Haha bende düşündüm ilk tepki o olacak diyekangalli_84 link=topic=5035.msg51759#msg51759 date=1214043702' Alıntı:Şu çift tabla olayı süper...
2. tepkimiz.. neden acaba merak ettim şimdiatilla link=topic=5035.msg52177#msg52177 date=1214144206' Alıntı:benimde römorkun paletli oluşu dikkatimi çekti.....
Abi sen söylemesen dikkatimi çekmezdi. Neden öyle acaba ondada mı kolaylık sağlıyor?atilla link=topic=5035.msg52177#msg52177 date=1214144206' Alıntı:benimde römorkun paletli oluşu dikkatimi çekti.....
çamurlu ve batak zeminlerde römorkun batmasını engellemek veya en aza indirmek için olabilir....tersakan link=topic=5035.msg52217#msg52217 date=1214154666' Alıntı:Abi sen söylemesen dikkatimi çekmezdi. Neden öyle acaba ondada mı kolaylık sağlıyor?
Abi teşekkür ederim ve 1 sorum olacak.atilla link=topic=5035.msg52227#msg52227 date=1214156162' Alıntı:çamurlu ve batak zeminlerde römorkun batmasını engellemek veya en aza indirmek için olabilir....
genelde 300 hp den sonra başlıyor tırtıllı traktörler. türkiyede genelde toplu , tekli arazi az bulunuyor . bazen tarlalar arasında 10-15 km mesafeler var ..paletli makinaların yollarda giderken yürüyen aksam kayıplarının fazla olması , yakıt giderlerinin artışı meyilinde olur ..özellikle , amerika , kanada , australya vs toplu arazilerin olduğu ülkelerde yol kayıplarının az olacağı gerçektir...paletli traktörler çamur , oynak zeminli toraklarda verimi yüksektir..adam amerikada tek parça 10000 dönüm çamurda mısır silajı yapıyorsa paletli bu işe göre uygun traktör olarak düşünüyorum ..sonra artık traktörle yapılan nakliyenimde ekonomik olması isteniyor ..yol hızları 60 km olan traktörler üretilmeye başlandı.. bu zamandan ve yakıttan kazanç demektir...çok kısa değindim selamlar....tersakan link=topic=5035.msg52242#msg52242 date=1214157625' Alıntı:Abi teşekkür ederim ve 1 sorum olacak.
Neden Acaba Türkiye ' de Paletli Traktör Kullanımı Yok Denecek Kadar Az?
Bazı Ekipmanlar her toprağa ve zemine uymadığı gibi bu traktörlerinde uyum gibi bir sorunları mı var?
Mısır sılajı yapan traktör paletli olmazsa hem traktöre hemde adamın bütçesine zararı olur değilmi abi..atilla link=topic=5035.msg52254#msg52254 date=1214159358' Alıntı:genelde 300 hp den sonra başlıyor tırtıllı traktörler. türkiyede genelde toplu , tekli arazi az bulunuyor . bazen tarlalar arasında 10-15 km mesafeler var ..paletli makinaların yollarda giderken yürüyen aksam kayıplarının fazla olması , yakıt giderlerinin artışı meyilinde olur ..özellikle , amerika , kanada , australya vs toplu arazilerin olduğu ülkelerde yol kayıplarının az olacağı gerçektir...paletli traktörler çamur , oynak zeminli toraklarda verimi yüksektir..adam amerikada tek parça 10000 dönüm çamurda mısır silajı yapıyorsa paletli bu işe göre uygun traktör olarak düşünüyorum ..sonra artık traktörle yapılan nakliyenimde ekonomik olması isteniyor ..yol hızları 60 km olan traktörler üretilmeye başlandı.. bu zamandan ve yakıttan kazanç demektir...çok kısa değindim selamlar....
benim demek istediğim , çamur şartlarında mısır hasatı yaparken paletli traktörlerin batmadan hareket etme kabiliyetinin yüksek olması...yerler kuru ise , oynak zemin değilse paletli makinalara ihtiyaç azalır..buğday hasatını biçerler lastik tekerle yaparlar . aynı biçer , çeltik hasatını palet takarak yapar......kangalli_84 link=topic=5035.msg52255#msg52255 date=1214159464' Alıntı:Mısır sılajı yapan traktör paletli olmazsa hem traktöre hemde adamın bütçesine zararı olur değilmi abi..
atilla link=topic=5035.msg52254#msg52254 date=1214159358' Alıntı:genelde 300 hp den sonra başlıyor tırtıllı traktörler. türkiyede genelde toplu , tekli arazi az bulunuyor . bazen tarlalar arasında 10-15 km mesafeler var ..paletli makinaların yollarda giderken yürüyen aksam kayıplarının fazla olması , yakıt giderlerinin artışı meyilinde olur ..özellikle , amerika , kanada , australya vs toplu arazilerin olduğu ülkelerde yol kayıplarının az olacağı gerçektir...paletli traktörler çamur , oynak zeminli toraklarda verimi yüksektir..adam amerikada tek parça 10000 dönüm çamurda mısır silajı yapıyorsa paletli bu işe göre uygun traktör olarak düşünüyorum ..sonra artık traktörle yapılan nakliyenimde ekonomik olması isteniyor ..yol hızları 60 km olan traktörler üretilmeye başlandı.. bu zamandan ve yakıttan kazanç demektir...çok kısa değindim selamlar....
Teşekkürler atilla abi. o zaman böyle makineler tam komünist sistemlerin olduğu ülkelere göre...atilla link=topic=5035.msg52254#msg52254 date=1214159358' Alıntı:genelde 300 hp den sonra başlıyor tırtıllı traktörler. türkiyede genelde toplu , tekli arazi az bulunuyor . bazen tarlalar arasında 10-15 km mesafeler var ..paletli makinaların yollarda giderken yürüyen aksam kayıplarının fazla olması , yakıt giderlerinin artışı meyilinde olur ..özellikle , amerika , kanada , australya vs toplu arazilerin olduğu ülkelerde yol kayıplarının az olacağı gerçektir...paletli traktörler çamur , oynak zeminli toraklarda verimi yüksektir..adam amerikada tek parça 10000 dönüm çamurda mısır silajı yapıyorsa paletli bu işe göre uygun traktör olarak düşünüyorum ..sonra artık traktörle yapılan nakliyenimde ekonomik olması isteniyor ..yol hızları 60 km olan traktörler üretilmeye başlandı.. bu zamandan ve yakıttan kazanç demektir...çok kısa değindim selamlar....
benimde romork harika paylaşım için saolatilla link=topic=5035.msg52177#msg52177 date=1214144206' Alıntı:benimde römorkun paletli oluşu dikkatimi çekti.....