PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx65c kullanıcıları
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1466579" data-attributes="member: 76199"><p>Şanzıman hızları model yılına göre değişiyor, 2015 model 75c kullanıyoruz, 8*8 şanzıman, çevredeki modellerin çoğunda mazot pompası ayarı var, yol 1. vites bizde hızlı geliyor, lastikler 12 36 dar lastik, genelde tarla(takviye 1), 3. vitesle ekim yapıyoruz, hem 4 sıralı, 70 cm aralı havalı mibzer, hemde 19 ayaklı buğday mibzeri.</p><p> Motor devri olarak 1550 rpm, tork, güç çizgisi kesişim devrini tercih ederiz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1466579, member: 76199"] Şanzıman hızları model yılına göre değişiyor, 2015 model 75c kullanıyoruz, 8*8 şanzıman, çevredeki modellerin çoğunda mazot pompası ayarı var, yol 1. vites bizde hızlı geliyor, lastikler 12 36 dar lastik, genelde tarla(takviye 1), 3. vitesle ekim yapıyoruz, hem 4 sıralı, 70 cm aralı havalı mibzer, hemde 19 ayaklı buğday mibzeri. Motor devri olarak 1550 rpm, tork, güç çizgisi kesişim devrini tercih ederiz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx65c kullanıcıları
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt