Deutz 5090 G çok zipliyor.


Onler 14.9 R 24 131 A 8
Arkalar 16.9 R 34 142 A 8
Lastik havaları sizce kaç olmalı ben benzinligin birinde onlerle arkalari 23 yaptım başka bir benziklte tekrar baktım orda 28 gösteriyor hangisi doğru emin olamadım çok zipladigina göre 28 olabilir mi acaba?
İlk traktörün hafif olduğunu düşündüm tarttim 4430 gibi bi ağırlık çıktı full depo depo 130 lt tumosan in 4200 kg civarında bi ağırlığı vardi Deutz daha ağır olmasına rağmen çok fazla zipliyor.
Sizin yorumlarinjz nedir ?
 
Lastik havasını üçüncü benzinlikte dene, o 28 mi 23 mü ona göre ayarla.
Ön lastikler oldukça iri, 20 hava bile yeter. Arkalar da 20 olur ama pulluk vb takinca fazla ezilebilir, 22-23 havadan aşağı riskli.
 
Boyu kısa olan traktor çok zıplıyor bixde ki same 3635 mf de çok zıplıyordu uzel mf var onfa öle bi sorun yok mesela
Ölçmüştüm iki dingil arası mesafeyi uzel daha uzun

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
Deutz un dingil arası tumosan 'dan 10 cm uzun ayrıca on agirliklarda daha onde 20 cm ye yakın tumosan 'dan daha uzun tek sorun lastik havlarinda sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erbaalı60
Onler 14.9 R 24 131 A 8
Arkalar 16.9 R 34 142 A 8
Lastik havaları sizce kaç olmalı ben benzinligin birinde onlerle arkalari 23 yaptım başka bir benziklte tekrar baktım orda 28 gösteriyor hangisi doğru emin olamadım çok zipladigina göre 28 olabilir mi acaba?
İlk traktörün hafif olduğunu düşündüm tarttim 4430 gibi bi ağırlık çıktı full depo depo 130 lt tumosan in 4200 kg civarında bi ağırlığı vardi Deutz daha ağır olmasına rağmen çok fazla zipliyor.
Sizin yorumlarinjz nedir ?

hırdavatçılarda çok rahat bulunan basınç ölçerler satılıyor kalem gibi 20-30 liradır tahminim
yoldamı zıplıyor? motor arkasında ekipman takılı değilkenmi zıplıyor? tarlada çalışma esnasındamı zıplıyor? birazdaha açarsanız konuyu
 
Sizinde önler böyle devasa teker mi bakın yanındaki 60 lık erkuntun arka lastikleriyle nerdeyse aynı bu lastiklek cok büyük
 

Resimler ve ekler

  • 20170908_122326.jpg
    20170908_122326.jpg
    2.5 MB · Görüntüleme: 449
hırdavatçılarda çok rahat bulunan basınç ölçerler satılıyor kalem gibi 20-30 liradır tahminim
yoldamı zıplıyor? motor arkasında ekipman takılı değilkenmi zıplıyor? tarlada çalışma esnasındamı zıplıyor? birazdaha açarsanız konuyu
Motor bosken bir şey takılı olmadan zipliyor.Ağırlığın çoğu onde bu çok acik arkaya ekipman takınca bide kolları kilitleyip dalgalandirmayi açınca daha iyi oluyor.Traktör bu boş gezmiyicek arkasında ekipman varken sallamiyorsa daha ne istiyorsun diyebilirsin ama biz 4 teker romork takiyoruz romork çekerken zipliyor bu biraz sinir ediyor.
 
Motor bosken bir şey takılı olmadan zipliyor.Ağırlığın çoğu onde bu çok acik arkaya ekipman takınca bide kolları kilitleyip dalgalandirmayi açınca daha iyi oluyor.Traktör bu boş gezmiyicek arkasında ekipman varken sallamiyorsa daha ne istiyorsun diyebilirsin ama biz 4 teker romork takiyoruz romork çekerken zipliyor bu biraz sinir ediyor.

Haklısın Abi sinir bozabiliyor yapılan işe, arkadaki ekipmanın ağırlığına, arazi koşullarına göre hava vurmak gerekiyor radyal lastik sonuçta ama avantajı daha fazla emin ol.
lastik genişledikçe vuracağın hava miktarı azalır yolda gezecekse(traktörün kendi ağırlığında) önler 20-22 arkalar 14-16 arasında dene derim lastikleri incelemen gerekir aşırı yamulmayacak çokta düz durmayacak hafif inik gibi(dişlerle yanak dar açı yapmayacak başka değişle9. yine diyorum arkadaki ekipman ağırlığı arttıkça daha fazla hava vurmak gerekiyor aksi taktirde lastiğini bozarsın 5100g 5110g olsaydı modeliniz tam kullanmanız gereken havaları söylerdim fakat sizin lastik ebadı faklı.
 
Römork arışı yere paralel bağlanmalıdır.Lastik hamurunun durumuna göre hava miktarı değişebilir.En iyisi 2 pırtık yere düz basacak şekilde havaları ayarlayın.Uzun yol gidecekseniz tek pırtık yere düz basmalıdır.Lastik fazla ezilirse sıcaklığı artar, zararlı olur.Tarla koşullarında 3 pırtık yere düz basacak şekilde ayarlanır.
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci50

Zıplaması falan geçmez aynı sorunla [MENTION=8456]yahya[/MENTION] Bey de karsılaştı servis bayi baya test etti traktörü en sonunda lastiklerin hatalı üretim olduğu kanısına vardılar.
 

Benzer Konular