PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Organizasyonlar - Fuarlar
TrakKulüp Organizasyonları
12. Geleneksel Trakkulüp Buluşması | Üyelerimizle Röportaj
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1425343" data-attributes="member: 76199"><p>MaaşAllah , buluşma çok güzel olmuş.</p><p>5S modelde traktörün en az yakıt bölgesi motor testlerinde 1600-1800 rpm aralığı görünüyor.</p><p>Fendt 313 Deuthz motoru bırakıp , Sisu motora karakteristik farkından dolayı geçmiştir.</p><p>4 Lt lik Deuthz motor, 1200-1800 rpm sabit tork aralığı ve en az yakıt bölgesi devirleri , 1900 rpm max güç tepesi bulunuyordu.</p><p>Vario şanzıman 1600-1800 rpm devir aralığında atak çekiş verir, yalnız motorun tam gücü 1900 rpm devirde olduğundan Motor gücünün %80 lik kısmını kullanır.</p><p>Sisu motorda ise 1300-1800 rpm sabit tork aralığı , 1600-2100 rpm sabit güç aralığı , 1600-1800 rpm en az yakıt bölgesi devirleri var.</p><p>Şanzıman motorun sabit güç aralığını kullanabiliyor. Kuyruk mili çalışmalarını olumlu yönde etkiler. </p><p>MF 5711M modelde C1 devir sabitleme tuşu 1730 rpm devire konumlanmıştır, boş yere böyle konumlama yapmamışlar , en az yakıt bölgesinin ortanca devrine konumlama yapıyor.</p><p>Fendt 300 serisi kuyruk mili işlerinde de sabit güç aralığı devirlerini kullanarak daha başarılı çalışmayı tercih ediyor.</p><p>5S serisi kademesiz VT şanzımanla da iyi powermix değerleri verebilir.</p><p>Konuya inovatif bakış katkımız olsun.</p><p>Arkadaşların motivasyonlarını yüksek görmek bizim de şevkimizi arttırıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1425343, member: 76199"] MaaşAllah , buluşma çok güzel olmuş. 5S modelde traktörün en az yakıt bölgesi motor testlerinde 1600-1800 rpm aralığı görünüyor. Fendt 313 Deuthz motoru bırakıp , Sisu motora karakteristik farkından dolayı geçmiştir. 4 Lt lik Deuthz motor, 1200-1800 rpm sabit tork aralığı ve en az yakıt bölgesi devirleri , 1900 rpm max güç tepesi bulunuyordu. Vario şanzıman 1600-1800 rpm devir aralığında atak çekiş verir, yalnız motorun tam gücü 1900 rpm devirde olduğundan Motor gücünün %80 lik kısmını kullanır. Sisu motorda ise 1300-1800 rpm sabit tork aralığı , 1600-2100 rpm sabit güç aralığı , 1600-1800 rpm en az yakıt bölgesi devirleri var. Şanzıman motorun sabit güç aralığını kullanabiliyor. Kuyruk mili çalışmalarını olumlu yönde etkiler. MF 5711M modelde C1 devir sabitleme tuşu 1730 rpm devire konumlanmıştır, boş yere böyle konumlama yapmamışlar , en az yakıt bölgesinin ortanca devrine konumlama yapıyor. Fendt 300 serisi kuyruk mili işlerinde de sabit güç aralığı devirlerini kullanarak daha başarılı çalışmayı tercih ediyor. 5S serisi kademesiz VT şanzımanla da iyi powermix değerleri verebilir. Konuya inovatif bakış katkımız olsun. Arkadaşların motivasyonlarını yüksek görmek bizim de şevkimizi arttırıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Organizasyonlar - Fuarlar
TrakKulüp Organizasyonları
12. Geleneksel Trakkulüp Buluşması | Üyelerimizle Röportaj
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt