Sağol. Anladığım kadarıyla Malatyalısın 10 yıldır 165 e biniyorum. Ama o traktörle sekimi yıkmadım ocakta taş mı taşımadım. Aşırı hor kullandım. Hiç sanayiye gitmedim. Şimdi çift çeker lazım. Bir de hızlı gitmesi lazım. Büyük ihtimalle erkunt alacağım. Akçadağda herkes alıyor. John derenin sadece mazotundan çekiniyorum. Teşekkürler.
Hindistan üretimi motorların yakıtları normal değerde oluyor.
Mazot pompası ve avans ayarı verilmesi gerekiyor.
Erkunt 58E , 43,7 kw *1,341 : 58,6 hp .
Max tork 1300 rpm , max güç 2300 rpm , max çalışma devri 2500 rpm .
Motor yük dengeleme devirleri 1700 -2300 rpm.
JD 5055 ,
Max tork, 1400 rpm , max güç 2400 rpm , max çalışma devri 2500 rpm.
Motor yük dengeleme devirleri 1800-2400 rpm ' dir.
İki motorunda zamanlama kayıpları , aktif çalışma devir aralıkları benzerdir.
1000 rpm aralıklı çalışma devirleri bulunuyor, sadice motor yük dengeleme devir konumu farkları var.
Rampa tırmanma performansı olarak MF 165 ten aşağı kalmazlar.
MF 165 , motor yük dengeleme devirleri 1400-1800 rpm.
Max tork 1350 rpm, max güç 2000 rpm ,
3 vites , 800 rpm ve 700 rpm vites aralıkları bulunuyor.
Zamanlama kayıpları 650 rpm olan motordan 1000 rpm olan motora geçildiğinde aktif çalışma devir aralığının boyu uzadığı için küçük bir miktarda olsa yakıt tüketimi avantajı olacaktır,
Hindistan motorlarının başlangıç devirleri max tork noktası 1500 rpm den 1300 rpm e alınmış bir Fiat, Ford motor karakteri gösteriyor.
Bitiş devirleri hissiyatı bir Ford gibidir.
Sürüş şekliniz, motor gücü yönetimi biraz daha fazla ayağınızı gazda tutma eğilimine girecektir.
Kısa devir çalışmalı motordan, orta uzun devir çalışmalı motora geçeceksiniz.
NH TT55 in (max tork 1500 rpm, max güç 2300 rpm) yakın motor ailesinden motor tercihleri yapılmıştır.
Sürüş şekli mi fazla değiştirmek istemiyorum derseniz , Erkunt 70M size daha yakın seçenek gibi duruyor.