PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx65c kullanıcıları
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1458705" data-attributes="member: 76199"><p>8*8 şanzımanda , motor devri 2000 rpm de , takviye vites hızları 3,5 , 5, 7, 9 km/h.</p><p>Yol hızı 36 km/h, 2500 rpm.</p><p>Mazot pompası ayarı gördüğünde performans 8*8 şanzımanda daha yüksek oluyor, denenmiştir.</p><p>Düz 1. vites ile takviye 4. vites arasında 500-600 rpm motor devri farkı var.</p><p>Düz 1. vites , motor devri 2000 rpm de 12 km/h hız yapabiliyor.</p><p>Düz 1. vites römorkla yüklü kalkışlarda seri geliyor.</p><p>Motorun test verilerine baktığımızda 75 hp , 320 n.m. tork , tork rezervi %43 görünüyordu.</p><p>Traktör genel ağırlığı 3,5 ton olduğundan performans anlamında sorun görmeyiz.</p><p>Motorun tork,güç çizgisi kesişim devri 1550 rpm de olduğundan pullukta tav durumunda 1600-1700 rpm le sürülebilir, zor yerlerde Steyr gibi devir kapatarak gazlanabilir,</p><p>2300 rpm max güç devri dense de güç çizgisi 1600-2600 rpm arası stabile yakın nitelik veriyor.</p><p>Motor, 1500 rpm devire sıkışıp patiye kalıyor.</p><p>Çekişme de çeki kuvveti 3170 kg.</p><p>Lastiklerde önemli tabiki de.</p><p></p><p>Hidroliklerin aşağı bastırabilme özelliği bulunmaz, salma olarak hidrolikler yere iner.</p><p>Uçlu pulluk kullanmak gerekir, sert yerde bıçağı düz olan pulluklar yere dalmaz.</p><p>Hassasiyet MF, Steyr veya Same' ye benzemez.</p><p>MF de çeki koluyla pulluk yüzer konumda kullanılabilir, dalma yapmaz.</p><p>Hidrolik kolların tepki yumuşaklığı farklıdır.</p><p>Steyr , N-T-L kolu ayarladıktan sonra hidrolik ayar kolu derinliği belirler , hassas tık tık kendi yumuşakça atar.</p><p></p><p>Yan gergi kolları sabitlenirse hassasiyet aldıramıyor olabilir.</p><p>Motor gücü az geliyor veya patinajdan traktör yürümüyor gibi sorun olmaması gerekir ki traktörü buz zeminde bile yürüttük, patinaja kalmıyor.</p><p>Toprak sertliği çok fazlaysa çeki kuvvetinin de yetersiz olduğu düşünülüyorsa 100 hp model bakabilirsiniz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1458705, member: 76199"] 8*8 şanzımanda , motor devri 2000 rpm de , takviye vites hızları 3,5 , 5, 7, 9 km/h. Yol hızı 36 km/h, 2500 rpm. Mazot pompası ayarı gördüğünde performans 8*8 şanzımanda daha yüksek oluyor, denenmiştir. Düz 1. vites ile takviye 4. vites arasında 500-600 rpm motor devri farkı var. Düz 1. vites , motor devri 2000 rpm de 12 km/h hız yapabiliyor. Düz 1. vites römorkla yüklü kalkışlarda seri geliyor. Motorun test verilerine baktığımızda 75 hp , 320 n.m. tork , tork rezervi %43 görünüyordu. Traktör genel ağırlığı 3,5 ton olduğundan performans anlamında sorun görmeyiz. Motorun tork,güç çizgisi kesişim devri 1550 rpm de olduğundan pullukta tav durumunda 1600-1700 rpm le sürülebilir, zor yerlerde Steyr gibi devir kapatarak gazlanabilir, 2300 rpm max güç devri dense de güç çizgisi 1600-2600 rpm arası stabile yakın nitelik veriyor. Motor, 1500 rpm devire sıkışıp patiye kalıyor. Çekişme de çeki kuvveti 3170 kg. Lastiklerde önemli tabiki de. Hidroliklerin aşağı bastırabilme özelliği bulunmaz, salma olarak hidrolikler yere iner. Uçlu pulluk kullanmak gerekir, sert yerde bıçağı düz olan pulluklar yere dalmaz. Hassasiyet MF, Steyr veya Same' ye benzemez. MF de çeki koluyla pulluk yüzer konumda kullanılabilir, dalma yapmaz. Hidrolik kolların tepki yumuşaklığı farklıdır. Steyr , N-T-L kolu ayarladıktan sonra hidrolik ayar kolu derinliği belirler , hassas tık tık kendi yumuşakça atar. Yan gergi kolları sabitlenirse hassasiyet aldıramıyor olabilir. Motor gücü az geliyor veya patinajdan traktör yürümüyor gibi sorun olmaması gerekir ki traktörü buz zeminde bile yürüttük, patinaja kalmıyor. Toprak sertliği çok fazlaysa çeki kuvvetinin de yetersiz olduğu düşünülüyorsa 100 hp model bakabilirsiniz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx65c kullanıcıları
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt