ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD ve HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ


[size=12pt]ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD - HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ[/size]

Siteden bakmak isteyenler linke tıklayıp bakabilirler...

Link:
[size=10pt]http://www.erkunttraktor.com.tr/resimler/urunler/CommonRail_Brosur.pdf[/size]

[size=10pt]Fiyat listesi ise
Kıymet 90 CRD 116 000 TL
Kudret 100 CRD 119 000 TL
Haşmet 110 CRD 124 400 TL
[/size]





[size=12pt]KIYMET 90 CRD[/size]


[size=12pt]KUDRET 100 CRD[/size]

[size=12pt]
HAŞMET 110 CRD
[/size]

 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD ve HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ

üçemli link=topic=79599.msg942509#msg942509 date=1417690431' Alıntı:
Paylasim icin tsk.Ercan abi.Yalniz cantlari benim hosuma gitmedi beyaz daha cok yakisiyordu sanki.
Eyw. Ahmet biraderim ;)
Beyaz jant daha iyi duruyor kırmızı jant benimde hoşuma gitmedi birde gövde rengi griye boyayıp denemk lazım ama beyaz iyi olur :)
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD ve HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ

Her yeniliğe merak ediyoruz da, ekonomik açıdan hazır olmadığımız kesin. EuroIV Cummins motorlu otobüs sahibi arkadaşlarım var, bilindiği üzere bu modellerde Adblue de kullanılıyor. Çevreci olduğu kesin, lakin; bu adblue den dolayı egzost boruları çok çabuk deliniyor, fazla yakıt tüketmeside cabası. Adblue olmadığı zaman zaten çalışmıyor v.s.
Bu işe çözüm bulunmuş; bir üst modelin yazılımı kopyalanıp alt modeldeki yani daha düşük hp. de ki motora atılıp beygir gücü arttırlıyor ve buluş olarak kabul edilebilecek bir cihaz veya düzenek yapmışlar. Bu düzenekte motora ve egzost sistemine gitmesi gereken adblue katkı maddesini sistemden geri döndürüp depoya bırakıyor. Araçta % 15 e varan yakıt tasarrufu sağlanmış, buna paralel olarak 20 hp lik güç artışıda sağlanmış.
Adbule maddi açıdan masraf gibi görünmese de, aracın egzost sistemine verdiği zarar hayli fazla. Bu araçtaki egzost sistemi yaklaşık 6 bin TL. mış :)
Bunu niye yazdın derseniz; CRD v.s. sanki bizim işimize pek uygun değil gibi.

Ercan; paylaşım için teşekkürler, eleştirim Erkunt a değil, tüm gelişmiş motora sahip modeller için geçerlidir.
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD ve HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ

nailyetek link=topic=79599.msg942515#msg942515 date=1417691772' Alıntı:
Her yeniliğe merak ediyoruz da, ekonomik açıdan hazır olmadığımız kesin. EuroIV Cummins motorlu otobüs sahibi arkadaşlarım var, bilindiği üzere bu modellerde Adblue de kullanılıyor. Çevreci olduğu kesin, lakin; bu adblue den dolayı egzost boruları çok çabuk deliniyor, fazla yakıt tüketmeside cabası. Adblue olmadığı zaman zaten çalışmıyor v.s.
Bu işe çözüm bulunmuş; bir üst modelin yazılımı kopyalanıp alt modeldeki yani daha düşük hp. de ki motora atılıp beygir gücü arttırlıyor ve buluş olarak kabul edilebilecek bir cihaz veya düzenek yapmışlar. Bu düzenekte motora ve egzost sistemine gitmesi gereken adblue katkı maddesini sistemden geri döndürüp depoya bırakıyor. Araçta % 15 e varan yakıt tasarrufu sağlanmış, buna paralel olarak 20 hp lik güç artışıda sağlanmış.
Adbule maddi açıdan masraf gibi görünmese de, aracın egzost sistemine verdiği zarar hayli fazla. Bu araçtaki egzost sistemi yaklaşık 6 bin TL. mış :)
Bunu niye yazdın derseniz; CRD v.s. sanki bizim işimize pek uygun değil gibi.

Ercan; paylaşım için teşekkürler, eleştirim Erkunt a değil, tüm gelişmiş motora sahip modeller için geçerlidir.
abi çoğu tırcıda aynı şeyi yapıyor. Yazılıp attırıp euro5 ten 4 de dusuruyorlar 20 bg artıyor dıyorlar. Anca e4 motor kara dizele oranla cok cok verımlı lakin usta arıza parça konusunda :( söylemeye gerek yok heralde...
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD ve HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ

paylaşım için teşekkürler.Kıymet için konuşuyorum tork ;Crd de 393 Nm. diğerinde 397 yani 4 Nm cik fark var sırf marka için mi millet 15-20 bin daha fazla verecek anlamadım :D
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD ve HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ

144fenomen link=topic=79599.msg942519#msg942519 date=1417692165' Alıntı:
paylaşım için teşekkürler.Kıymet için konuşuyorum tork ;Crd de 393 Nm. diğerinde 397 yani 4 Nm cik fark var sırf marka için mi millet 15-20 bin daha fazla verecek anlamadım :D
marka ıcın degıl. 2015 ten sonra Tüm 90ve uzeri beygir gucune sahıp traktorlar Euro4 egzoz normlarına sahıp motorlar ıle satılacak. Perkıns e3 tü. Bu deutz E4 Fark burda.
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD ve HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ

emrekaptan59 link=topic=79599.msg942513#msg942513 date=1417691327' Alıntı:
Paylasım ıcın tesekkurler fıyatlarıda eklersenız daha guzel olucak
Eyw. fiyat listesini de ekledim :)
Arslanlar 5070 link=topic=79599.msg942514#msg942514 date=1417691748' Alıntı:
Motor yağ kapasitesi 8 litre mi hararet sorunu olmasın bunların :)
Deutz test etmemiş midir :D
nailyetek link=topic=79599.msg942515#msg942515 date=1417691772' Alıntı:
Her yeniliğe merak ediyoruz da, ekonomik açıdan hazır olmadığımız kesin. EuroIV Cummins motorlu otobüs sahibi arkadaşlarım var, bilindiği üzere bu modellerde Adblue de kullanılıyor. Çevreci olduğu kesin, lakin; bu adblue den dolayı egzost boruları çok çabuk deliniyor, fazla yakıt tüketmeside cabası. Adblue olmadığı zaman zaten çalışmıyor v.s.
Bu işe çözüm bulunmuş; bir üst modelin yazılımı kopyalanıp alt modeldeki yani daha düşük hp. de ki motora atılıp beygir gücü arttırlıyor ve buluş olarak kabul edilebilecek bir cihaz veya düzenek yapmışlar. Bu düzenekte motora ve egzost sistemine gitmesi gereken adblue katkı maddesini sistemden geri döndürüp depoya bırakıyor. Araçta % 15 e varan yakıt tasarrufu sağlanmış, buna paralel olarak 20 hp lik güç artışıda sağlanmış.
Adbule maddi açıdan masraf gibi görünmese de, aracın egzost sistemine verdiği zarar hayli fazla. Bu araçtaki egzost sistemi yaklaşık 6 bin TL. mış :)
Bunu niye yazdın derseniz; CRD v.s. sanki bizim işimize pek uygun değil gibi.

Ercan; paylaşım için teşekkürler, eleştirim Erkunt a değil, tüm gelişmiş motora sahip modeller için geçerlidir.
Evet Nail abi katılıyorum, bazı şeylere hazır olmasakta durum buna doğru gidiyor.
Sitemizde paylaşılan gelişmiş büyük traktörleride görünce bunu problem görmüyoruz :S
144fenomen link=topic=79599.msg942519#msg942519 date=1417692165' Alıntı:
paylaşım için teşekkürler.Kıymet için konuşuyorum tork ;Crd de 393 Nm. diğerinde 397 yani 4 Nm cik fark var sırf marka için mi millet 15-20 bin daha fazla verecek anlamadım :D
Motor markasından artı yakıt sistemi farkı var biri mekanik diğeri common rail teknolojisi tıpkı MF 5400 serisi gibi 5410-20-30 mekanik 5425-35-45 common rail ;)
144fenomen link=topic=79599.msg942522#msg942522 date=1417692853' Alıntı:
istesekte euro 3 bulamıcaz yani.Aman istemem ben böyle iyi pompa yok bişi yok bozulursa servis birşeyden anlamaz :D
:D
emrekaptan59 link=topic=79599.msg942523#msg942523 date=1417692882' Alıntı:
ayrıca bu motor yenı bır motor degıl 2011 de uretılmeye baslanan bır motor.
Video için teşekkürler :)
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD ve HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ

Paylaşım için saol Ercan abi motor hacminin 3600 cc ye inmesi iyi olmuş fakat satış fiyatı çok yüksek tanıtım fiyatı biraz düşük olsa daha iyi olurdu.
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD ve HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ

coyote26 link=topic=79599.msg942588#msg942588 date=1417702220' Alıntı:
Bir tanıdık 110 CRD aldı bakalım 1 aya gelir demişler Common Rail sisteminin en buyuk avantajı Chıptunıng :) istedıgın ayara çek motoru turbonu :)

O zaman boşuna Haşmet almış Kıymet alıpta aynı güce getirbilirdi :) hayırlı olsun Haşmetiniz :)
 

Ynt: ERKUNT KIYMET 90 CRD - KUDRET 100 CRD ve HAŞMET 110 CRD TEKNİK BİLGİLERİ

Motoru çok güzel , bunu yıllardır Deutz motor kullanan biri olarak söylüyorum bunu.
Duman atmama , bayılmama , güzel iğmelenme gibi artı özellikleri mutlaka vardır.
Lakin bu beygir segmentinde yerli traktörlerde genelde transmisyon ve hidrolik kaynaklı sorun yaşanma riski var.
Bu segmente bir daha traktör olmak nasip olursa ithal almayı düşünüyorum.
Zaten Erkunt ' un CRD li modellerinin mevcut fiyatlarında ithaller ile neredeyse boy ölçüşecek durumda olduğunu görüyoruz.
Firma şunu diyecektir haliyle , motor tamamen ithal , kontrol edemediğimiz girdi kalemleri var , bu daha kaliteli , lakin vakti zamanında Uzel ' in Deutz ile ortak motor üretme projesi vardı Düzce kurulu olan fabrikada ne aşamaya gelmişti bilmiyorum , Erkunt ' ta böyle bir aksiyon ilerki dönmelerde düşünebilir.
 

Benzer Konular