PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx65c kullanıcıları
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1466545" data-attributes="member: 76199"><p>Başak 2073s, 2075d,2085d, serileri Mercedes motorludur.</p><p> Traktör rölanti gazlarda yüklü zor kalkar, devir vermek ister.</p><p> Jx75c , kompresyon olarak iyi sayılmaz ama biraz kullanıma bağlıdır, </p><p> Yolda, motorun 2000 2500 rpm aralığında sürüşü akıcıdır, 3000 rpm devire kadar rampa aşağı motor devir çevirebilir.</p><p> Rölanti devire kısacak kadar kompresyonu bulunmuyor.</p><p> 1500 2600 rpm aralığında akıcı sürüş yapmak gerekiyor, nedeni ön kepçe takılırsa fazla yakıt tüketmesin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1466545, member: 76199"] Başak 2073s, 2075d,2085d, serileri Mercedes motorludur. Traktör rölanti gazlarda yüklü zor kalkar, devir vermek ister. Jx75c , kompresyon olarak iyi sayılmaz ama biraz kullanıma bağlıdır, Yolda, motorun 2000 2500 rpm aralığında sürüşü akıcıdır, 3000 rpm devire kadar rampa aşağı motor devir çevirebilir. Rölanti devire kısacak kadar kompresyonu bulunmuyor. 1500 2600 rpm aralığında akıcı sürüş yapmak gerekiyor, nedeni ön kepçe takılırsa fazla yakıt tüketmesin. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx65c kullanıcıları
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt