PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Başak 2073 balya makinası çalıştırma
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1463216" data-attributes="member: 76199"><p>Belirgin özellikleri , motor yağını kışlık yağ kullanması, yağ bölümlerinin ayrı olması, hidroliklerin çok güçlü olması , patinaj yapmaması , yakıtının ekonomik olması , salının uzun olması, sulu gömlek olup rektefiyesinin uygun maliyetli olması, çamurluklarının geniş olması, salma çalıştırmada yarım teker turunda çalışması , mazot bitince hava yapmaması, çeki kuvvetinin yüksek olması, v.s. </p><p></p><p>Ağır kuyruk mili işlerinde tam gaz 2400 rpm ile çalışması.</p><p>Termostatı 87 C olması, diferansiyelin zayıf yapılı olması ,</p><p>Ara şanzıman kullanımının güç kaybına sebebiyet verdiği inancı ,</p><p>Vites hızlarının çabuk yavaşlaması,</p><p>Dereceli hararet göstergesinin olmaması ve devir saatinin 1500 saatlerde bozulması , </p><p>Soğutma su kanallarının dar olması , </p><p>Mazot pompası Hindistan malı olanların çekişinin düşük olması ,</p><p>Motor gücünün az olup, ağır ayak çalışması ,</p><p>Rampada emsal modellerden bir vites düşük kalır.</p><p>Motor kompresyonu çok aşırı zayıftır.</p><p>Yan sanayi krank milinin kesmesi ,</p><p>Gömlek çatlatıp motor yağına su vermesi, antifriz kullanılmazsa blok delinebiliyor.</p><p>Farklı marka traktörlerde de olabiliyor.</p><p>Motor ömrünün kısa olması, 5000 saatlerden sonra çekiş azalabilir.</p><p>Egzozdan fazla kara duman atması ,</p><p>Motor hacminin 3143 cc olup saman bağlamaya yetmez, inancı .</p><p>Motor hacmi küçüklüğünden dolayı hararet yapıyor, inancı.</p><p>Direksiyon tepkileri Fiat 7056 gibi değil , çeyrek turda direksiyonu yarım kırmıyor.</p><p>Saman bağlarken namluyu balye makinesine ağızlatmak gerekir, şoförü yorar.</p><p>Gaz pedalının şekli eski modellerde şoförün ayak bileğini yorar, koftiden yapmacık bir şey koyulmuş.</p><p>Operatörlük devirleri olarak 1600-2400 rpm kullanması.</p><p>Boru tulumba gergi kollarının ekipmanda gevşemesi .</p><p>Alt çekinin kısa olup balye makinesi bağlamaya uygun olmaması ,</p><p>Hidrolik kollarının tekerden 40 cm dışarıda olmaması , ekipman bağlaması zorlaşıyor.</p><p>Hidrolik yağ kapasitesinin damper kullanımında az gelmesi .</p><p>Debriyaj ve kuyruk mili bilyalarını bozabiliyor.</p><p></p><p>Forumda farklı konulardan da araştırma yapabilirsiniz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1463216, member: 76199"] Belirgin özellikleri , motor yağını kışlık yağ kullanması, yağ bölümlerinin ayrı olması, hidroliklerin çok güçlü olması , patinaj yapmaması , yakıtının ekonomik olması , salının uzun olması, sulu gömlek olup rektefiyesinin uygun maliyetli olması, çamurluklarının geniş olması, salma çalıştırmada yarım teker turunda çalışması , mazot bitince hava yapmaması, çeki kuvvetinin yüksek olması, v.s. Ağır kuyruk mili işlerinde tam gaz 2400 rpm ile çalışması. Termostatı 87 C olması, diferansiyelin zayıf yapılı olması , Ara şanzıman kullanımının güç kaybına sebebiyet verdiği inancı , Vites hızlarının çabuk yavaşlaması, Dereceli hararet göstergesinin olmaması ve devir saatinin 1500 saatlerde bozulması , Soğutma su kanallarının dar olması , Mazot pompası Hindistan malı olanların çekişinin düşük olması , Motor gücünün az olup, ağır ayak çalışması , Rampada emsal modellerden bir vites düşük kalır. Motor kompresyonu çok aşırı zayıftır. Yan sanayi krank milinin kesmesi , Gömlek çatlatıp motor yağına su vermesi, antifriz kullanılmazsa blok delinebiliyor. Farklı marka traktörlerde de olabiliyor. Motor ömrünün kısa olması, 5000 saatlerden sonra çekiş azalabilir. Egzozdan fazla kara duman atması , Motor hacminin 3143 cc olup saman bağlamaya yetmez, inancı . Motor hacmi küçüklüğünden dolayı hararet yapıyor, inancı. Direksiyon tepkileri Fiat 7056 gibi değil , çeyrek turda direksiyonu yarım kırmıyor. Saman bağlarken namluyu balye makinesine ağızlatmak gerekir, şoförü yorar. Gaz pedalının şekli eski modellerde şoförün ayak bileğini yorar, koftiden yapmacık bir şey koyulmuş. Operatörlük devirleri olarak 1600-2400 rpm kullanması. Boru tulumba gergi kollarının ekipmanda gevşemesi . Alt çekinin kısa olup balye makinesi bağlamaya uygun olmaması , Hidrolik kollarının tekerden 40 cm dışarıda olmaması , ekipman bağlaması zorlaşıyor. Hidrolik yağ kapasitesinin damper kullanımında az gelmesi . Debriyaj ve kuyruk mili bilyalarını bozabiliyor. Forumda farklı konulardan da araştırma yapabilirsiniz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Başak 2073 balya makinası çalıştırma
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt