Aslında ülkemizde ki traktör parkı yoğun olarak tek çeker 50-70 beygir arası trakyörlerden oluşuyor.Uygun bir girişimle büyük bir fırsat yakalanabilir. Mesela bundan 20 yıl önce hidrolik direksiyon bile büyük bir lükstü. Ancak şu anda hemen hemen tüm traktörlerde var. Disk fren veya Çelik balata fiatlarda 88 sonrasında konulmaya başlamış. Ancak şimdi eski traktörler içinde setler var alıp takıyorsun. Çift çıkış v.s daha düne kadar çok yaygın değilken bu gün tüm traktörlere eklenebiliyor.Çift çekerde de benzer bir durum olabilir. Bu konuda en büyük sorun maliyet. Bu gün İçin 20 bin ila 30 bin civarı bir masraf göze alınabilir ancak bunun üzerine çıkılırsa çokta iyimser bakılmaz. Mehmet şimşeker in buna benzer bir projesi vardı. Başlangıçta çok büyük bir ilgi duymuştum. Ancak zamanla sanki işin rengi biraz değişti gibi. İlk başta herkese hizmet mantığı varken şu an durum, bunu bu işin hastası yaptırır vs. tarzına döndü gibi. Yine de bekleyip görmek lazım.