Deutz 4e serisi kullanıcıları bakabilir mi ?


Merhaba Deutz kullanicilari. Uzun suredir yaptigim arastirma sonucu 4080e traktörü sifir olarak almaya karar verdik. Eminim ki bircogunuz bu kadar paraya 0 traktore vermek yerine ikinci el ithal traktörlere yonelmemi tavsiye edecektir ancak bu secenegi de dusundugumuzu ancak kompakt yapida bir traktöre ihtiyaç duydugumuz ve ikinci ele sicak bakmadigimiz icin buna sicak bakmadik.

Muadili diger marka traktorleri bizzat inceledim ancak kalite olarak deutza yaklasamadigini gordum. Aralarinda en sevdigim ve konforlu buldugum case jx75c nin tedariginin sikintili olmasi, bolgemizde servis olmamasi malesef bu secenegide elememe sebep oldu.

Konuya gelecek olursak en makul secenek olan 4080e traktörü bolgemizde kullanan pek kimse yok. Bende son karari verip Traktörü almadan once( ki karar versek bile en az 2 ay beklememiz gerekiyor), bizzat kullanicilarindan mumkunse objektif yorumlarini duymak istiyorum.

Ornegin mekanik shuttle bana sert geldi. Bu kullanimi ne sekilde zorlastiriyor? Kullandikca yumusama oluyor mu eli agritiyor mu belli bir sure kullaninca?

Parca tedarigi nasil? Fiyatlar makul mu muadillere gore? Vs.

Cevap vereceklere simdiden teşekkürler.
 
Fiyati ne kadar bilmiyorum ama john deere 5075 bence daha mantikli Euro5 motor 24ileri 12 geri povershuttle var tork 300 uc silindir az yakar benim fikrim deutz kullaniyorum ama 4e seri pek tutulmadi sanki 410 420 agrofarm alirsan 1000/3000 saat arasi o guzel iste hem guc var hem serilik is bakimindan
 
  • Beğen
Tepkiler: filizma
Fiyati ne kadar bilmiyorum ama john deere 5075 bence daha mantikli Euro5 motor 24ileri 12 geri povershuttle var tork 300 uc silindir az yakar benim fikrim deutz kullaniyorum ama 4e seri pek tutulmadi sanki 410 420 agrofarm alirsan 1000/3000 saat arasi o guzel iste hem guc var hem serilik is bakimindan
Baslikta da belirttiğim gibi ithal seriler boyutları itibariyle bizim kompakt yapiya olan ihtiyacimiz karsilamiyor. Ariza durumlarinda parca tedarigi ve tamir masrafida bizi bu urunlerden uzaklaştırıyor. Sadece bana kalsa ben hic dusunmeden alir kullanirim ama ailemin yaninda hep bulunamadigim icin yasli insanlarin bu tur sorunlarla ugrasamiyagini biliyorum.

4080e tenteli icin 230 bin fiyat aldik tabi teslim alana kadar fiyat garantisi verilemiyor. John Deere cok iyi bir secenek gibi duruyor ama inceleme firsatimiz olmadi. Fiyatini 275 bin olarak gormustum sanirim bir yerde. Tenteli mi tentesiz fiyatmi emin değilim ama ihtiyacimiz dahilinde kabinli modellerin isimizi görmeyeceğini eklemek isterim.
 
5075 ciftlikler icin uygun bi traktor dedigim gibi tork degerleri de iyi az yakar benim fikrimce az bi para degil sonucta kac kisi Euro5 motor kullaniyo bu ulkede iyi mal iyi para dort silindir bi motor dersen deutz al ariza yaparmi bilmem bes yil john deere kullandim en ufak bi arıza yapmadi sadece yakittan dolayi satip degistirmek zorunda kaldim
 
Erkunt 80.4 modeline de bakınız konfor olarak ta boyut olarak ta aratmaz bunu illa da Erkunt al da demiyorum . Seçenek olarak düşünün bence Deutz da alına bilir .

Kaç dekar yer işleyecek sulu, kuru bunlar önemli.
Parça servis konusunda sıkıntı istemiyorsanız TD serisine yönelecek siniz . Ülkemiz şartlarında böyle
 
  • Beğen
Tepkiler: filizma
5075 ciftlikler icin uygun bi traktor dedigim gibi tork degerleri de iyi az yakar benim fikrimce az bi para degil sonucta kac kisi Euro5 motor kullaniyo bu ulkede iyi mal iyi para dort silindir bi motor dersen deutz al ariza yaparmi bilmem bes yil john deere kullandim en ufak bi arıza yapmadi sadece yakittan dolayi satip degistirmek zorunda kaldim
5075e ye tekrar baktim. Acikcasi mantikli geldi. Liste fiyati 250 bin. Iyi bir indirimle alinabilirse guzel secenek olur.
 
Erkunt 80.4 modeline de bakınız konfor olarak ta boyut olarak ta aratmaz bunu illa da Erkunt al da demiyorum . Seçenek olarak düşünün bence Deutz da alına bilir .

Kaç dekar yer işleyecek sulu, kuru bunlar önemli.
Parça servis konusunda sıkıntı istemiyorsanız TD serisine yönelecek siniz . Ülkemiz şartlarında böyle
Su anki traktorumuz erkunt nimet 70t 2009 model. Sikintilariyla ugrasmaktan biktik. En son oynar masallarının orjinallerinin tanesinin 4000 tl oldugunu duyunca markadan iyice soguttu.

Nh markasina pek sicak bakmiyorum. Ozellikle td serisine. Parca ve servis konusunda aradigim bakkalda bile parca bulmak degil sadece gerektiginde servisin bizi bekletmeden sorunumuzu gidermesi yeterli.150 donum Kurum tarim yapiyoruz ve yaklasik 40 donum zeytin tarlamiz var.
 

Merhaba Deutz kullanicilari. Uzun suredir yaptigim arastirma sonucu 4080e traktörü sifir olarak almaya karar verdik. Eminim ki bircogunuz bu kadar paraya 0 traktore vermek yerine ikinci el ithal traktörlere yonelmemi tavsiye edecektir ancak bu secenegi de dusundugumuzu ancak kompakt yapida bir traktöre ihtiyaç duydugumuz ve ikinci ele sicak bakmadigimiz icin buna sicak bakmadik.

Muadili diger marka traktorleri bizzat inceledim ancak kalite olarak deutza yaklasamadigini gordum. Aralarinda en sevdigim ve konforlu buldugum case jx75c nin tedariginin sikintili olmasi, bolgemizde servis olmamasi malesef bu secenegide elememe sebep oldu.

Konuya gelecek olursak en makul secenek olan 4080e traktörü bolgemizde kullanan pek kimse yok. Bende son karari verip Traktörü almadan once( ki karar versek bile en az 2 ay beklememiz gerekiyor), bizzat kullanicilarindan mumkunse objektif yorumlarini duymak istiyorum.

Ornegin mekanik shuttle bana sert geldi. Bu kullanimi ne sekilde zorlastiriyor? Kullandikca yumusama oluyor mu eli agritiyor mu belli bir sure kullaninca?

Parca tedarigi nasil? Fiyatlar makul mu muadillere gore? Vs.

Cevap vereceklere simdiden teşekkürler.
Sakarya (Düzce -Koç Traktör) Ve Bolu bayileri ile yaptığım görüşmede 4E serisinin yeni modellerinin 1 ay içerisinde satışa çıkacağı bilgisini aldım. Fiyat bilgisi şu an yok. Eğer tenteli model düşünüyorsanız yeni 4E yi düşünebilirsiniz. Kabinli yeni 4E için şu an net bilgi yok yada ben ulaşamadım. Aynı model SAME de Argon olarak çıkacak, samenin fiyatı Deutz Fahr'a göre biraz daha uygun.


 

Resimler ve ekler

  • 1.png
    1.png
    685 KB · Görüntüleme: 153
Sakarya (Düzce -Koç Traktör) Ve Bolu bayileri ile yaptığım görüşmede 4E serisinin yeni modellerinin 1 ay içerisinde satışa çıkacağı bilgisini aldım. Fiyat bilgisi şu an yok. Eğer tenteli model düşünüyorsanız yeni 4E yi düşünebilirsiniz. Kabinli yeni 4E için şu an net bilgi yok yada ben ulaşamadım. Aynı model SAME de Argon olarak çıkacak, samenin fiyatı Deutz Fahr'a göre biraz daha uygun.


Guzel bilgi. Ama yeni seri bu ekteki resimlerdeki gibi mi olacak yoksa bunlar hali hazirdaki serinin yabanci versiyonlari mi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: filizma
Guzel bilgi. Ama yeni seri bu ekteki resimlerdeki gibi mi olacak yoksa bunlar hali hazirdaki serinin yabanci versiyonlari mi ?
Hem evet, hem hayır
4e nin kabinsiz versiyonları italya, almanya gibi ülkelerde 3 sene önce gibi güncellendi ve bu resimdeki hali ile çıkıyor Türkiye'de de bu haliyle çıkacak. Zaten Deutz-Fahr Türkiye Twitter hesabından bu modeli 17 Nisan 2020 tarihinde duyurusunu yaptı ama pandemi den dolayı eldeki stokları tüketmek adına piyasaya sürmedi.

Şu an elimde 2015 Same Tiger 75 var. Bu yeni modelin gelmesini 1 senedir bekliyorum. Bazıları için tuhaf gelebilir ,SDF grubunu tercih etmemizdeki en önemli etken 4 tekerlekte bağımsız fren olması bizim buralarda arazi eğimli ve engebeli. Bunun yakında yakıt ve sağlamlık konusunda da sıkıntısız. Olumsuz yanı nedir diye sorarsanız yüklü rampada vites değiştirmek için debriyaja basmamanız gerekir, vites değişiminden sonra motorun toparlaması zor oluyor. Rampaya uygun vitesle vurursanız sıkıntı yok. (Bu durum 8-9 ton yükte +1800 kğ römork ile yaşadığımız sorun) Bu yeni modelde baktığım 4080e de maksimum tork 343, tok rezervi %43 bu değerlere göre yaşadığım sorunu yaşamam diye düşünüyorum. Tercihteki en önemli etken Fren...


Yurt dışında kabinli versiyonu başka isim altında çıkıyor onda bir değişiklik yurt dışında da yok. Türkiye'deki ile aynı.
 
  • Beğen
Tepkiler: filizma
@delikurt067

Bunlar 4e serisinin bahce tipi versiyonlari. Bizin aradigimiz tenteli tarla tipi. Sanirim burda bir karisiklik oldu.

Bu arada jd 5075e icin bir dipnot ekliyeyim. Traktör her ne kadar sinifinin en konforlusu olsada dingil acikliginin cok kisa olmasi tarlada ve engebeli arazide bize dezavantaj olusturacak gibi. Zaten urun gorsellerinde genel olarak cifltik icinde calisma gorselleri kullanilmis.
 
@delikurt067

Bunlar 4e serisinin bahce tipi versiyonlari. Bizin aradigimiz tenteli tarla tipi. Sanirim burda bir karisiklik oldu.

Bu arada jd 5075e icin bir dipnot ekliyeyim. Traktör her ne kadar sinifinin en konforlusu olsada dingil acikliginin cok kisa olmasi tarlada ve engebeli arazide bize dezavantaj olusturacak gibi. Zaten urun gorsellerinde genel olarak cifltik icinde calisma gorselleri kullanilmis.
Madem john deere 5075 de olamz diyosan kubota 7040 kabinsiz shuttle var 5 vites fyatta uygun 220 bin sifir kabinsiz yerliden hesapli td75 bile vermezler o paraya sifir ithal orjinal kubota daha ne olsun 400 500 dekar tarla calisir yillarca arkana bakmazsin
 
  • Beğen
Tepkiler: Geronimo
Deutz'u bizim buraların çiftçisi alıp kullanmamak için beyhude bir çaba sarfetti,
2010 yılında bulunduğun yörede ilk ben aldım,sonra etraf yavaş yavaş yeşile dönmeye başladı,şımdı, yüzde 40-50'lere varan bir yoğunlukta kullanılıyor.
Eğer,yakıt,sağlamlık,kalite,v.s kötü olsaydı,
Sanırım bu kadar tutulmazdı.
Şimdi almak için 20 gün ile 1 ay gibi bir süre beslenmesi gerekiyor.
Parça konusu ise,hem bol hemde servisi çok,ve aşırı bir bilgi gerektirmeyen bir marka .
Şiddetle tavsiye ederim.
 
@delikurt067

Bunlar 4e serisinin bahce tipi versiyonlari. Bizin aradigimiz tenteli tarla tipi. Sanirim burda bir karisiklik oldu.

Bu arada jd 5075e icin bir dipnot ekliyeyim. Traktör her ne kadar sinifinin en konforlusu olsada dingil acikliginin cok kisa olmasi tarlada ve engebeli arazide bize dezavantaj olusturacak gibi. Zaten urun gorsellerinde genel olarak cifltik icinde calisma gorselleri kullanilmis.
Kuyruk mili gücü performans beklentiniz ne kadar olur?
JD 5075 E , 55 kw, 304 n.m. tork , %22 tork yedeği bulunuyor.
Kuyruk mili gücü, motor devri 1800 rpm iken, 45 kw ' dır. Fiat 7056 S, 52,5 kw kuyruk mili gücündedir.
CRDi , ( 2500 bar basınçlı yakıt sistemi) , DPF (Dizel partikül filtresi) bulunuyor.
Final Tier4 motor grafiğinde, 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı mevcuttu ve DOC (Dizel oksidasyon katalizörü) kullanılmıştı.
SCR olmadan Euro 5 normlarını nasıl sağladığını bizde merak ettik.
45 kw kuyruk mili gücüyle kuyruk mili devri 580 rpm olursa 1700-1800 rpm devirde balye makinesi çalıştıracaktır.
Katalog verisindeki tork eğrisinin azalış yüzdesine bakarsak, rampa tırmanışlarda NH tt4.75 gibi olamayabilir.
2009 Nimet 70T , parçalarının çoğu ithaldir ve gayette sağlam sayılır.
Geri viteslere senchromench takılır, levyeli gibi mis gibi iş yapar.
2 lt/dk mısır yeri bozma sürümünde yakıtı var ve gayet normaldir.
 
  • Beğen
Tepkiler: neşeliçiftçi
Madem john deere 5075 de olamz diyosan kubota 7040 kabinsiz shuttle var 5 vites fyatta uygun 220 bin sifir kabinsiz yerliden hesapli td75 bile vermezler o paraya sifir ithal orjinal kubota daha ne olsun 400 500 dekar tarla calisir yillarca arkana bakmazsin

Bu modelde dingil açıklığı olarak 5075e ile ayni. Bu yuzden de ayni dezavantajları sagalayacaktir. Malesef birseyden avantaj saglamak isterken birseyden kismak zorunda kaliyoruz.
Deutz'u bizim buraların çiftçisi alıp kullanmamak için beyhude bir çaba sarfetti,
2010 yılında bulunduğun yörede ilk ben aldım,sonra etraf yavaş yavaş yeşile dönmeye başladı,şımdı, yüzde 40-50'lere varan bir yoğunlukta kullanılıyor.
Eğer,yakıt,sağlamlık,kalite,v.s kötü olsaydı,
Sanırım bu kadar tutulmazdı.
Şimdi almak için 20 gün ile 1 ay gibi bir süre beslenmesi gerekiyor.
Parça konusu ise,hem bol hemde servisi çok,ve aşırı bir bilgi gerektirmeyen bir marka .
Şiddetle tavsiye ederim.
Deutz su an icin hala listede ilk sirada. Hatta burdaki bayi soz verdigi gibi 1.5 ay icinde getirirse alicaz gibi duruyor. Ama fabrika tam bir sorumsuzluk abidesi galiba. Urun teslimati ile ilgilinyasana sikinti nedeniyle almanyadaki merkez firma dahil turkiyede bulun fabrikaya kadar email attim bilgi edinmek icin hicbiri donus yapmadi :)

Kuyruk mili gücü performans beklentiniz ne kadar olur?
JD 5075 E , 55 kw, 304 n.m. tork , %22 tork yedeği bulunuyor.
Kuyruk mili gücü, motor devri 1800 rpm iken, 45 kw ' dır. Fiat 7056 S, 52,5 kw kuyruk mili gücündedir.
CRDi , ( 2500 bar basınçlı yakıt sistemi) , DPF (Dizel partikül filtresi) bulunuyor.
Final Tier4 motor grafiğinde, 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı mevcuttu ve DOC (Dizel oksidasyon katalizörü) kullanılmıştı.
SCR olmadan Euro 5 normlarını nasıl sağladığını bizde merak ettik.
45 kw kuyruk mili gücüyle kuyruk mili devri 580 rpm olursa 1700-1800 rpm devirde balye makinesi çalıştıracaktır.
Katalog verisindeki tork eğrisinin azalış yüzdesine bakarsak, rampa tırmanışlarda NH tt4.75 gibi olamayabilir.
2009 Nimet 70T , parçalarının çoğu ithaldir ve gayette sağlam sayılır.
Geri viteslere senchromench takılır, levyeli gibi mis gibi iş yapar.
2 lt/dk mısır yeri bozma sürümünde yakıtı var ve gayet normaldir.
Hocam balya isimiz suanlik yok. Genel olarak bugday ekliyoruz. Nadiren yük tasima olur ama genel olarak tarla surme, ilaclama,gubreleme ve tohum atma isleri oluyor. Tabiki traktörü bir kere alip yillarca kullaniyoruz ileride baska turlu ekim isleri yapmayacagimizi bi garantisi dd yok. Ancak belirttigim gibi araziler genel olarak yamaclarda. Frenler cok gerekli oluyor. Nimette surekli fren ayarlarimiz bozuluyordu. Ancak dediginiz dogru simdikilerinin aksine on dingilde ithal zf. Ithal parcalar nispeten kaliteli ama zaten ariza yapan kisimlar buralar olmuyor, ufak tefekte olsa ugrastiriyordu.

5075e icinde birde egr kullanmislar dpf ve crdi ye ek olarak. Sanirim euro 5 bu sekilde elde edilmis.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

Bu modelde dingil açıklığı olarak 5075e ile ayni. Bu yuzden de ayni dezavantajları sagalayacaktir. Malesef birseyden avantaj saglamak isterken birseyden kismak zorunda kaliyoruz.

Deutz su an icin hala listede ilk sirada. Hatta burdaki bayi soz verdigi gibi 1.5 ay icinde getirirse alicaz gibi duruyor. Ama fabrika tam bir sorumsuzluk abidesi galiba. Urun teslimati ile ilgilinyasana sikinti nedeniyle almanyadaki merkez firma dahil turkiyede bulun fabrikaya kadar email attim bilgi edinmek icin hicbiri donus yapmadi :)


Hocam balya isimiz suanlik yok. Genel olarak bugday ekliyoruz. Nadiren yük tasima olur ama genel olarak tarla surme, ilaclama,gubreleme ve tohum atma isleri oluyor. Tabiki traktörü bir kere alip yillarca kullaniyoruz ileride baska turlu ekim isleri yapmayacagimizi bi garantisi dd yok. Ancak belirttigim gibi araziler genel olarak yamaclarda. Frenler cok gerekli oluyor. Nimette surekli fren ayarlarimiz bozuluyordu. Ancak dediginiz dogru simdikilerinin aksine on dingilde ithal zf. Ithal parcalar nispeten kaliteli ama zaten ariza yapan kisimlar buralar olmuyor, ufak tefekte olsa ugrastiriyordu.

5075e icinde birde egr kullanmislar dpf ve crdi ye ek olarak. Sanirim euro 5 bu sekilde elde edilmis.
hocam ne yaptın aldın mı
 

Benzer Konular