PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
130-180 beygir arası traktör önerisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1415769" data-attributes="member: 76199"><p>Max pro 110 , 81 kw , 430 n.m. tork geçse de pompa ayarı 1 vites fark eder.</p><p>1 vites farkta 4800 kg traktör için +50 n.m. tork gibi etki olur.</p><p>Çamurda tekerleri çapraza vermiyor.</p><p>115 C , dizayn olarak ara çapalama traktörüdür.</p><p>Yazılımla , 140 hp, 550 n.m. tork civarlarına gelebiliyor.</p><p>Traktör genel ağırlığı 4400 kg. Çamurda tekerleri çapraza veriyor.</p><p>Modellerin çeki demiri motor güçleri ve kuvvetleri arasında fark olacaktır.</p><p>Çapalama yapacak traktör dizaynında yüksek çeki demiri kuvveti aramayız.</p><p>Kuyruk mili gücü farkları olacaktır.</p><p>Motor grafiklerinden dolayı yürüyen farkları var.</p><p>Önemsediğiniz nitelik konusunu biraz detaylandırmalısınız.</p><p>115 C , başlangıç devirlerindeki sinme hareketi ve operatörlük ;</p><p>Araba motorlarında 2000-4000 rpm devir aralığı sabit tork aralığı var.</p><p>Yakıt diyagramlarından görüleceği üzere vites değişimleri de 2000-4000 rpm devir aralığı yapılır.</p><p>Sabit tork aralığı 1500-3500 rpm gibi bölgelere çekilince de vitesler 1750-3500 rpm devir aralığında değişir.</p><p>Motor güç yönetimi dizayn tercihleridir.</p><p>Sabit tork aralıklarının konumlarının değişmesi motoru daha iyi yapmaz.</p><p>115C yazılımla sabit tork aralığı 1200-1800 rpm şeklinde olur.</p><p>Motor aktif devirleri de 1600-1900 rpm aralığında bulunuyor.</p><p>Sürücü, 1000 rpm devire düşüpte yük altında vites değiştirmemesi gerekiyor. </p><p>Donatı ve konfor olarak tabi ki de 115C daha güzel duruyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1415769, member: 76199"] Max pro 110 , 81 kw , 430 n.m. tork geçse de pompa ayarı 1 vites fark eder. 1 vites farkta 4800 kg traktör için +50 n.m. tork gibi etki olur. Çamurda tekerleri çapraza vermiyor. 115 C , dizayn olarak ara çapalama traktörüdür. Yazılımla , 140 hp, 550 n.m. tork civarlarına gelebiliyor. Traktör genel ağırlığı 4400 kg. Çamurda tekerleri çapraza veriyor. Modellerin çeki demiri motor güçleri ve kuvvetleri arasında fark olacaktır. Çapalama yapacak traktör dizaynında yüksek çeki demiri kuvveti aramayız. Kuyruk mili gücü farkları olacaktır. Motor grafiklerinden dolayı yürüyen farkları var. Önemsediğiniz nitelik konusunu biraz detaylandırmalısınız. 115 C , başlangıç devirlerindeki sinme hareketi ve operatörlük ; Araba motorlarında 2000-4000 rpm devir aralığı sabit tork aralığı var. Yakıt diyagramlarından görüleceği üzere vites değişimleri de 2000-4000 rpm devir aralığı yapılır. Sabit tork aralığı 1500-3500 rpm gibi bölgelere çekilince de vitesler 1750-3500 rpm devir aralığında değişir. Motor güç yönetimi dizayn tercihleridir. Sabit tork aralıklarının konumlarının değişmesi motoru daha iyi yapmaz. 115C yazılımla sabit tork aralığı 1200-1800 rpm şeklinde olur. Motor aktif devirleri de 1600-1900 rpm aralığında bulunuyor. Sürücü, 1000 rpm devire düşüpte yük altında vites değiştirmemesi gerekiyor. Donatı ve konfor olarak tabi ki de 115C daha güzel duruyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
130-180 beygir arası traktör önerisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt