DEUTZ AGROLUX 410

Mevzu kullanıldıkça değil mevzu siz gazı kokleyerek bastığınızda kaynaklanıyor devirlendikce gaz vermelisiniz gaza yüklenince motorun yakamadiginkadar mazot puskurtuyor enjektör ve yanmayan mazot kara duman olarak çıkıyor egzostan yani devirlenmesine müsade ederek gaza basarsanız bu durum söz konusu olmayacaktir
 
Mevzu kullanıldıkça değil mevzu siz gazı kokleyerek bastığınızda kaynaklanıyor devirlendikce gaz vermelisiniz gaza yüklenince motorun yakamadiginkadar mazot puskurtuyor enjektör ve yanmayan mazot kara duman olarak çıkıyor egzostan yani devirlenmesine müsade ederek gaza basarsanız bu durum söz konusu olmayacaktir
Usta bunu bi sekilde ortadan kaldiramayizmi illaki gaza yuklemmem gerekir
 
Usta nasil azalacak sifir degil traktor 1300 saatte
Sıkıntı gazı kökledimi duman atması ise sorun yok sorun belli devirde duman atıyorsa olur çoğu traktör gaza yüklendimi duman atar same deutzda bu daha çok oluyor, ben böyle gözlemledim , deutz servisinde ara ara vakit geçiriyorum , servis benim bacanak ondada 90 lık same var yenş tip biraz kullanma fırsatımda oldu devri alana kadar kara duman atıyor, bu deutzlarda değişik bi sistem var , bi sorun olacağını sanmam.
 
  • Beğen
Tepkiler: Canumut
Usta bunu bi sekilde ortadan kaldiramayizmi illaki gaza yuklemmem gerekir
Bunu cozemezsiniz çünkü yaktigindan fazla gelen mazotu kara dumannolarak atacaktır illaki devirlendirerek basmanız tavsiye ederim diğer türlü pistonlarada zarar verirsiniz zengin karışım olur yanma odasında ve yüksek ısıya sebeb olur bu durum uzun vadede subap yada piston eritmeye bile sebeb olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: YUSUFTUYLUOGLU
Deuthz motorların motor sıkıştırma oranları 19:1 dir , partikül,kurum parçacık çıkartma sınırının tam üst noktasıdır, eski nesil motorlar 16:1 , 17,5:1, 18:1 gibi sıkıştırma oranları var, partikül, kurum çıkarmaması için olması gerekende budur. Avrupa'daki motorlarda 75 hp ve üzerinde CRD ve SCR sistemleri var , bize gelenlerin egzoz donatıları biraz eksik kalıyor,
He, napacaz? 6 serisi makine alıp duman atmıyor diyeceğiz , parayı bulursak. :D
 

Yakın bir arkadaşım deutz 410 satın aldı 2 yıl kullanıp hemen sattı
manevra yok dedi
Vites çok ama aşırı hantal bir traktör dedi
Hatta 80-66 ciftcekerin kulandığı pulluklari deutz 410 un randimanli çekmediğini söyledi ve takasa verip sattı.ayrica bu arkadaşımin arazileri büyük ölçekli olmasına rağmen 410 benim için sınıfta kaldi dedi.
 
Yakın bir arkadaşım deutz 410 satın aldı 2 yıl kullanıp hemen sattı
manevra yok dedi
Vites çok ama aşırı hantal bir traktör dedi
Hatta 80-66 ciftcekerin kulandığı pulluklari deutz 410 un randimanli çekmediğini söyledi ve takasa verip sattı.ayrica bu arkadaşımin arazileri büyük ölçekli olmasına rağmen 410 benim için sınıfta kaldi dedi.
Benim gözlemlediğim bu deutzlarda ayağını gazdan hiç çekmeyecen traktör sürekli devirli olacak buda insana gına getiriyor böyle olunca yaptığın işide bozuyor.
Bir abimizde var slajı döktüğümüz yerde çiğnemek için aldıydık çiğnerken yordu bıraktı bir traktör rolantide iş yapmazmı slajın üstünde kalkmazmı kalkmıyor işte az devirli kullandım bu seferde çiğnediğim yerleri yırtıyordu sonra baktım olacak gibi değil 3060dan kasayı saldık buna taktık 3060la çiğnedim kitap gibi oldu.

Sonuç olarak deutz hantal traktör, ha diyoruz devirli kullanmak gerek onun anladığı dil o ama her traktörü devirli kullanırsak hepsi atik olur hantal traktör kalmaz mf 256 gold kağnı gibi hantal derdim meğer 256goldan kötüsü varmış
 
Usta nasil azalacak sifir degil traktor 1300 saatte
Ayarları ne kadar düzgündür , bilemeyiz.
Regülatör ayarı yapılması gerekebilir.
Motor gücü 55 kw, 285 n.m. tork, tork artış yüzdeleri %20 gibi genelde oluyor.
Max tork 1600 rpm, motor anma gücü 2200 rpm de bulunuyor.
Hafif ön kepçe çalışmasında az yakması böyle tercih ediliyor.
Yakıt seçiciliği olabilir.
Shell Full Save yakıt , kalın nitelikli ve biraz yağlı, eski nesil motorlar için daha uygundur.
Shell V Power, ince yakıt ve motor çekişi bir tık yüksek oluyor.
Kalın ve yağlı yakıtta daha fazla kara dumana kaçar ve iyi yakamadığı için yakıt sarfiyatı fazla olur.
Motor max devri 2600 rpm tercih edilebilir, yeni modellerde genelde 2300 rpm devir kısık geliyor.
Rodajda motora fazla yüklenilmemesi için yapılır.
Ağır toprak koşullarında tork artış yüzdesi düşük olan motorlar maalesef zayıf kalıyor.
Sıra başlarında geç toparlar ,
Ön kepçe çalışmalarında 1600 - 2200 rpm devir aralıkları kullanılarak 400-500 kg paketler taşınır.
Tork artış yüzdesi %20 gibi olunca sarsıntı azalır, minibüs motoru gibi yük taşır.
Toprak yapısı kumsal olan alanlarda toprak işlemede bu durum pek rahatsız etmez.
Kara toprak , zor arazide , traktör yere oturunca stop eder.
Argon3^65 , 3 saniyede yere oturup stop ediyor.
Sıra dönüşlerinde tork yedekleri yüksek olan motor aynı vitesle yavaşlayıp hızlanabilir.
 

Benzer Konular