PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Biçerdöverler
Claas
Teknik Bilgiler-Yorumlar
biçerci arkadaşlar bi bakarmısınız
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1462118" data-attributes="member: 76199"><p>Neyden randıman alıyorsak , ona devam ederiz.</p><p>Orijinalcilikte çok ısrarcı olmamak gerekiyor.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.claas-group.com/blueprint/servlet/resource/blob/1830116/1fe49996f5b942320c337a7cdfc21283/prospekt_jaguar-980-930-data.pdf[/URL]</p><p></p><p>Jaguar 970 in motor gücü yönetimini kullanış bakımından beğeniyoruz.</p><p>1800-1900 rpm aralığında Dynamic Power güç yönetim sistemi var.</p><p>Yürüyüş olarakta batak zeminlerde yumuşak yürüyüş yapabiliyor.</p><p>Yere güç aktarım değerleri olarak lastik tekerle iş görebilir.</p><p></p><p>Biri gezmeye gitmiş, tanımam etmem.</p><p>Foruma gelde bir soruveriniz.</p><p>600 kw makine alınıyor.</p><p>Paletli tekerle mi yürütülecek , lastik tekerle mi yürütülecek sorulmuyor.</p><p>Fendt 828 , lastikleri jantta çeviriyordu.</p><p>Kuruda yarı paletli kullanmak gerekiyordu.</p><p></p><p>Biçerciler de tam gaz sürersek yakıt fazla olur, zannı var.</p><p>2000-2100 rpm devirde tepe yapan güç eğrilerinde daha az yakarız ,</p><p>Kimisinde 1800-1900 rpm le daha az yakarız ,</p><p>En son versiyonlarda ise 1400 rpm devirle sürersek az yakarız , zannı var.</p><p></p><p>Balaban çalıştıran sistemlerde güç eğrisinin stabil düz çizgi olması gerektiğini söyledik.</p><p>Motorlarda 1500 rpm altındaki devir tercihleri , motor hızı yetersizliğinden dolayı mekanik aksam yıpranmalarını arttırabilir, çok ta tercih edilecek bir durum değildir.</p><p>Fendt 1050 , istisna bir motor dizaynıdır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1462118, member: 76199"] Neyden randıman alıyorsak , ona devam ederiz. Orijinalcilikte çok ısrarcı olmamak gerekiyor. [URL unfurl="true"]https://www.claas-group.com/blueprint/servlet/resource/blob/1830116/1fe49996f5b942320c337a7cdfc21283/prospekt_jaguar-980-930-data.pdf[/URL] Jaguar 970 in motor gücü yönetimini kullanış bakımından beğeniyoruz. 1800-1900 rpm aralığında Dynamic Power güç yönetim sistemi var. Yürüyüş olarakta batak zeminlerde yumuşak yürüyüş yapabiliyor. Yere güç aktarım değerleri olarak lastik tekerle iş görebilir. Biri gezmeye gitmiş, tanımam etmem. Foruma gelde bir soruveriniz. 600 kw makine alınıyor. Paletli tekerle mi yürütülecek , lastik tekerle mi yürütülecek sorulmuyor. Fendt 828 , lastikleri jantta çeviriyordu. Kuruda yarı paletli kullanmak gerekiyordu. Biçerciler de tam gaz sürersek yakıt fazla olur, zannı var. 2000-2100 rpm devirde tepe yapan güç eğrilerinde daha az yakarız , Kimisinde 1800-1900 rpm le daha az yakarız , En son versiyonlarda ise 1400 rpm devirle sürersek az yakarız , zannı var. Balaban çalıştıran sistemlerde güç eğrisinin stabil düz çizgi olması gerektiğini söyledik. Motorlarda 1500 rpm altındaki devir tercihleri , motor hızı yetersizliğinden dolayı mekanik aksam yıpranmalarını arttırabilir, çok ta tercih edilecek bir durum değildir. Fendt 1050 , istisna bir motor dizaynıdır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Biçerdöverler
Claas
Teknik Bilgiler-Yorumlar
biçerci arkadaşlar bi bakarmısınız
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt