PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Fotoğraflar (Çekimler)
CASE İH JX 75C ESKİŞEHİR ÖZEN DİZEL POMPA VE LDA AYARI
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Emrah Aktaş" data-source="post: 1184352" data-attributes="member: 426"><p>Adam akıllı bir şekilde pompanın markasına ait tezgaha bağlanıp olması gereken ayarlara bilgisayarlı tezgah sayesinde getirildi Pompanın marka modeline uygun olması gereken bir ayar aralığı mevcut buna göre bir ayarlama ve sonrasında tezgahta lda testi yapılıyor.... yani öyle gelişigüzel sökmeye gerek yok her diş 6 hp artırır demek bilimsel dayanağı olmayan söylemden ibarettir...lda üzerinden gelişigüzel ayarlamalar başlı başına yeterli değildir vede yakıt sarfiyatını artırır...bizim burada yaptığımız işlem tezgaha bağlanan pompanın ve ldanın tezgah üzerinde değersel ayarlamalarının yapılıp lda nın çalışması devreye girmesi gereken ayarlara getirilmesidir....örneğin 8 ileri 8 geri vites kutusuna sahip case 75 c de. Takviye 4 le sürüm yapılırken seri 1 vitesle sürüme geçildi 16 devirde sürüm yapılıyor motor sert bir zemine yada zorlanmaya maruz kaldığında bayılma yapmadan pompa lda devreye girerek o zorluğu zemini aşmaya yardımcı oluyor sonuç 1 vites arttı bayılma 0 artı dekarda 200 gram a varan yakıt sarfiyatı sağlandı ben pompacı değilim kullanıcıyım bu işlemlerin her safhasında ustalarla beraberdim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emrah Aktaş, post: 1184352, member: 426"] Adam akıllı bir şekilde pompanın markasına ait tezgaha bağlanıp olması gereken ayarlara bilgisayarlı tezgah sayesinde getirildi Pompanın marka modeline uygun olması gereken bir ayar aralığı mevcut buna göre bir ayarlama ve sonrasında tezgahta lda testi yapılıyor.... yani öyle gelişigüzel sökmeye gerek yok her diş 6 hp artırır demek bilimsel dayanağı olmayan söylemden ibarettir...lda üzerinden gelişigüzel ayarlamalar başlı başına yeterli değildir vede yakıt sarfiyatını artırır...bizim burada yaptığımız işlem tezgaha bağlanan pompanın ve ldanın tezgah üzerinde değersel ayarlamalarının yapılıp lda nın çalışması devreye girmesi gereken ayarlara getirilmesidir....örneğin 8 ileri 8 geri vites kutusuna sahip case 75 c de. Takviye 4 le sürüm yapılırken seri 1 vitesle sürüme geçildi 16 devirde sürüm yapılıyor motor sert bir zemine yada zorlanmaya maruz kaldığında bayılma yapmadan pompa lda devreye girerek o zorluğu zemini aşmaya yardımcı oluyor sonuç 1 vites arttı bayılma 0 artı dekarda 200 gram a varan yakıt sarfiyatı sağlandı ben pompacı değilim kullanıcıyım bu işlemlerin her safhasında ustalarla beraberdim [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Fotoğraflar (Çekimler)
CASE İH JX 75C ESKİŞEHİR ÖZEN DİZEL POMPA VE LDA AYARI
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt