PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Erkunt kısmet 58 e kabinli
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1462041" data-attributes="member: 76199"><p>Damper çıkışı , ilk aldığımızda tek taraf tesirliydi, servis çift taraf tesirli olarak ayarladı.</p><p>Ortadan vanalı çift damper çıkışı aparatı aldık.</p><p>Balye makinesinin yol durumu , açma - kapama pistonunu ve toplamaların pistonunu çalıştırıyoruz.</p><p>Sadece tek damper kolu ve aparatın sağ-sol vanasını kullanıyoruz.</p><p>Basınçsız yağ dönüşünü şanzıman yağı girişine bağladık.</p><p>İki çift damper çıkışı varmış gibi kullanıyoruz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1462041, member: 76199"] Damper çıkışı , ilk aldığımızda tek taraf tesirliydi, servis çift taraf tesirli olarak ayarladı. Ortadan vanalı çift damper çıkışı aparatı aldık. Balye makinesinin yol durumu , açma - kapama pistonunu ve toplamaların pistonunu çalıştırıyoruz. Sadece[B] [/B]tek damper kolu ve aparatın sağ-sol vanasını kullanıyoruz. Basınçsız yağ dönüşünü şanzıman yağı girişine bağladık. İki çift damper çıkışı varmış gibi kullanıyoruz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Erkunt kısmet 58 e kabinli
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt