Usta nasil azalacak sifir degil traktor 1300 saatte
Ayarları ne kadar düzgündür , bilemeyiz.
Regülatör ayarı yapılması gerekebilir.
Motor gücü 55 kw, 285 n.m. tork, tork artış yüzdeleri %20 gibi genelde oluyor.
Max tork 1600 rpm, motor anma gücü 2200 rpm de bulunuyor.
Hafif ön kepçe çalışmasında az yakması böyle tercih ediliyor.
Yakıt seçiciliği olabilir.
Shell Full Save yakıt , kalın nitelikli ve biraz yağlı, eski nesil motorlar için daha uygundur.
Shell V Power, ince yakıt ve motor çekişi bir tık yüksek oluyor.
Kalın ve yağlı yakıtta daha fazla kara dumana kaçar ve iyi yakamadığı için yakıt sarfiyatı fazla olur.
Motor max devri 2600 rpm tercih edilebilir, yeni modellerde genelde 2300 rpm devir kısık geliyor.
Rodajda motora fazla yüklenilmemesi için yapılır.
Ağır toprak koşullarında tork artış yüzdesi düşük olan motorlar maalesef zayıf kalıyor.
Sıra başlarında geç toparlar ,
Ön kepçe çalışmalarında 1600 - 2200 rpm devir aralıkları kullanılarak 400-500 kg paketler taşınır.
Tork artış yüzdesi %20 gibi olunca sarsıntı azalır, minibüs motoru gibi yük taşır.
Toprak yapısı kumsal olan alanlarda toprak işlemede bu durum pek rahatsız etmez.
Kara toprak , zor arazide , traktör yere oturunca stop eder.
Argon3^65 , 3 saniyede yere oturup stop ediyor.
Sıra dönüşlerinde tork yedekleri yüksek olan motor aynı vitesle yavaşlayıp hızlanabilir.