PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case 65c Çiftçeker De Takılı Kaldı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="anilakin59" data-source="post: 1469330" data-attributes="member: 102062"><p>Olabilir o motora yabancıyım ama sistem tahmini 90-100 bg td ler ile aynıdır altta şaftın bağlanmış olduğu çiftçeker kutusunun sağını solunu incele bi müşür-selenoid olması gerekli anlattığın gibiyse çok yüksek ihtimal fiş çıkardı ama o transferi destekleyen elektronik sistem yani eğer frene bastığında devreye aldığına eminsen göstergeden ampülü bile patlamış olabilir</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anilakin59, post: 1469330, member: 102062"] Olabilir o motora yabancıyım ama sistem tahmini 90-100 bg td ler ile aynıdır altta şaftın bağlanmış olduğu çiftçeker kutusunun sağını solunu incele bi müşür-selenoid olması gerekli anlattığın gibiyse çok yüksek ihtimal fiş çıkardı ama o transferi destekleyen elektronik sistem yani eğer frene bastığında devreye aldığına eminsen göstergeden ampülü bile patlamış olabilir [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case 65c Çiftçeker De Takılı Kaldı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt