PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Başak Traktör, Tractor of the Year 2023'de Finalist Oldu
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1439509" data-attributes="member: 76199"><p>Motor ve şanzıman uyumsuzlukları var, kuyruk mili çalışmaları için istediğimiz motor haritaları mevcut değildir.</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.mccormick.it/wp-content/uploads/2022/06/MC_RP6D_X6.4_Brochure_4p_6697649A1_LR_EN-FR-ES.pdf[/URL]</p><p>4 kademe dyna 6 , 6 powershift vites,</p><p>1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2300 rpm sabit güç aralığı.</p><p>Tork rezervleri ortanca seviyelerde , torklar bir tık arttırılmış. </p><p>En az yakıt bölgesi , 1400-1900 rpm ,</p><p>Sabit tork aralığı devirlerinde motor gücü yönetimi , powershift vites geçişleri tercihi var.</p><p>Bir nevi Deuthz gibi kullanıma teşvik edilmiş.</p><p>Kademesiz şanzımanlarda sabit güç aralığı devir tercihi yaparız, bize bu yüzden uymaz.</p><p></p><p></p><p>NH T4 120 F , bahçe serisinde ;</p><p>1300 rpm max tork , 1800 rpm devire doğru aşırı bir düşme şekli mevcut,</p><p>1300-2000 rpm sabit güç aralığı veriyor.</p><p>80 lt/dk hidrolik debi veriyor.</p><p>520 n.m. torka sahip , tepki süresi kısaltılmış yüksek tork rezervleri var.</p><p>Max tork devrinin devir konumunun yeri 1500-1600 rpm devir seçilebilirdi.</p><p>Fiat motor karakterinden uzaklaşma , Ford motor karakterine yaklaşmaya çalışılmış.</p><p>Motorun soğuk iklimde çalışma performansı göz ardı edilmiş.</p><p>Bahçe serisinde , sabit güç aralığı içinde motor gücü yönetimi tercihi var ama tork eğrisi JD 5125 R gibi ucu ağaç dalına benzemiyor.</p><p>Rampa tırmanma niteliği karın ağrıtabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1439509, member: 76199"] Motor ve şanzıman uyumsuzlukları var, kuyruk mili çalışmaları için istediğimiz motor haritaları mevcut değildir. [URL unfurl="true"]https://www.mccormick.it/wp-content/uploads/2022/06/MC_RP6D_X6.4_Brochure_4p_6697649A1_LR_EN-FR-ES.pdf[/URL] 4 kademe dyna 6 , 6 powershift vites, 1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2300 rpm sabit güç aralığı. Tork rezervleri ortanca seviyelerde , torklar bir tık arttırılmış. En az yakıt bölgesi , 1400-1900 rpm , Sabit tork aralığı devirlerinde motor gücü yönetimi , powershift vites geçişleri tercihi var. Bir nevi Deuthz gibi kullanıma teşvik edilmiş. Kademesiz şanzımanlarda sabit güç aralığı devir tercihi yaparız, bize bu yüzden uymaz. NH T4 120 F , bahçe serisinde ; 1300 rpm max tork , 1800 rpm devire doğru aşırı bir düşme şekli mevcut, 1300-2000 rpm sabit güç aralığı veriyor. 80 lt/dk hidrolik debi veriyor. 520 n.m. torka sahip , tepki süresi kısaltılmış yüksek tork rezervleri var. Max tork devrinin devir konumunun yeri 1500-1600 rpm devir seçilebilirdi. Fiat motor karakterinden uzaklaşma , Ford motor karakterine yaklaşmaya çalışılmış. Motorun soğuk iklimde çalışma performansı göz ardı edilmiş. Bahçe serisinde , sabit güç aralığı içinde motor gücü yönetimi tercihi var ama tork eğrisi JD 5125 R gibi ucu ağaç dalına benzemiyor. Rampa tırmanma niteliği karın ağrıtabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Başak Traktör, Tractor of the Year 2023'de Finalist Oldu
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt