PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
285s e turbo
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1455213" data-attributes="member: 76199"><p>Traktör tek çeker 4*2 ise güç anlamında MF 285S turboya ihtiyaç gösterecek bir durumu olmaz.</p><p>Traktör genel ağırlığı kabinli 3100 kg civarlarıdır.</p><p>Motor gücü 56 kw, 290 n.m. tork , tek çeker traktörde yeterlidir.</p><p>Turbo koyulup traktör güçlendirilirse traktörün patinaj ortalaması değişebilir.</p><p>Pulluk sürümünde yol 1 kaplumbağa vitesle 1400 rpm motor devri kullanılır.</p><p>Biraz ağır tav olursa tarla 3 tavşan vitesle 1800 rpm motor devri kullanılır.</p><p>Diferansiyel kilidi kapatılarak sürülür.</p><p>Motoru güçlendirdiğimizde yol 1 kaplumbağa vitesle ağır tava girdiğimizde hem traktörün patinaj ortalaması yükselebilir ve ağırlık gereksinimi artabilir , hem de uygun çeki demiri pulluk hızları 5,5 km/h de olduğundan çeki demiri kuvvetinde azalma yaşarız.</p><p> Binaenaleyh fayda bulalım derken yaptığımız işten fayda göremeyebiliriz.</p><p>Zaman tasarrufu için yarım vites fark istiyoruz olarak anladık ama traktörün çalışma isteği ayarlarına dokunmanın getirileri olduğu gibi götürüleri de olur.</p><p> Farklı toprak işleme yöntemleri, nakliye , ön kepçe çalışmaları gibi işlerde de fayda sağlayabilir.</p><p>Yüksek rakımlı bir yerde çalışıyorsanız , güçten kesilmeme konusunda etkisi olur.</p><p> Traktör çift çeker ise turbo takıldığında fark belirginleşir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1455213, member: 76199"] Traktör tek çeker 4*2 ise güç anlamında MF 285S turboya ihtiyaç gösterecek bir durumu olmaz. Traktör genel ağırlığı kabinli 3100 kg civarlarıdır. Motor gücü 56 kw, 290 n.m. tork , tek çeker traktörde yeterlidir. Turbo koyulup traktör güçlendirilirse traktörün patinaj ortalaması değişebilir. Pulluk sürümünde yol 1 kaplumbağa vitesle 1400 rpm motor devri kullanılır. Biraz ağır tav olursa tarla 3 tavşan vitesle 1800 rpm motor devri kullanılır. Diferansiyel kilidi kapatılarak sürülür. Motoru güçlendirdiğimizde yol 1 kaplumbağa vitesle ağır tava girdiğimizde hem traktörün patinaj ortalaması yükselebilir ve ağırlık gereksinimi artabilir , hem de uygun çeki demiri pulluk hızları 5,5 km/h de olduğundan çeki demiri kuvvetinde azalma yaşarız. Binaenaleyh fayda bulalım derken yaptığımız işten fayda göremeyebiliriz. Zaman tasarrufu için yarım vites fark istiyoruz olarak anladık ama traktörün çalışma isteği ayarlarına dokunmanın getirileri olduğu gibi götürüleri de olur. Farklı toprak işleme yöntemleri, nakliye , ön kepçe çalışmaları gibi işlerde de fayda sağlayabilir. Yüksek rakımlı bir yerde çalışıyorsanız , güçten kesilmeme konusunda etkisi olur. Traktör çift çeker ise turbo takıldığında fark belirginleşir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
285s e turbo
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt