DT tip traktörlerin yapılış ve kullanım amaçları traktörlerin tarla çalışmalarında veya patinaja maruz kaldıkları anlarda yere daha iyi tutunabilmelerini sağlamaktır. Belirtilen amaçla kullanımlarda traktörlerden maksimum verimin alınabilmesi için ön lastik hızlarının arka lastik hızlarına göre % 1–5 arasında daha fazla olması gerekmektedir. Tarla çalışmaları ve patinaj önlemeye yönelik oluşturulan ön tekerleklerdeki hız farkı traktörün sert zeminlerde (stabilize ve asfalt zeminlerde) kullanımında DT sisteminin aktif halde bulundurulması ön lastiklerde zamansız anormal aşıntılara neden olur.Bunun yanı sıra ön ve arka lastiklerde hatalı hava basınçları aşınma nedenleri olabileceği gibi aşınmayı hızlandırıcı etkide yapabilirler.Kullanıcılar tarafından traktöre karşıdan bakıldığında ön lastiklerin alt tarafının dar, üst tarafının geniş durması direksiyon sisteminde kullanılan camber açısı değeri olup,hatalı imalat değildir.
DT sistemini sert zeminli satıhlarda kullanmayınız. Lastiklerde erken aşınma oluşur.
Lastik havalarını önerilen değerlerde olmasını sağlayınız.
DT sistemini sert zeminli satıhlarda kullanmayınız. Lastiklerde erken aşınma oluşur.
Lastik havalarını önerilen değerlerde olmasını sağlayınız.