PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz 5110G Ön Diferansiyel
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="brkyshn" data-source="post: 1457096" data-attributes="member: 46704"><p>Ön tekerlekleri askıya alıp diferansiyeli kilitleyerek bir deneyeceğim. Kilitleme tabiiki lsd'ye göre daha verimli ancak tamamen otomatik çalışabilen bir sistem olmalı.</p><p>Deutzu 1100 saatte 2. el aldık 2020 model mekanik tip. Td95 2010 model turbolu, intercoolersızdı. Katalog verisi olarak aralarında 9 hp güç, 60 Nm tork, en az 600 kg kadar ağırlık farkı var ancak Td95de intercooler olmamasından dolayı turbo tam basınçta çalışırken emme havası ısındıkça motorun katalog değerini veremediğine eminim. Bunun dışında anlayamadığım bir şekilde ağır işte de olsa yolda yük çekerken de olsa yokuşta fazla bayılıyordu. JD 5715 yokuşta daha iyiydi. </p><p>Deutzda bu sorunu yaşamadık. İlçeye buğday çekerken TD95 ile tek römork 9 ton buğday ile 2. vitese (yaklaşık 11 km/h hız) düştüğümüz yokuşta 5110G iki römork 15,5 ton buğday ile aynı yokuşta 10 km/h hıza düştü. Dik tarlalarda da aynı şekilde hafif bir eğim bile olsa vites düşüyorduk, deutz ile rahat şekilde çıkabiliyoruz.</p><p>Bu konu dışında deutz kalkışlarda maalesef hantal. Alt devirlerdeki tork değeri oldukça düşük, biraz devirli kalkarak turboyu doldurmak gerekiyor ama TD95 de kalkışlarda seri bir makine olmadığından durumu garipsemedik.</p><p>Yazılım konusunda tecrübeniz var ise veya yapan bir firma biliyorsanız alt devirleri canlandırma amaçlı bir görüşebilirim.</p><p></p><p>Bazı tarlalarda zaman kaybetmemek açısından yastık başını geniş bırakıp ileri-geri yapmadan sıraya girebiliyoruz. Ama sistem böyleyse tabiiki bir şekilde alışacağız.</p><p></p><p>Ekipman takılı değilken traktörün arkası sanırım oldukça hafif. Henüz kantara çıkarmadım ama arka tekerleklere ağırlık eklemeyi düşünüyorum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brkyshn, post: 1457096, member: 46704"] Ön tekerlekleri askıya alıp diferansiyeli kilitleyerek bir deneyeceğim. Kilitleme tabiiki lsd'ye göre daha verimli ancak tamamen otomatik çalışabilen bir sistem olmalı. Deutzu 1100 saatte 2. el aldık 2020 model mekanik tip. Td95 2010 model turbolu, intercoolersızdı. Katalog verisi olarak aralarında 9 hp güç, 60 Nm tork, en az 600 kg kadar ağırlık farkı var ancak Td95de intercooler olmamasından dolayı turbo tam basınçta çalışırken emme havası ısındıkça motorun katalog değerini veremediğine eminim. Bunun dışında anlayamadığım bir şekilde ağır işte de olsa yolda yük çekerken de olsa yokuşta fazla bayılıyordu. JD 5715 yokuşta daha iyiydi. Deutzda bu sorunu yaşamadık. İlçeye buğday çekerken TD95 ile tek römork 9 ton buğday ile 2. vitese (yaklaşık 11 km/h hız) düştüğümüz yokuşta 5110G iki römork 15,5 ton buğday ile aynı yokuşta 10 km/h hıza düştü. Dik tarlalarda da aynı şekilde hafif bir eğim bile olsa vites düşüyorduk, deutz ile rahat şekilde çıkabiliyoruz. Bu konu dışında deutz kalkışlarda maalesef hantal. Alt devirlerdeki tork değeri oldukça düşük, biraz devirli kalkarak turboyu doldurmak gerekiyor ama TD95 de kalkışlarda seri bir makine olmadığından durumu garipsemedik. Yazılım konusunda tecrübeniz var ise veya yapan bir firma biliyorsanız alt devirleri canlandırma amaçlı bir görüşebilirim. Bazı tarlalarda zaman kaybetmemek açısından yastık başını geniş bırakıp ileri-geri yapmadan sıraya girebiliyoruz. Ama sistem böyleyse tabiiki bir şekilde alışacağız. Ekipman takılı değilken traktörün arkası sanırım oldukça hafif. Henüz kantara çıkarmadım ama arka tekerleklere ağırlık eklemeyi düşünüyorum. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz 5110G Ön Diferansiyel
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt