5065 e egzantirik degisimi


Merhaba arkadaşlar John deere 5066 e 2015 model traktorumuze 5403 modelinin egzantirigini taktiracagiz bu sayede bayılma boğulma hastalıklarından kurtulacakmis ouro 2 ye dönecek performans artacak taktıran arkadaşlardan görüş alabilirmiyim
 
MF 285 gibi römorkta 1 ton yükle son vites rampa tırmansın istiyorlar,
30 km/h son hıza sahip modellerde 55 hp olanlar rampayı seri 2. vitesle çıkabiliyor.
70 hp, 290 n.m. tork ve üzeri modeller seri 4 vitesle rampayı canlı çıkar.
Stabil çalışmalı ve tork artış yüzdesi %19 olan 5065 E , minibüs motoru gibi yükü taşıyor.
JD karakteristiği göstermiyor, JD sürüş tarzı 6115 MC serisinde görebiliyoruz.
 

Euro 2 ye dönmek, doğamız için, kömürlü santral kurmak gibi olur.
Orijinal traktör motor dizaynlarina dokunmayın.
Servisiniz ile görüşünüz, başka çıkar yollar bulunabilir.
Çözüm belli daha büyüğünü almak
Oyuncak oldu traktörler hergün biri icat çıkarıyor bir ara yazılım yükseltme vardı şimdi egzantrik düşürme moda
 
Euro 2 ye dönmek, doğamız için, kömürlü santral kurmak gibi olur.
Orijinal traktör motor dizaynlarına dokunmayın.
Servisiniz ile görüşünüz, başka çıkar yollar bulunabilir.
Orijinal motor grafiklerine dokunulduğu için sorunlar yaşanıyor.
JD 6 serisi, alt modellerinde genel karakteristiğini yansıtamıyor.
JD motorlar genelde 1500 rpm civarlarında max tork noktası veya çevrelerinde sabit tork aralığı kullanır.
1900 rpm civarında max güç noktası veya sabit güç aralığı kullanır, motorun anma gücü genelde 1900 rpm devirdir.
Bazı serilerde 2100 rpm anma gücü tercihi , bazılarında 1750 rpm anma gücü tercihi yapıyor.
Motorların tork artış yüzdeleri genelde %35 civarı olurdu.
5 E serisinde %20 tork artış yüzdesi var, 5 M serisinde %30 tork artış yüzdesi var.
Motor tepkileri JD 2130 a hiç benzemez.
Motor yük dengeleme devirlerinin konumları değiştirilirse sürücü eski devir konumlamalarını arar , bulamayınca fazla yakıt yaktırır.
Kısa devir çalışmalı motordan uzun devir çalışmalı motora geçilirse vitesleri çabuk değiştirmek ister, yine yakıt fazlalaşır.
JD motorda 1500-1900 rpm devir aralığı kullanılıp vites değiştirilirken, Fiat'ta 1500-2300 rpm aralığı, Steyr de 1600-2500 rpm devir aralığı devir verilip vites değiştiriyoruz.
JD 5 E seride 1400-2400 rpm aralığı kullanılıp vites değiştireceğiz.Uzun devir çalışmalı motorunda zamanlama kayıpları yüksek oluyor , devirle güç yönetimi yaparız.
1900 rpm devirde motor max gücü aranır, bulamayınca egzantrik değiştirelim akla geliyor.
 

Benzer Konular