PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Antonio Carraro
Fotoğraflar (Çekimler)
Caselli Römork Aldım Mağdur Oldum.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="celtikustasi" data-source="post: 1457576" data-attributes="member: 101265"><p>Tezati tuzati gonderdikleri ürün ortada köpüksuz silikonsuz kullanılabilecek durumda değil. Titizlenmeye kalkarsan ürün komple hatalı kasa altı desteklerinde yapılan hatalara daha deginmedim ilave kapak ve taban saçından sıra gelmedi. Ürünü taşıyan bir arada tutan kapak ilave ve taban saci bunların yanlış olması titizlik ve gereksizlik mi oluyor. Şasede de pek çok yanlış işler var ama hiç olmazsa ilave kapak ve taban saci düzgün olsaydı. Kaynaklar eksik atılmış diye altyapı kısmından kısaca bahsettim. 3 mm sac kivrilarak çoğu yerde u demir görüntüsü verilmiş kasa altında ve şasede o şekilde kullanılmış normalde 6mm u demir İ demir kullanilmsi gereken yerler sac kivrilarak görüntü verilerek geçilmiş. O dorse yalpaze şase varta göz yanıltan onun orta kısmı 2.5 mm sac şaselik yapma oranı sıfır. Eski arabalarında 6mm çok büyük i demirdi şimdi 2.5 mm sac o meşhur sasenin orta kısmı. O sasen şuan sadece görüntü göz boyama</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="celtikustasi, post: 1457576, member: 101265"] Tezati tuzati gonderdikleri ürün ortada köpüksuz silikonsuz kullanılabilecek durumda değil. Titizlenmeye kalkarsan ürün komple hatalı kasa altı desteklerinde yapılan hatalara daha deginmedim ilave kapak ve taban saçından sıra gelmedi. Ürünü taşıyan bir arada tutan kapak ilave ve taban saci bunların yanlış olması titizlik ve gereksizlik mi oluyor. Şasede de pek çok yanlış işler var ama hiç olmazsa ilave kapak ve taban saci düzgün olsaydı. Kaynaklar eksik atılmış diye altyapı kısmından kısaca bahsettim. 3 mm sac kivrilarak çoğu yerde u demir görüntüsü verilmiş kasa altında ve şasede o şekilde kullanılmış normalde 6mm u demir İ demir kullanilmsi gereken yerler sac kivrilarak görüntü verilerek geçilmiş. O dorse yalpaze şase varta göz yanıltan onun orta kısmı 2.5 mm sac şaselik yapma oranı sıfır. Eski arabalarında 6mm çok büyük i demirdi şimdi 2.5 mm sac o meşhur sasenin orta kısmı. O sasen şuan sadece görüntü göz boyama [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Antonio Carraro
Fotoğraflar (Çekimler)
Caselli Römork Aldım Mağdur Oldum.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt