PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Fiat 640 Common Rail, Turbo, İntercooler, LDA ve Egzoz
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1455307" data-attributes="member: 76199"><p>Fiat 640 , iyi çeken bir traktördür, hafif basınçlı bir turbo eklenebilir.</p><p>LDA , rampa tırmanmalarda güçten kesilmeyi biraz azaltıyor.</p><p>CRDi , Common rail direct injection , ortak yollu direkt püskürtme, sistemi performansa etkisi fazla olmaz.</p><p>Fakat sürüşe etkisi olacaktır.</p><p>Yüklenen motor haritasına göre </p><p>Sabit tork aralığı , devir konumları .</p><p>Sabit güç aralığı devir konumları , </p><p>Tork güç eğrisi kesişim devir konumları ,</p><p>Motor max çalışma devri , </p><p>Tork artış rezervleri , sürüşü etkileyecektir.</p><p>Motorun zamanlama kayıpları , operatörlük devirlerinde değişimler yapmakta mümkündür.</p><p>Fiat motor genel karakteristik ;</p><p>1500 rpm max tork devri ,</p><p>1700 rpm tork, güç çizgisi kesişim devri , </p><p>1900-2300 rpm sabit güç aralığı ,</p><p>2500 rpm max çalışma devri şeklindedir.</p><p>Örneğin NH T6000 serisinde ,</p><p>Tork,güç çizgisi kesişim devri 1950 rpm devire çekilmiş ,</p><p>Kuyruk mili işlerinde 1950-2000 rpm devirle çalışmalarda iyileşme sağlanmıştır.</p><p>Motorun en ideal çalışma devri , tork,güç çizgisi kesişim devri olmakta.</p><p>NH T4000 seride, kuduruk gibi tork yedeği bulunmakta.</p><p>NH 8286S model , bahçeler için gayette güçlü bir traktör.</p><p>Fiat 640 a gaz verdiğimizde 1900-2100 rpm aralığında biraz büyükçe iç patlamalar yapan motor hissiyatı varken </p><p>Landini 5 100 modelde bu iç patlamalar daha minik minik hissiyat taşıyor.</p><p>Madem bahçede traktörü kullanacaksınız ,</p><p>Same Frutteto 80 , </p><p>1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı ,</p><p>Biraz stabil çalışmalı olsa da sizin ihtiyaçlarınızı iyi karşılayacak bir traktör olabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1455307, member: 76199"] Fiat 640 , iyi çeken bir traktördür, hafif basınçlı bir turbo eklenebilir. LDA , rampa tırmanmalarda güçten kesilmeyi biraz azaltıyor. CRDi , Common rail direct injection , ortak yollu direkt püskürtme, sistemi performansa etkisi fazla olmaz. Fakat sürüşe etkisi olacaktır. Yüklenen motor haritasına göre Sabit tork aralığı , devir konumları . Sabit güç aralığı devir konumları , Tork güç eğrisi kesişim devir konumları , Motor max çalışma devri , Tork artış rezervleri , sürüşü etkileyecektir. Motorun zamanlama kayıpları , operatörlük devirlerinde değişimler yapmakta mümkündür. Fiat motor genel karakteristik ; 1500 rpm max tork devri , 1700 rpm tork, güç çizgisi kesişim devri , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , 2500 rpm max çalışma devri şeklindedir. Örneğin NH T6000 serisinde , Tork,güç çizgisi kesişim devri 1950 rpm devire çekilmiş , Kuyruk mili işlerinde 1950-2000 rpm devirle çalışmalarda iyileşme sağlanmıştır. Motorun en ideal çalışma devri , tork,güç çizgisi kesişim devri olmakta. NH T4000 seride, kuduruk gibi tork yedeği bulunmakta. NH 8286S model , bahçeler için gayette güçlü bir traktör. Fiat 640 a gaz verdiğimizde 1900-2100 rpm aralığında biraz büyükçe iç patlamalar yapan motor hissiyatı varken Landini 5 100 modelde bu iç patlamalar daha minik minik hissiyat taşıyor. Madem bahçede traktörü kullanacaksınız , Same Frutteto 80 , 1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , Biraz stabil çalışmalı olsa da sizin ihtiyaçlarınızı iyi karşılayacak bir traktör olabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Fiat 640 Common Rail, Turbo, İntercooler, LDA ve Egzoz
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt