285S Arka Kovan Isınması

Ynt: 285S Arka Kovan Isınması

anayurtlu 3105d link=topic=54092.msg568971#msg568971 date=1332707369' Alıntı:
ısınmaz olurmu iş yapan veya yola giden bütün traktörlerinki ısınır..
Aynen mesela bizimki sabahtan akşama kadar tarla sürüp akşam olunca şanzumanın sıcaklığı kullananın yüzüne vuruyor resmen.. Motorun soğutma sistemi var ama şanzuman kovan gibi sistemlerin soğutması yok. Bazı büyük traktörlerde var.
 
Ynt: 285S Arka Kovan Isınması

Biraz daha açarsan iyi olur ama bence çok anormal bişey değil
Sabah 8den gece 2ye kadar çift sürdüğümde gece klimaya falan gerek olmuyor traktörün şanzımanın oradan gelen sıcaklık yetiyor zaten.
 
Ynt: 285S Arka Kovan Isınması

XxXEsinti66 link=topic=54092.msg569260#msg569260 date=1332775884' Alıntı:
bendede 98 model 285 s var ama o sorun hiç yok
Frenler yağ banyolu olunca normal olarak ısınmadan başka bir ısınma gerçekleşmez. Bizimki kuru tip disk 1 saat boyunca rampa indim kovan aşırı ısındı..

ByFreST0N link=topic=54092.msg569266#msg569266 date=1332776095' Alıntı:
Biraz daha açarsan iyi olur ama bence çok anormal bişey değil
Sabah 8den gece 2ye kadar çift sürdüğümde gece klimaya falan gerek olmuyor traktörün şanzımanın oradan gelen sıcaklık yetiyor zaten.
:D Aynen yav Sivas akşamları soğuk olur şanzumanın sıcaklığı vuruyor birde kabinli olunca tişörtle iş yapıyorum :D
 
Ynt: 285S Arka Kovan Isınması

Bir mf 285s kullanıcısıolarak dıyebılırım ki uzun sureli kullanımlarda ozellıkle tarla surmek vb gıbı işlerde motorun komple her yerı ısınır sonucta en basta motorun ısısı hemeen arkasındaki sanzumanın icindeki yagı zamanla ısıtır ayrıca sanzuman ve deransıyelın ıcınde bır dunya dişli var çalışan malzemede surtunmeden dolayı ısınır sonra bıde defransıyelın ıcındekı yag sureklı olarak hıdrolık pompası taraffından kullanılır ve oda ısınmaya sebeb olur en son olarak dısardan elınızı kovana deyınce halıyle ısındıgını anlarsınız ama şayet arka kovan cok kısa bır surede ısınıyorsa ıkı sebebı vardır bırıncı ve en onemlı sebeb fren balataları bıraz sıkıyordur cok sıkmadıgı ıcın kolay farkına varılmaz sureklı dısk plakaları ve balatalar bırbırıne surtundugu ıcın cabuk ısınır ıkıncı sebeb ıse sanzuman yagı ıyıce eskımıstır kaydırıcılık ozellıgını yıtırmiştir bu yuzden dişlilerde aşırı surtünme oluyordur o yuzden de cabuk ısınma olur mesela genelde farklı farklı remork veya hıdrolık aksamıyla calısan farklı makınalar kullanılırsa eger A şahsının makinasına koydugu X marka yag ile B şahsının makınasına koydugu Y marka yag bırbırıne karısınca cok cabuk yag bozulur ve özelliğini kaybettiği içinde gerekli yaglama olmaz ve kovan ve şanzuman ısınır....
 

Benzer Konular