PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
286 g motorun gömleksiz olması dezavantajlı mı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Ihi" data-source="post: 1456134" data-attributes="member: 82810"><p>Bende aynı motorun turbolusu var ve geçen yıl 18000 saatte iken rektefe yaptık. Motor gayet sağlam ben aldığım da rektefeye gelmişti. bir yıl kadar kullanıp rektefe yaptık. tamirat yaparken hava filtresi hortumunda çatlak tespit ettik ve bu epey toz emmesine sebep olmuş. Bu kadar toz çekmeseydi belkide motor daha fazla gidebilirdi. Neyse blogu yenilestimeciye götürdük usta bu fabrika motoru dedi. Bende gömleğe bakmaya çalıştım görünmüyordu, ve usta boşuna bakma bunlarda gömlek yok dedi. 105 lik olan piston yerine bloğa 1mm girip 106 lık piston attı. Bundan sonraki revizyon işleminden sonra gömlek çakma işlemi olabilir. Kısaca orjinal motorunda blok kullanılıyor. Gömlek olayı bu motorda yok. Belli bir rektefe sayısından sonra piston kurtarmadiginda gömlek geçirme yapılarak kullanilmaya devam ediyor. Benim de ilk defa karşılaştığım bir olay.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ihi, post: 1456134, member: 82810"] Bende aynı motorun turbolusu var ve geçen yıl 18000 saatte iken rektefe yaptık. Motor gayet sağlam ben aldığım da rektefeye gelmişti. bir yıl kadar kullanıp rektefe yaptık. tamirat yaparken hava filtresi hortumunda çatlak tespit ettik ve bu epey toz emmesine sebep olmuş. Bu kadar toz çekmeseydi belkide motor daha fazla gidebilirdi. Neyse blogu yenilestimeciye götürdük usta bu fabrika motoru dedi. Bende gömleğe bakmaya çalıştım görünmüyordu, ve usta boşuna bakma bunlarda gömlek yok dedi. 105 lik olan piston yerine bloğa 1mm girip 106 lık piston attı. Bundan sonraki revizyon işleminden sonra gömlek çakma işlemi olabilir. Kısaca orjinal motorunda blok kullanılıyor. Gömlek olayı bu motorda yok. Belli bir rektefe sayısından sonra piston kurtarmadiginda gömlek geçirme yapılarak kullanilmaya devam ediyor. Benim de ilk defa karşılaştığım bir olay. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
286 g motorun gömleksiz olması dezavantajlı mı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt