PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Başak Traktör, Tractor of the Year 2023'de Finalist Oldu
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1439528" data-attributes="member: 76199"><p>Bu günlerde mısır silaj yeri bozma sürümlerine başladık.</p><p>Kara toprak zeminde traktörlerin boyunu uzatmamız gerekiyor.</p><p>Erkunt 110 Lüx , Powerboost , 7 bacak dip kazan çekerken devirdaimin 10 cm arkasından su kaçırmaya başladı.</p><p>Traktör motor kısmından esnemeye meyil ediyor ve bağlantılar zayıf kalıyor.</p><p>300 kg ön ağırlık ve ön jantlarda 300 kg ağırlık bulunuyor.</p><p>Kendi arazi şartlarımıza göre eksiklik olarak gördük.</p><p>JD 6115 M ve 6125 M , modele , +50 hp , +200 n.m. tork yazılım uygulamaları mevcuttur.</p><p>Maxxum 135 CVX , 605-700 n.m. tork değerleri mevcuttu.</p><p>JD 6130 R , Almanya' da çok satan bir utulity traktördür.</p><p>Bu modellere yazılım kullanılıp , EGR, DPF iptali yapılıp güçlendirildiklerinde 130 kw , 700 n.m. motor güçleri rahat bir şekilde alınabiliyor.</p><p>Euro 5 modellerin motor haritalarındaki çizgilerin şekli eski nesillere nazaran biraz daha pürüzlü ve sinyal güçlendirici aparat kullanmak zorunda kalınabilir.</p><p>Traktör motorlarında çektiği kadar traktöre yüklenelim anlayışı bulunmuyor.</p><p>Fiat 66 S serisi motor ısındıkça ve gazladıkça yakıt azaltır , 1900-2300 rpm arası devirleri iyi kullanır.</p><p>Motorun en az yakıt bölgesi konumları değiştirilmiş.</p><p></p><p>MF 5S serisinde motor gücü yönetimi ;</p><p>1300-1800 rpm sabit tork aralığı , 1600-2100 rpm sabit güç aralığı , 1300-1900 rpm en az yakıt bölgesi . </p><p>MF 6S serisinde , 1600-2200 rpm eski nesil motorda sabit güç aralığı mevcutken yeni nesil motorda 1600-1900 rpm sabit güç aralığı tercih edilmiş ve sabit güç aralığının boyu en az yakıt bölgesine uyacak şekilde kesilerek makaslanmıştır.</p><p>Powershift vites kullanımı motorun sabit güç aralığı devirleri içine verilmiştir. 1600-1900 rpm .</p><p></p><p>Kuyruk mili işlerinde ise motorun tork , güç eğrisi kesişim devir konumuna bakarız, </p><p>Utulity modeller ön kepçede çalışacak gibi dizayna sahip olduklarından genelde 1600 rpm gibi devir tercih ediliyor, bu seferde balye ve dik rotovatör işlerinde hep ekonomik kuyruk miliyle traktörü süremeyiz.</p><p>Genel dizaynlar motorların torklarını atmosferik gibi tutup , motor anma gücü devirlerinde çalışma yapacak gibi yapılabilecekken, devir düşürmeye ve daha az motor yüküyle çalışmaya doğru kaçıyorlar ve traktörün iş kapasitesi düşüyor, haliyle traktörde çok uzun ömürlü olacaktır. </p><p> MC Cormick X6 serisi , MF 5S serisinden iş kapasitesi olarak çokta farklı olacağını düşünmüyoruz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1439528, member: 76199"] Bu günlerde mısır silaj yeri bozma sürümlerine başladık. Kara toprak zeminde traktörlerin boyunu uzatmamız gerekiyor. Erkunt 110 Lüx , Powerboost , 7 bacak dip kazan çekerken devirdaimin 10 cm arkasından su kaçırmaya başladı. Traktör motor kısmından esnemeye meyil ediyor ve bağlantılar zayıf kalıyor. 300 kg ön ağırlık ve ön jantlarda 300 kg ağırlık bulunuyor. Kendi arazi şartlarımıza göre eksiklik olarak gördük. JD 6115 M ve 6125 M , modele , +50 hp , +200 n.m. tork yazılım uygulamaları mevcuttur. Maxxum 135 CVX , 605-700 n.m. tork değerleri mevcuttu. JD 6130 R , Almanya' da çok satan bir utulity traktördür. Bu modellere yazılım kullanılıp , EGR, DPF iptali yapılıp güçlendirildiklerinde 130 kw , 700 n.m. motor güçleri rahat bir şekilde alınabiliyor. Euro 5 modellerin motor haritalarındaki çizgilerin şekli eski nesillere nazaran biraz daha pürüzlü ve sinyal güçlendirici aparat kullanmak zorunda kalınabilir. Traktör motorlarında çektiği kadar traktöre yüklenelim anlayışı bulunmuyor. Fiat 66 S serisi motor ısındıkça ve gazladıkça yakıt azaltır , 1900-2300 rpm arası devirleri iyi kullanır. Motorun en az yakıt bölgesi konumları değiştirilmiş. MF 5S serisinde motor gücü yönetimi ; 1300-1800 rpm sabit tork aralığı , 1600-2100 rpm sabit güç aralığı , 1300-1900 rpm en az yakıt bölgesi . MF 6S serisinde , 1600-2200 rpm eski nesil motorda sabit güç aralığı mevcutken yeni nesil motorda 1600-1900 rpm sabit güç aralığı tercih edilmiş ve sabit güç aralığının boyu en az yakıt bölgesine uyacak şekilde kesilerek makaslanmıştır. Powershift vites kullanımı motorun sabit güç aralığı devirleri içine verilmiştir. 1600-1900 rpm . Kuyruk mili işlerinde ise motorun tork , güç eğrisi kesişim devir konumuna bakarız, Utulity modeller ön kepçede çalışacak gibi dizayna sahip olduklarından genelde 1600 rpm gibi devir tercih ediliyor, bu seferde balye ve dik rotovatör işlerinde hep ekonomik kuyruk miliyle traktörü süremeyiz. Genel dizaynlar motorların torklarını atmosferik gibi tutup , motor anma gücü devirlerinde çalışma yapacak gibi yapılabilecekken, devir düşürmeye ve daha az motor yüküyle çalışmaya doğru kaçıyorlar ve traktörün iş kapasitesi düşüyor, haliyle traktörde çok uzun ömürlü olacaktır. MC Cormick X6 serisi , MF 5S serisinden iş kapasitesi olarak çokta farklı olacağını düşünmüyoruz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Başak Traktör, Tractor of the Year 2023'de Finalist Oldu
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt