Çaykur ve GNC Türkiye arasında işbirliği
27 Ocak 2014 Pazartesi 12:01
Çaykur ' un organik siyah ve yeşil çayı, uluslararası mineral ve bitkisel ürün perakendecisi GNC ' nin Türkiye ' deki 73 mağazasında 'Organic Beste ' n Tea' adı altında satışa sunuldu
İSTANBUL - Çaykur ve GNC Türkiye arasındaki iş birliğine ilişkin düzenlenen basın toplantısında konuşan Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, Çaykur ' un organik çayını daha geniş kitlelere ulaştırabilmek için GNC Türkiye ile iş birliğine imza attıklarını söyledi.
Çaykur ' un, markayı daha geniş kitlelere ulaştıracak iş birlikleriyle yoluna devam edeceğini aktaran Sütlüoğlu, 'İnanıyorum ki Türkiye ' nin konusunda uzman iki markasının iş birliği, organik çayımızı gerek Türkiye ' de gerekse yurt dışında tüketicilerimizle en doğru şekilde buluşturacak. Önümüzdeki dönemde de Çaykur, GNC gibi sağlıklı yaşamı ön planda tutan markalarla iş birliklerine devam edecek' diye konuştu.
Basın mensuplarının sorularını da yanıtlayan Sütlüoğlu, Güney Doğu Anadolu Bölgesi ' ne uygun çay üretimi için çalıştıklarını belirterek, 'Oradaki insanlarımızın damak tadı yıllardır kaçak çaya alıştığı için bölgenin damak tadına uygun ürün için çalışmaları gerçekleştiriyoruz' dedi.
Çaykur ' un soğuk çayı Didi ' nin satışlarında önce iç pazara odaklanacaklarını aktaran Sütlüoğlu, 'Didi satışlarında şu ana kadar 80 milyon adet satışa ulaşıldı. Didi doğar doğmaz başpehlivan oldu, lider bir Türk markası oldu. İç pazara yeterli ürünü sağladıktan sonra yurt dışı için de gerekli olan yeni adımları atacağız. Şu anda zaten çalışmalarımız, yapılanmamız sürüyor' değerlendirmesini yaptı.
Çaykur ' un organik tarıma büyük önem verdiğini dile getiren Sütlüoğlu, 'Çaykur olarak, hem ürün kalitemizi artırmak hem de doğayı korumak için çaylık alanlarımızı organik alana dönüştürme projesini 2003 yılından beri yürütüyoruz. İlk kez 2007 yılında, 135 çay üreticisi ile organik çay tarımı sözleşmesi imzaladık. Şu an 10 bini aşan sayıda çay üreticisiyle birlikte 3 bin hektara yakın bir alanı organik tarım alanına dönüştürdük. 8 bin 500 çay üreticisi de 2 bin 500 hektarlık alanda organik tarıma geçiş aşamasında' ifadelerini kullandı.
'İlerleyen aşamalarda ürünlerin yurt dışındaki mağazalarda da satışı için görüşmelere başlayacağız'
GNC Live Well Türkiye Genel Müdürü Eren Kale ise çayın satışa sunulan diğer ürünler arasında küçük bir payı olduğunu belirterek, GNC genel merkezinin çay konusuna henüz çok sıcak bakmadığını dile getirdi.
GNC ' nin 55 ülkede toplam 7 bin mağazasının bulunduğunu dile getiren Kale, 'Şu an için sadece Türkiye ' deki mağazalarımızda Çaykur ' un çayını satışa sunacağız. Ancak ilerleyen aşamalarda ürünlerin yurt dışındaki mağazalarda da satışı için görüşmelere başlayacağız' bilgisini verdi.
Başarılı bir satış performansı ve tanıtım atağından sonra ürünlerin yurt dışı mağazalarda da satılabileceğini belirten Kale, şöyle devam etti:
'Mağazamıza gelen her 4 müşteriden birinin organik siyah ve yeşil çayımızdan almasını hedefliyoruz. GNC Türkiye yaklaşık 15 yıldır organik fonksiyonel çaylar alanında çalışmalar yapıyor ve ürün gamında farklı çay çeşitlerini bulunduruyor. Çaykur ise Türkiye ' nin en önemli referans şirketlerinden biri.
Çay Türk halkının neredeyse yüzde 100 ' ünün vazgeçilmez içeceği. Daha iyi bir yaşam için sunduğumuz ürünler arasında artık organik siyah ve yeşil çay da bulunacak. Bu anlamda, aynı zamanda Türkiye pazarına girişimizin 20 ' nci yılına denk gelen bu dönemde Çaykur işbirliği ile Türkiye ' de bir ilki de gerçekleştirmiş oluyoruz.'
27 Ocak 2014 Pazartesi 12:01
Çaykur ' un organik siyah ve yeşil çayı, uluslararası mineral ve bitkisel ürün perakendecisi GNC ' nin Türkiye ' deki 73 mağazasında 'Organic Beste ' n Tea' adı altında satışa sunuldu
İSTANBUL - Çaykur ve GNC Türkiye arasındaki iş birliğine ilişkin düzenlenen basın toplantısında konuşan Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, Çaykur ' un organik çayını daha geniş kitlelere ulaştırabilmek için GNC Türkiye ile iş birliğine imza attıklarını söyledi.
Çaykur ' un, markayı daha geniş kitlelere ulaştıracak iş birlikleriyle yoluna devam edeceğini aktaran Sütlüoğlu, 'İnanıyorum ki Türkiye ' nin konusunda uzman iki markasının iş birliği, organik çayımızı gerek Türkiye ' de gerekse yurt dışında tüketicilerimizle en doğru şekilde buluşturacak. Önümüzdeki dönemde de Çaykur, GNC gibi sağlıklı yaşamı ön planda tutan markalarla iş birliklerine devam edecek' diye konuştu.
Basın mensuplarının sorularını da yanıtlayan Sütlüoğlu, Güney Doğu Anadolu Bölgesi ' ne uygun çay üretimi için çalıştıklarını belirterek, 'Oradaki insanlarımızın damak tadı yıllardır kaçak çaya alıştığı için bölgenin damak tadına uygun ürün için çalışmaları gerçekleştiriyoruz' dedi.
Çaykur ' un soğuk çayı Didi ' nin satışlarında önce iç pazara odaklanacaklarını aktaran Sütlüoğlu, 'Didi satışlarında şu ana kadar 80 milyon adet satışa ulaşıldı. Didi doğar doğmaz başpehlivan oldu, lider bir Türk markası oldu. İç pazara yeterli ürünü sağladıktan sonra yurt dışı için de gerekli olan yeni adımları atacağız. Şu anda zaten çalışmalarımız, yapılanmamız sürüyor' değerlendirmesini yaptı.
Çaykur ' un organik tarıma büyük önem verdiğini dile getiren Sütlüoğlu, 'Çaykur olarak, hem ürün kalitemizi artırmak hem de doğayı korumak için çaylık alanlarımızı organik alana dönüştürme projesini 2003 yılından beri yürütüyoruz. İlk kez 2007 yılında, 135 çay üreticisi ile organik çay tarımı sözleşmesi imzaladık. Şu an 10 bini aşan sayıda çay üreticisiyle birlikte 3 bin hektara yakın bir alanı organik tarım alanına dönüştürdük. 8 bin 500 çay üreticisi de 2 bin 500 hektarlık alanda organik tarıma geçiş aşamasında' ifadelerini kullandı.
'İlerleyen aşamalarda ürünlerin yurt dışındaki mağazalarda da satışı için görüşmelere başlayacağız'
GNC Live Well Türkiye Genel Müdürü Eren Kale ise çayın satışa sunulan diğer ürünler arasında küçük bir payı olduğunu belirterek, GNC genel merkezinin çay konusuna henüz çok sıcak bakmadığını dile getirdi.
GNC ' nin 55 ülkede toplam 7 bin mağazasının bulunduğunu dile getiren Kale, 'Şu an için sadece Türkiye ' deki mağazalarımızda Çaykur ' un çayını satışa sunacağız. Ancak ilerleyen aşamalarda ürünlerin yurt dışındaki mağazalarda da satışı için görüşmelere başlayacağız' bilgisini verdi.
Başarılı bir satış performansı ve tanıtım atağından sonra ürünlerin yurt dışı mağazalarda da satılabileceğini belirten Kale, şöyle devam etti:
'Mağazamıza gelen her 4 müşteriden birinin organik siyah ve yeşil çayımızdan almasını hedefliyoruz. GNC Türkiye yaklaşık 15 yıldır organik fonksiyonel çaylar alanında çalışmalar yapıyor ve ürün gamında farklı çay çeşitlerini bulunduruyor. Çaykur ise Türkiye ' nin en önemli referans şirketlerinden biri.
Çay Türk halkının neredeyse yüzde 100 ' ünün vazgeçilmez içeceği. Daha iyi bir yaşam için sunduğumuz ürünler arasında artık organik siyah ve yeşil çay da bulunacak. Bu anlamda, aynı zamanda Türkiye pazarına girişimizin 20 ' nci yılına denk gelen bu dönemde Çaykur işbirliği ile Türkiye ' de bir ilki de gerçekleştirmiş oluyoruz.'