PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
6100m bilgi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1465947" data-attributes="member: 76199"><p>Traktörde ne kadar vites olması gerekiyor veya kademesiz mi olması gerekiyor konusunda forumda paylaşımlar var.</p><p> Çok vitesli traktör olarak;</p><p>Same Explorer 80 sürmüştük, 20*20 şanzımanın sümüklü böceği kademesini hiç kullanmamıştık.</p><p> MC cormick cx105 , 3 bölücülü idi, yolda iyiydi ama balye bağlamada kuyruk mili hızlı geldiğinden makineye uyumsuzdu.</p><p> Kubota 9540 hilo, 36*36 vites, iki bölücülü, en az yakıt devirleri 1600-1900 rpm de olduğundan makineye tam uyumludur, diyemeyiz.</p><p> Mf 5455, yazılımla çekiş iyi ama güçlendirilmiş traktörde 2 c d vitesleri kullanılmadığından yere güç aktarımı çamur tarlada zayıflar, patinajcılık yüksek oluyor.</p><p> Deuthz 5120c, 60*60 vites ve 3 bölücülü, motor haritası olarak, </p><p>1600 1800 rpm sabit tork aralığı, </p><p>1900 2200 rpm sabit güç aralığı, </p><p>3 bölücü vitesleri 1800 2000 rpm aralığında kullanmak gerekir.</p><p> Jd 5085 m, egzantrik değişmeden kullanılamıyor, sıra başlarında motor toplamaz.</p><p> Deuthz 5090 g de benzer şekildedir.</p><p> Güçlendirme yapılan motorlarda hararet sıkıntıları da olabiliyor.</p><p> Puma 210, 18*6 vites, yarı otomatik, tarla kademesinde 12 vitesi kademeleri de değişerek kullanabiliyor.</p><p> 1300 1500 rpm sabit tork aralığı, 1600 2200 rpm sabit güç aralığı, max güç 1840 rpm.</p><p> Yarı otomatik vites geçişleri için motorun tork rezervleri yeterli, 1500 1840 rpm aralığındaki, zamanlama kayıpları, operatörlük devirleri uygundur.</p><p> Jd 6125r, 5 soklu çekili pulluğu kumsal yerde taşıyacak traktör, </p><p> Jd 6830 premium, </p><p>1300 1600 rpm sabit tork aralığı, </p><p>Ek güç üretiminde, </p><p>1300 1800 rpm sabit güç aralığı, </p><p>1900 rpm max güç devri ve 4 bölücülü şanzımanıyla bizim arazi şartlarında çekiş gücü olarak kullanışlı görüyoruz.</p><p> Nh t7040 ta çekişi iyi bir makine.</p><p> Traktöre vites koyun dediğimizde karşımıza aykırı motor haritaları gelebiliyor, </p><p>Markanın klasik motor haritası değişmeden düzenleme yapan firmalar parmakla sayılıyor.</p><p> Biraz kademesiz şanzımana özendirme istekleri var gibi hissettik.</p><p> Daha çok vites motorda zamanlama kayıplarının kısılması olarak karşımıza çıkıyor.</p><p> Zetor 140 HD, euro5, 30*30 , 3 bölücülü sade bir şanzıman kullanmış ve eco 40 vitesi 1800 rpm devire sabitlemiş, 4 valf koyarak %19 yakıt tasarrufu var imiş, iyide yapmış, klasik sürüşlere biraz hitap edebilecek gibi duruyor.</p><p>Mısır ve pancar yerinde iş görür gibi duruyor.</p><p> Bölgenizde toprak yapısı volkanik küllü ve hafif yapıda.</p><p> Arazide ne olduğu belli olabilir, jd de servis ilgisizliği gibi şikayetlerde var.</p><p>Tek traktör olmasını da tavsiye etmeyiz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1465947, member: 76199"] Traktörde ne kadar vites olması gerekiyor veya kademesiz mi olması gerekiyor konusunda forumda paylaşımlar var. Çok vitesli traktör olarak; Same Explorer 80 sürmüştük, 20*20 şanzımanın sümüklü böceği kademesini hiç kullanmamıştık. MC cormick cx105 , 3 bölücülü idi, yolda iyiydi ama balye bağlamada kuyruk mili hızlı geldiğinden makineye uyumsuzdu. Kubota 9540 hilo, 36*36 vites, iki bölücülü, en az yakıt devirleri 1600-1900 rpm de olduğundan makineye tam uyumludur, diyemeyiz. Mf 5455, yazılımla çekiş iyi ama güçlendirilmiş traktörde 2 c d vitesleri kullanılmadığından yere güç aktarımı çamur tarlada zayıflar, patinajcılık yüksek oluyor. Deuthz 5120c, 60*60 vites ve 3 bölücülü, motor haritası olarak, 1600 1800 rpm sabit tork aralığı, 1900 2200 rpm sabit güç aralığı, 3 bölücü vitesleri 1800 2000 rpm aralığında kullanmak gerekir. Jd 5085 m, egzantrik değişmeden kullanılamıyor, sıra başlarında motor toplamaz. Deuthz 5090 g de benzer şekildedir. Güçlendirme yapılan motorlarda hararet sıkıntıları da olabiliyor. Puma 210, 18*6 vites, yarı otomatik, tarla kademesinde 12 vitesi kademeleri de değişerek kullanabiliyor. 1300 1500 rpm sabit tork aralığı, 1600 2200 rpm sabit güç aralığı, max güç 1840 rpm. Yarı otomatik vites geçişleri için motorun tork rezervleri yeterli, 1500 1840 rpm aralığındaki, zamanlama kayıpları, operatörlük devirleri uygundur. Jd 6125r, 5 soklu çekili pulluğu kumsal yerde taşıyacak traktör, Jd 6830 premium, 1300 1600 rpm sabit tork aralığı, Ek güç üretiminde, 1300 1800 rpm sabit güç aralığı, 1900 rpm max güç devri ve 4 bölücülü şanzımanıyla bizim arazi şartlarında çekiş gücü olarak kullanışlı görüyoruz. Nh t7040 ta çekişi iyi bir makine. Traktöre vites koyun dediğimizde karşımıza aykırı motor haritaları gelebiliyor, Markanın klasik motor haritası değişmeden düzenleme yapan firmalar parmakla sayılıyor. Biraz kademesiz şanzımana özendirme istekleri var gibi hissettik. Daha çok vites motorda zamanlama kayıplarının kısılması olarak karşımıza çıkıyor. Zetor 140 HD, euro5, 30*30 , 3 bölücülü sade bir şanzıman kullanmış ve eco 40 vitesi 1800 rpm devire sabitlemiş, 4 valf koyarak %19 yakıt tasarrufu var imiş, iyide yapmış, klasik sürüşlere biraz hitap edebilecek gibi duruyor. Mısır ve pancar yerinde iş görür gibi duruyor. Bölgenizde toprak yapısı volkanik küllü ve hafif yapıda. Arazide ne olduğu belli olabilir, jd de servis ilgisizliği gibi şikayetlerde var. Tek traktör olmasını da tavsiye etmeyiz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
6100m bilgi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt