Cat BiçerDöver


237359881_965bf0067e.jpg

237360572_1f0171d128.jpg

1139507_cab3e770b5.jpg

1139504_69560ca28b.jpg
 
Ynt: Cat BiçerDöver

atilla link=topic=5035.msg52227#msg52227 date=1214156162' Alıntı:
çamurlu ve batak zeminlerde römorkun batmasını engellemek veya en aza indirmek için olabilir....
Abi teşekkür ederim ve 1 sorum olacak.
Neden Acaba Türkiye ' de Paletli Traktör Kullanımı Yok Denecek Kadar Az?
Bazı Ekipmanlar her toprağa ve zemine uymadığı gibi bu traktörlerinde uyum gibi bir sorunları mı var?
 
Ynt: Cat BiçerDöver

tersakan link=topic=5035.msg52242#msg52242 date=1214157625' Alıntı:
Abi teşekkür ederim ve 1 sorum olacak.
Neden Acaba Türkiye ' de Paletli Traktör Kullanımı Yok Denecek Kadar Az?
Bazı Ekipmanlar her toprağa ve zemine uymadığı gibi bu traktörlerinde uyum gibi bir sorunları mı var?
genelde 300 hp den sonra başlıyor tırtıllı traktörler. türkiyede genelde toplu , tekli arazi az bulunuyor . bazen tarlalar arasında 10-15 km mesafeler var ..paletli makinaların yollarda giderken yürüyen aksam kayıplarının fazla olması , yakıt giderlerinin artışı meyilinde olur ..özellikle , amerika , kanada , australya vs toplu arazilerin olduğu ülkelerde yol kayıplarının az olacağı gerçektir...paletli traktörler çamur , oynak zeminli toraklarda verimi yüksektir..adam amerikada tek parça 10000 dönüm çamurda mısır silajı yapıyorsa paletli bu işe göre uygun traktör olarak düşünüyorum ..sonra artık traktörle yapılan nakliyenimde ekonomik olması isteniyor ..yol hızları 60 km olan traktörler üretilmeye başlandı.. bu zamandan ve yakıttan kazanç demektir...çok kısa değindim selamlar....
 

Ynt: Cat BiçerDöver

atilla link=topic=5035.msg52254#msg52254 date=1214159358' Alıntı:
genelde 300 hp den sonra başlıyor tırtıllı traktörler. türkiyede genelde toplu , tekli arazi az bulunuyor . bazen tarlalar arasında 10-15 km mesafeler var ..paletli makinaların yollarda giderken yürüyen aksam kayıplarının fazla olması , yakıt giderlerinin artışı meyilinde olur ..özellikle , amerika , kanada , australya vs toplu arazilerin olduğu ülkelerde yol kayıplarının az olacağı gerçektir...paletli traktörler çamur , oynak zeminli toraklarda verimi yüksektir..adam amerikada tek parça 10000 dönüm çamurda mısır silajı yapıyorsa paletli bu işe göre uygun traktör olarak düşünüyorum ..sonra artık traktörle yapılan nakliyenimde ekonomik olması isteniyor ..yol hızları 60 km olan traktörler üretilmeye başlandı.. bu zamandan ve yakıttan kazanç demektir...çok kısa değindim selamlar....
Mısır sılajı yapan traktör paletli olmazsa hem traktöre hemde adamın bütçesine zararı olur değilmi abi..
 
Ynt: Cat BiçerDöver

kangalli_84 link=topic=5035.msg52255#msg52255 date=1214159464' Alıntı:
Mısır sılajı yapan traktör paletli olmazsa hem traktöre hemde adamın bütçesine zararı olur değilmi abi..
benim demek istediğim , çamur şartlarında mısır hasatı yaparken paletli traktörlerin batmadan hareket etme kabiliyetinin yüksek olması...yerler kuru ise , oynak zemin değilse paletli makinalara ihtiyaç azalır..buğday hasatını biçerler lastik tekerle yaparlar . aynı biçer , çeltik hasatını palet takarak yapar......
 
Ynt: Cat BiçerDöver

atilla link=topic=5035.msg52254#msg52254 date=1214159358' Alıntı:
genelde 300 hp den sonra başlıyor tırtıllı traktörler. türkiyede genelde toplu , tekli arazi az bulunuyor . bazen tarlalar arasında 10-15 km mesafeler var ..paletli makinaların yollarda giderken yürüyen aksam kayıplarının fazla olması , yakıt giderlerinin artışı meyilinde olur ..özellikle , amerika , kanada , australya vs toplu arazilerin olduğu ülkelerde yol kayıplarının az olacağı gerçektir...paletli traktörler çamur , oynak zeminli toraklarda verimi yüksektir..adam amerikada tek parça 10000 dönüm çamurda mısır silajı yapıyorsa paletli bu işe göre uygun traktör olarak düşünüyorum ..sonra artık traktörle yapılan nakliyenimde ekonomik olması isteniyor ..yol hızları 60 km olan traktörler üretilmeye başlandı.. bu zamandan ve yakıttan kazanç demektir...çok kısa değindim selamlar....

teşekkürler atilla abi paletli traktör bize gelirmi düşünmek gerekir
 
Ynt: Cat BiçerDöver

atilla link=topic=5035.msg52254#msg52254 date=1214159358' Alıntı:
genelde 300 hp den sonra başlıyor tırtıllı traktörler. türkiyede genelde toplu , tekli arazi az bulunuyor . bazen tarlalar arasında 10-15 km mesafeler var ..paletli makinaların yollarda giderken yürüyen aksam kayıplarının fazla olması , yakıt giderlerinin artışı meyilinde olur ..özellikle , amerika , kanada , australya vs toplu arazilerin olduğu ülkelerde yol kayıplarının az olacağı gerçektir...paletli traktörler çamur , oynak zeminli toraklarda verimi yüksektir..adam amerikada tek parça 10000 dönüm çamurda mısır silajı yapıyorsa paletli bu işe göre uygun traktör olarak düşünüyorum ..sonra artık traktörle yapılan nakliyenimde ekonomik olması isteniyor ..yol hızları 60 km olan traktörler üretilmeye başlandı.. bu zamandan ve yakıttan kazanç demektir...çok kısa değindim selamlar....
Teşekkürler atilla abi. o zaman böyle makineler tam komünist sistemlerin olduğu ülkelere göre...
 
Ynt: Cat BiçerDöver

Bu ülkede bu makinalarla çalışabilecek ve hatta çalışması gereken işletmeler çok fazla da zihniyet oluşmamış... bence küçüğünden büyüğüne birçok çiftçi zaten ölçeklerinin çok altında beygir güçlerine sahip traktör kullanıyorlar... tamam bir kısmı için sorun ekonomik ve haklılar... ama bazıları bu açıdan kaybediyor...
 

Benzer Konular