5430


Merhaba arkaşalar new Holland td 90 var onun yerine 5430 düşünüyoruz arkaşlar pulluk performansı çok önemli bizim için td 90 beygirine göre iyi aslında 5430 pulluk performansı fiyatı hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi
 
Nr kadar kağıt üzerinde üstün olsada sisu
çabuk yığılıyor geç toparlıyor bol bol siyah duman atıyor
Perkins e göre artılarıda var tabi daha sessiz çalışması 1100dd max tork sağlaması uzun bakım aralıgı
Yakıtları ise perkins le çok bi farkı yoktur ama bana göre perkins daha verimli ve daha tahammülü
Benim şahsi görüşüm
 

Perkins çap/strok: 105/127 mm
Agco çap/strok: 108/120 mm
Derin piston boylu motorlar düşük devirlerde daha torklu(çekişli) 1000-1700 arası çalışır.1700 den sonra tork azalıyor, yumuşuyor 2000 devir tam güç veriyor.
Agco görüldüğü gibi 10/11 oranlı orta yumuşak çalışmalı motor,1300-1800 devir arası çekişli çalışıyor.1700 2000 devir arası tam güç veriyor.
Kullanım karakterleri farklı, comman rail olan yakıtta biraz daha iyidir.
Arz ederim.
 
Td 90 ile 5430 karşılaştırması bikere adil olmaz,esas konuya dönersek kesinlikle 5430 alınır yalnız o yerin dibine giresi burnu insanı çiftcilikten soğutuyor. Birde bu 5400 serileri mekanik enjeksiyonlu,bana kalırsa bu saatten sonra o kadar para veripte mekanik püskürtücü almak hiç verimli olmaz ve yakıta olumsuz bir yansıması olur.
 
Nr kadar kağıt üzerinde üstün olsada sisu
çabuk yığılıyor geç toparlıyor bol bol siyah duman atıyor
Perkins e göre artılarıda var tabi daha sessiz çalışması 1100dd max tork sağlaması uzun bakım aralıgı
Yakıtları ise perkins le çok bi farkı yoktur ama bana göre perkins daha verimli ve daha tahammülü
Benim şahsi görüşüm
3635 traktörümüz vardı 5430 ile değiştirdik. Bir defa biri 3 silindir ara iş motoru, hafif. Ama motoru kesinlikle kötü değildi. Pompadan birazcık açtım kabul edilebilir seviyeye gelmişti. İdare ederdi ama kabinli olduğu ve konforu için 5430 ile takas yaptık. Bu gerçekten çok farklı. 4 silindirli ağır iş için. Yakıtı 3635 e göre fazla geldi. İlerde elbette düşecekti. 3060 var birde o ayrı bir alem zaten. Yakıtı çekişi on numara maşallah.
 
Td 90 ile 5430 karşılaştırması bikere adil olmaz,esas konuya dönersek kesinlikle 5430 alınır yalnız o yerin dibine giresi burnu insanı çiftcilikten soğutuyor. Birde bu 5400 serileri mekanik enjeksiyonlu,bana kalırsa bu saatten sonra o kadar para veripte mekanik püskürtücü almak hiç verimli olmaz ve yakıta olumsuz bir yansıması olur.

Birde üstüne binseniz eğik burunun farkını ozaman anlarsınız.ayrıca 5400 serisini kullanmayan çok yakıyor diyo ama bu tamamen şöför ile aakalı.
 
Birde üstüne binseniz eğik burunun farkını ozaman anlarsınız.ayrıca 5400 serisini kullanmayan çok yakıyor diyo ama bu tamamen şöför ile aakalı.

Her hafra ilçeye gittiğimde yol üstünde görüyorum. Hakikaten güzel ve kalıplı bir makine yalnız bir yandan yüksek gövde diğer yandan düşük burun çok tipsiz yapıyor ayrıca arkadan bakınca kabin altına 2 kişinin rahatça girebileceği sırıtan bir boşluk var. Masseyin bu tür detayları bir daha gözden geçirmesi lazım. Günümüzde tasarım çok önemlidır. Bunun dışında gerçekten çok beğendiğim bir seri olduğunu söyleyebilirim.
 
Her hafra ilçeye gittiğimde yol üstünde görüyorum. Hakikaten güzel ve kalıplı bir makine yalnız bir yandan yüksek gövde diğer yandan düşük burun çok tipsiz yapıyor ayrıca arkadan bakınca kabin altına 2 kişinin rahatça girebileceği sırıtan bir boşluk var. Masseyin bu tür detayları bir daha gözden geçirmesi lazım. Günümüzde tasarım çok önemlidır. Bunun dışında gerçekten çok beğendiğim bir seri olduğunu söyleyebilirim.

Abi eğik burun tartışmaya açık ama kabinin altındaki boşluk bence iyi.çünkü bu traktörler elektronik, boşluk olmasa yerinden çıkan bir tane kablo için kabini yerinden kaldırmak gerekecek.
 
Perkins çap/strok: 105/127 mm
Agco çap/strok: 108/120 mm
Derin piston boylu motorlar düşük devirlerde daha torklu(çekişli) 1000-1700 arası çalışır.1700 den sonra tork azalıyor, yumuşuyor 2000 devir tam güç veriyor.
Agco görüldüğü gibi 10/11 oranlı orta yumuşak çalışmalı motor,1300-1800 devir arası çekişli çalışıyor.1700 2000 devir arası tam güç veriyor.
Kullanım karakterleri farklı, comman rail olan yakıtta biraz daha iyidir.
Arz ederim.

5430'da TD90D gibi mekanik enjeksiyonlu. Fakat mekanik enjeksiyonlu olması TD90D'den daha üstün olduğu gerçeğini de değiştirmiyor. Bizim akraba TD95D'yi verip yerine 5430 aldı. Gerek güç, gerek yakıt, gerekse konfor bakımından memnun. Fakat Common Rail isteyenler 5455 veya 5445 tercih edebilir. O seride bu iki model dışında kalan bütün modeller mekanik enjeksiyonlu....
 
5430 süper motor bence fakat fiyatta çok ben olsam td90d den güc olarak memnun değilsem eger turbo büyütürdüm üzerindeki turbonun 2 kat buyugu turbo takan firmalar var ki o zaman tatmin eder.
 

5430'da TD90D gibi mekanik enjeksiyonlu. Fakat mekanik enjeksiyonlu olması TD90D'den daha üstün olduğu gerçeğini de değiştirmiyor. Bizim akraba TD95D'yi verip yerine 5430 aldı. Gerek güç, gerek yakıt, gerekse konfor bakımından memnun. Fakat Common Rail isteyenler 5455 veya 5445 tercih edebilir. O seride bu iki model dışında kalan bütün modeller mekanik enjeksiyonlu....

Çekiş olarak 5430 td90 la ve td95 le kıyaslanamaz zaten, tork değerleri olarak td100 e daha yakın bir makinedir. Ayrıca şanzıman olarakta dyna-4 ve daha konforludur.Motor karakteristikleri de farklıdır.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt