PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Deutz Fahr 5090G hararet sorunu
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1463396" data-attributes="member: 76199"><p>Euro mazot, kırsal mazota göre biraz daha kuru, yağlama özelliği az olan bir yakıttır.</p><p>Hararetle bir ilgisinin olabileceğini zannetmeyiz.</p><p></p><p>Klima kullanımından dolayı motor sıcaklığı +5 C yükselebiliyor.</p><p>Case JX75C , motorun ısıl dengesi 79 C +,- 2 C töleransı var.</p><p>Termostat 75 C , </p><p>Klima kullanmadığımızda ibre 75 C de duruyor.</p><p>Klima kullandığımızda sıcaklık 80 C civarlarında oluyor.</p><p>Klimalı kullanım, motorun ısıl dengesine yardımcı olacak şekilde dizayn verilmiş.</p><p></p><p>Motor dinlendirmelerden bahsetmiştik.</p><p>Yeni nesil motorların 800-1000 rpm arası torkları zayıf olabiliyor.</p><p>Genelde 1000-1100-1200 rpm lerde tork yakalıyorlar.</p><p>Motorun rölanti devri 850 rpm de dinlendirme yapılmasını tavsiye etmeyiz.</p><p>Torkun net hissedilebildiği 1200 rpm devirler daha uygun olabilir, görünüyor.</p><p></p><p>Steyr 768 ile ibreyi kırmızıya dayana dayana da çalıştık, conta yaktırmadık.</p><p></p><p>Yaz mevsiminde antifriz kullanmaya gerek olmasa da 3 lt lik bir antifriz soğutma suyunun bomesini -10 C yapıyor.</p><p>Motorun su kanallarının pastan korunması için yeterli olur.</p><p>Antifrizlerin ısıl iletkenliği az olduğu için yarı yarıyadan fazla kullanılmaz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1463396, member: 76199"] Euro mazot, kırsal mazota göre biraz daha kuru, yağlama özelliği az olan bir yakıttır. Hararetle bir ilgisinin olabileceğini zannetmeyiz. Klima kullanımından dolayı motor sıcaklığı +5 C yükselebiliyor. Case JX75C , motorun ısıl dengesi 79 C +,- 2 C töleransı var. Termostat 75 C , Klima kullanmadığımızda ibre 75 C de duruyor. Klima kullandığımızda sıcaklık 80 C civarlarında oluyor. Klimalı kullanım, motorun ısıl dengesine yardımcı olacak şekilde dizayn verilmiş. Motor dinlendirmelerden bahsetmiştik. Yeni nesil motorların 800-1000 rpm arası torkları zayıf olabiliyor. Genelde 1000-1100-1200 rpm lerde tork yakalıyorlar. Motorun rölanti devri 850 rpm de dinlendirme yapılmasını tavsiye etmeyiz. Torkun net hissedilebildiği 1200 rpm devirler daha uygun olabilir, görünüyor. Steyr 768 ile ibreyi kırmızıya dayana dayana da çalıştık, conta yaktırmadık. Yaz mevsiminde antifriz kullanmaya gerek olmasa da 3 lt lik bir antifriz soğutma suyunun bomesini -10 C yapıyor. Motorun su kanallarının pastan korunması için yeterli olur. Antifrizlerin ısıl iletkenliği az olduğu için yarı yarıyadan fazla kullanılmaz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Deutz Fahr 5090G hararet sorunu
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt