Daha önce bunu servise sordum, 2015'ten önce üretilen traktörlere takılmıyormuş. Ama insan yapmak istese yapılır. Kolları söküp büyük çaplı bir dişli takacaksın. Üzerine de bir elektrikli motor monte edilecek. Motorun dişlisi küçük çapta olacak ve helezonik bir yapıda olacak ki, kol serbest durumda olduğu zaman kendiliğinden inmesin. Yine bu elektrikli motorlarla yağ çıkışları da elektronik olarak kontrol edilebilir.Bende lift otomatik taktirmayi dusunuyom,olur mu acaba
Benim yapacagim yokta servis yaparsa bilmiyom, hidrolik bozuk zaten beyin degisecek.Sende pto kolunu uzatirsan daha rahatlar abi bizim motorun kol uzun cok kolay acip kapamasi.Daha önce bunu servise sordum, 2015'ten önce üretilen traktörlere takılmıyormuş. Ama insan yapmak istese yapılır. Kolları söküp büyük çaplı bir dişli takacaksın. Üzerine de bir elektrikli motor monte edilecek. Motorun dişlisi küçük çapta olacak ve helezonik bir yapıda olacak ki, kol serbest durumda olduğu zaman kendiliğinden inmesin. Yine bu elektrikli motorlarla yağ çıkışları da elektronik olarak kontrol edilebilir.
Bu sistem biraz sade biraz da kullanışlı olur.Sadece selenoid valf ve güç kartı ile daha derli toplu olabilir Cenap abi. Bunların ikisine ayriyeten de yazılım gerekebildiğinden, mevcut şartlarda sistem mantıklı görünüyor.
Takip
Kuyruk mili şimdiye kadar hiç geçmemezlik yapmadı.Kuyruk mili kolu yerine geçmezse takılma yaparsa hidrolik piston kolu kırar. Hatta içerden dişli sistemine bile zarar verebilir
Kavrama hızını mekanik olarak da ayarlayamıyorum. Kolu indirdiğin gibi devreye giriyor. Bu sistemden sonra da 1 ya da 2 saniyede kavrama gerçekleşir.Proje güzel yapacağın sistemin kavrama hızı ayarlanabilirmi?
Elimizdeki traktörlerin kıymetini bilmekten başka bir şansımız yok.Helal olsun kafa yoruyor cenap,fakat kolun dibine gubre kalintisi gelip paslaniyor,soküp yagladimi,birde dip bolgesini gubreden korudumu ,super oluyor,ben gecen yil,5503 u sokup yagladim ,simdi bir bakayim dedim,kus gibi hafif,.
Ama kuyruk mili kolu, hem mili harekete geçirip hem de debriyaj görevini yaptığı için çok sert. Buna rağmen bu kolu hareket ettirecek bir motor var mı? Varsa bile elektrikli motorun bu kolu itebilmesi için bir janzıman da gerekli olacak.Kuyruk mili koluna hidrolik piston yerine elektrikli motor ile hareket verebilirsiniz hem hidrolik valflerle uğraşmazsınız hemde maliyet azalır.
Ama kuyruk mili kolu, hem mili harekete geçirip hem de debriyaj görevini yaptığı için çok sert. Buna rağmen bu kolu hareket ettirecek bir motor var mı? Varsa bile elektrikli motorun bu kolu itebilmesi için bir janzıman da gerekli olacak.
Kuyruk mili kolu yerine geçmezse takılma yaparsa hidrolik piston kolu kırar. Hatta içerden dişli sistemine bile zarar verebilir
Kuyruk mili şimdiye kadar hiç geçmemezlik yapmadı.
Pardon hocam, yanlış alıntı oldu, selam bu arada nasılsın,Gece uyumadan önce 1 bardak ılık süt ve 1 çay kaşığı balı karıştırarak içmek uyku getirir.
Sarı kantaron şurubu , uykuya iyi geliyor.
Cenap merhaba,Yumuşak başlangıçlı olmasa kuyruk mili kırar yada şaft gibi hareket aksamları kırar. Yumuşak başlangıçlı olması şart.