Ynt: 285S Arka Kovan Isınması
Bir mf 285s kullanıcısıolarak dıyebılırım ki uzun sureli kullanımlarda ozellıkle tarla surmek vb gıbı işlerde motorun komple her yerı ısınır sonucta en basta motorun ısısı hemeen arkasındaki sanzumanın icindeki yagı zamanla ısıtır ayrıca sanzuman ve deransıyelın ıcınde bır dunya dişli var çalışan malzemede surtunmeden dolayı ısınır sonra bıde defransıyelın ıcındekı yag sureklı olarak hıdrolık pompası taraffından kullanılır ve oda ısınmaya sebeb olur en son olarak dısardan elınızı kovana deyınce halıyle ısındıgını anlarsınız ama şayet arka kovan cok kısa bır surede ısınıyorsa ıkı sebebı vardır bırıncı ve en onemlı sebeb fren balataları bıraz sıkıyordur cok sıkmadıgı ıcın kolay farkına varılmaz sureklı dısk plakaları ve balatalar bırbırıne surtundugu ıcın cabuk ısınır ıkıncı sebeb ıse sanzuman yagı ıyıce eskımıstır kaydırıcılık ozellıgını yıtırmiştir bu yuzden dişlilerde aşırı surtünme oluyordur o yuzden de cabuk ısınma olur mesela genelde farklı farklı remork veya hıdrolık aksamıyla calısan farklı makınalar kullanılırsa eger A şahsının makinasına koydugu X marka yag ile B şahsının makınasına koydugu Y marka yag bırbırıne karısınca cok cabuk yag bozulur ve özelliğini kaybettiği içinde gerekli yaglama olmaz ve kovan ve şanzuman ısınır....