PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz 5110G Ön Diferansiyel
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="brkyshn" data-source="post: 1457078" data-attributes="member: 46704"><p>Evet, sınırlı kaydırma hiçbir zaman tam olarak 4x4 olamıyor ancak gündelik kullanım açısından daha kullanışlı olabilir. Keşke iki sistem birarada olsa. Sınırlı kaydırma sürekli çalışsa ancak yetersiz kaldığı durumda diferansiyel kilidini de devreye alabilsek.</p><p>Hidroliği kaldırınca dif kilidi devre dışı kalıyor mu net hatırlamıyorum, bir denerim. Ancak orada da şöyle bir konu var, Normalde diferansiyel kilidi dişlilerin birbirine kenetlenmesi ile çalışıyor. Bu şekilde olduğunda dişliler yükte iken diferansiyel kilidini devre dışı bırakmaya çalışsakta dişliler birbirinden ayrılamıyor. Sıra sonunda hidroliği kaldırdığımızda zaten tam dönüş yapmaya hazırlanmış oluyoruz ve dişliler boşa çıkmadığı için diferansiyel devreden çıkmıyor. TD95'te bunu yaşıyordum. Deutzda da boşa çıkmadan devreden çıkmıyor.</p><p>MF'te dişli sistemi yerine tamamen balatalı bir sistem kullanılıyorsa yükte dahi olsa kolaylıkta devreden çıkıyor olabilir.</p><p>Detaylı araştırmak gerekli.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brkyshn, post: 1457078, member: 46704"] Evet, sınırlı kaydırma hiçbir zaman tam olarak 4x4 olamıyor ancak gündelik kullanım açısından daha kullanışlı olabilir. Keşke iki sistem birarada olsa. Sınırlı kaydırma sürekli çalışsa ancak yetersiz kaldığı durumda diferansiyel kilidini de devreye alabilsek. Hidroliği kaldırınca dif kilidi devre dışı kalıyor mu net hatırlamıyorum, bir denerim. Ancak orada da şöyle bir konu var, Normalde diferansiyel kilidi dişlilerin birbirine kenetlenmesi ile çalışıyor. Bu şekilde olduğunda dişliler yükte iken diferansiyel kilidini devre dışı bırakmaya çalışsakta dişliler birbirinden ayrılamıyor. Sıra sonunda hidroliği kaldırdığımızda zaten tam dönüş yapmaya hazırlanmış oluyoruz ve dişliler boşa çıkmadığı için diferansiyel devreden çıkmıyor. TD95'te bunu yaşıyordum. Deutzda da boşa çıkmadan devreden çıkmıyor. MF'te dişli sistemi yerine tamamen balatalı bir sistem kullanılıyorsa yükte dahi olsa kolaylıkta devreden çıkıyor olabilir. Detaylı araştırmak gerekli. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz 5110G Ön Diferansiyel
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt