=74043.msg868400#msg868400 date=1395234053' Alıntı:
kullanmadım ama katolok değerlerine bakılırsa tahvil oranları farklı.bende öyle sanıyordum kıyasladım farklı bence ..yani 66 larla tdd ler aynı şanzıman olamaz.görsel benzerlik varsa şayet belki aynı kalıpları kullanıyor olabilir.ama içeriği farkılı.tahvil oranları tutmuyor.66 lar dada buçuk hiç görmedim.
Teşekkür ederim açıklayıcı olmuş.
ertac sahin link=topic=74043.msg868401#msg868401 date=1395234168' Alıntı:
66 serısı modeller 12 ılerı 12 gerı vıteslı ve bucuksuzdur .( üç adet takvıye 4 adet vıtes ve bırde ılerı gerı levyesı vardır ) tdd serısıde shuttle harıc aynı sanzımanı kullanır .(hız oranları aynı olmayabılır )
54c ıle 480 4x4 karsılastırması ne kadar yanlıs olsa da acıklamaya calısayım . cekısı agırlık etkıler , teker kalınlıgı etkıler , baglantı yukseklıgı etkıler ....

bıde 54c kadar cekmıyor derken aynı vıteste onun kadar cekemez zaten bu acıdan da degerlendırılmıs olabılır ;) sanırım gereklı acıklamayı yapmıs bulunmaktayım eksık varsa seyederız :D
Açıklayıcı bir cevapta sizden gelmiş öğrenmek istedğim şey buydu. konu anlaşıldı cevaplarınız için teşekkür ederim sağolun. :)
 
Ynt: Fiat - New Hollandcılar bir bakarmısınız

kepirli_ercan link=topic=74043.msg868398#msg868398 date=1395233547' Alıntı:
Mrb. arkadaşlar geçenlerde 'New holland yeni model' adlı başlıkta aşağıdaki görüşümü yazmıştım fakat çözüme ulaşamadım tekrardan yazdım sizi cevaplarınız için teşekkür ederim bilinmesi gereken bir durum olduğunu düşünüyorum. Çıkmazsa New Holland Fabrika gezisinde yetkililere mi sorayım :)
şimdi sorum şu şekilde 66 serisi şanzuman şuan TDD serisi bu şanzuman değilmi ben öyle biliyorum. Birde xx 66 traktörler buçuklu mu (kullanıcıları söylüyor formdaki kullananlar zaten doğrusunu yazacaklardır) eğer 66 serisi buçuklu ise TDD kullanıcıları neden buçuk istiyor aradaki fark ne :S. şimdi bu 66 serisi şanzuman çeşitli donanımlarla 66-L serisi-TLA-T50XXe kadar uzanan şanzuman değilmi :S
aşağıdaki ise linteki konuya yazdığım cevap.
'http://www.trakkulup.net/muhabbet-teknik-bilgiler-190/new-holland-yeni-model/'
56 serisi 480 s8 ile başlayıp günümüzde de üretilen 56 serisi o tamam.yüksek beygir gücü istenebilir yapılabilir.
Bir de şunu yazayım şimdi 480 yenileri yapılıyor 4x4ü bile var eski 480 kadar rağbet görüyor mu peki :S formda okumuştum geçenler birisi 54c satıp 480 4x4 almış 54c nin çıkardığı yükü o 4x4 haliyle çıkaramamış belki hatırlayanlar olur. şimdi eskiyi yeniden diriltmek ne olur bilmiyorum 2. el 8066 60 000 tl istiyorlarsa yaşı 14 sıfırı ne olacak bu kadar model marka seçenek varken :)

resmi olarak nh yetkilileri neder bilmiyorum ama fabrika gezisine katılıyrosanız bu 66 şanzımanı buçugu falan onlara sormanızda fayda var bence
ama kişisel olarak eski fiatçı yeni nhci (fanatiklik degil kullanıcı olarak) oldugumdan
bu şanzımana dair şunu söyleyebilirim
iyi veya kötü demeyecegim fakat 4hızlı 4 yavaş 56 serisiyle kıyaslayınca 66ve tdd serisinin şanzımanındaki 2takviye buçuk gibi oluyor bizler için
tabi hızr alıkları vs biribiirnden fakrlı td65le td75 arasında bile vites hızlarında fark var
ama dediigm gibi 56 seriisnden gelen kişiler için 66 şanzımanı yada tdd şanzımanı birnevi buçuktur
bu kendi görüşüm
kendi görüşümü kendimce ıspatıda şudur
56 serisinde 4. vitesten sonra hızlı takviye alıp 1. vitese takarsın çünkü hızlı 1 yavaş 4den hızlıdır

fakat tdd serisinde 1. takviyenin 4. vitesi 2. takviyenin 1. vitesinden hızlıdır ve 2. takviyenin 4. vitesi 3. takviyenin 1. vitesinden hızlıdır
ayrıca 2. takviyedeki 4 tane vites 1. takviyedeki 4 tane vitesten biraz hızlı 3. takviyedeki 4 tane vitesten biraz yavaştır mantık olarak
yani resmi olarak firma ne der bilmiyorum ama bizler için bu 2. takviye buçuk gibi :) kısaca 2. takviye deki vitesler yarım(buçuk) vites vazifesi görüyor
bende başakta var onun buçugu harbi buçuk ama ondada 4. vites 1. vitesten hızlı tabi onda vites kolunda buçuk yazan yer var takıyorsun buçuga işlem tamam ama işin açıgı hızlı 1,5 hızlı 2,5 ve yavaş 3,5 hariç buçuk ihtiyacımzı olmuyor diger lerini pek kullanmıyoruz yani 3 tane buçuk kullanıyoruz yetiyor :)
başak resmi sitesindede buçuk diyor resmi buçuk yani :)

tdd kullanıcıları buçuk istiyormu bilmemde bence tdd serisinde kademesiz bir şanzıman olsa fena olmaz yada şu dügmeli buçuklardan yapsalar oda fena olmaz
başagın buçugu gibi olacaksa çok aciliyeti yok şuanki şanzıman ve vitesler yetiyor :)

eski makinalara birsürü para verme olayına bende karşıyım bu reşat altını muhabbetti mflerde kral tabir edilen modellerde ve fiat 66 serisinde falan var ama bence okadar para verip 10-15 -20 yaşındaki traktörler alınmaz
tabi bunu derken eski traktörlerin saglamlıgınıda unutmayalım yeni makinalar daha kibar daha hassas daha çabuk arızalanabiliyor
 

Benzer Konular