PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx75c ve MF 3075 phantom
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1442613" data-attributes="member: 76199"><p>Phantom seri , mekanik vitesli bir traktör olduğundan motor haritası olarak böyle motor ayarlarına sahiptir.</p><p>1000-1600 rpm sabit tork aralığı , 1200-1600 rpm en az yakıt bölgesi vardır.</p><p>Bu motor haritası haşpaylı saman bağlamak için uygun değildir, sebebini izah etmiştik.</p><p>MF 5400 seride %37 tork rezervine sahip çekişli bir traktördür.</p><p>1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 1400-1800 en az yakıt bölgesi vardır.</p><p>Yüksek tork rezervli modeller NH ve JD de de bulunuyor.</p><p>Yarı otomatik şanzımanlı veya kademesiz şanzımanların çalışması için devir konumlarının yerleri değişiyor.</p><p>Genelde 1600-1800 rpm arasına en az yakıt bölgesi veriliyor.</p><p>En az yakıt bölgesi 1100-1500 rpm aralığında Fendt 1050 serisi var.</p><p>Ayrıca Avrupa soğuk iklim olduğundan sabit tork aralığı başlangıç devri 1200 rpm olabiliyor, traktöre soğuk iklim paketi koyulabiliyor.</p><p>Motor başlangıçta küçük bir devir aralığında atmosferik motormuş gibi çalışması gerekiyor.</p><p>NH T5 modelde kullanıyoruz, yazılım sabit tork aralığı başlangıç devrini 1400 rpm den 1200 rpm devire çekti.</p><p>Daha düşük devirde tork yakaladık, 1200 rpm de daha düşük güç tercihiyle iş yaptık, (reklamında söylenmez.) , 1200-1900 rpm aralığını en az yakıt bölgesi olarak kullanırız.Motorun tork rezervi %32 olduğundan Phantom seri hissiyatını gene veremez.</p><p>Bu karakteristik özellikler Euro4 veya 5 şartlarından dolayı yapılmıyor, motor ve kademesiz şanzıman uyumu için yapılıyor.</p><p>Yazılımlar motorların tork rezervlerini değiştirmez, sadece tork veya güç arttırılabilir, haritada şekil değişikliği olabilir. </p><p>Sabit tork aralığında vites değiştiren motor TDi araba motoruna benzer. Kuru zemin asfalt sürüşlere uygun olur.</p><p>900 veya 1000 rpm motor devrinde çok çekişli motor modeli artık neredeyse olmayacak, yeni trendde ise 1300 rpm max tork ve 1300-2000 rpm sabit güç aralığı olan modeller var, traktörü tamamen düz arazide çalışacak gibi dizayn ettiklerinden hiç hoşumuza gitmedi.</p><p>Nasıl ki Fiat 66S serisindeki 1900-2300 rpm en az yakıt bölgesi yeni modellerde olamıyorsa Phantom serinin 1200-1600 rpm en az yakıt bölgesi yeni nesil motorlarda olamıyor.</p><p>Toprak işleme yapmak için tork, güç eğrisi kesişim devrini sabit tork aralığı tarafında tercih ettiğimizde motorun haşpaylı saman bağlama uyumu biter.</p><p>Motor haritalarında değiştirilemeyecek devir konumları da bulunmaktadır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1442613, member: 76199"] Phantom seri , mekanik vitesli bir traktör olduğundan motor haritası olarak böyle motor ayarlarına sahiptir. 1000-1600 rpm sabit tork aralığı , 1200-1600 rpm en az yakıt bölgesi vardır. Bu motor haritası haşpaylı saman bağlamak için uygun değildir, sebebini izah etmiştik. MF 5400 seride %37 tork rezervine sahip çekişli bir traktördür. 1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 1400-1800 en az yakıt bölgesi vardır. Yüksek tork rezervli modeller NH ve JD de de bulunuyor. Yarı otomatik şanzımanlı veya kademesiz şanzımanların çalışması için devir konumlarının yerleri değişiyor. Genelde 1600-1800 rpm arasına en az yakıt bölgesi veriliyor. En az yakıt bölgesi 1100-1500 rpm aralığında Fendt 1050 serisi var. Ayrıca Avrupa soğuk iklim olduğundan sabit tork aralığı başlangıç devri 1200 rpm olabiliyor, traktöre soğuk iklim paketi koyulabiliyor. Motor başlangıçta küçük bir devir aralığında atmosferik motormuş gibi çalışması gerekiyor. NH T5 modelde kullanıyoruz, yazılım sabit tork aralığı başlangıç devrini 1400 rpm den 1200 rpm devire çekti. Daha düşük devirde tork yakaladık, 1200 rpm de daha düşük güç tercihiyle iş yaptık, (reklamında söylenmez.) , 1200-1900 rpm aralığını en az yakıt bölgesi olarak kullanırız.Motorun tork rezervi %32 olduğundan Phantom seri hissiyatını gene veremez. Bu karakteristik özellikler Euro4 veya 5 şartlarından dolayı yapılmıyor, motor ve kademesiz şanzıman uyumu için yapılıyor. Yazılımlar motorların tork rezervlerini değiştirmez, sadece tork veya güç arttırılabilir, haritada şekil değişikliği olabilir. Sabit tork aralığında vites değiştiren motor TDi araba motoruna benzer. Kuru zemin asfalt sürüşlere uygun olur. 900 veya 1000 rpm motor devrinde çok çekişli motor modeli artık neredeyse olmayacak, yeni trendde ise 1300 rpm max tork ve 1300-2000 rpm sabit güç aralığı olan modeller var, traktörü tamamen düz arazide çalışacak gibi dizayn ettiklerinden hiç hoşumuza gitmedi. Nasıl ki Fiat 66S serisindeki 1900-2300 rpm en az yakıt bölgesi yeni modellerde olamıyorsa Phantom serinin 1200-1600 rpm en az yakıt bölgesi yeni nesil motorlarda olamıyor. Toprak işleme yapmak için tork, güç eğrisi kesişim devrini sabit tork aralığı tarafında tercih ettiğimizde motorun haşpaylı saman bağlama uyumu biter. Motor haritalarında değiştirilemeyecek devir konumları da bulunmaktadır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx75c ve MF 3075 phantom
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt