YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!


Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

rahimavci link=topic=48276.msg469279#msg469279 date=1321343684' Alıntı:
kabinler büyümüş gibi degilmi ya bana öyle geldi koltuklar filan var hazar
dısarıdan byümüş gibi görünüyo ama kabin içi genişliği azalmıs bence :)
bi tla serisini düşün bi tsa serisini düşün abi, hangisinin kabinde oturucak yer daha fazla snce? :)

DONAT_01 link=topic=48276.msg469284#msg469284 date=1321344599' Alıntı:
bu td5 de tl deki gibi hı-lo vitesi mi var vitesleri ikiye bölen?
daha öyle bir bilgi yok ama varsa iyi olur tabiki,
ama yapıcaklarını sanmıyorum, cnkü powershuttle koydular...
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

omerfarukkoc link=topic=48276.msg469304#msg469304 date=1321346599' Alıntı:
dısarıdan byümüş gibi görünüyo ama kabin içi genişliği azalmıs bence :)
bi tla serisini düşün bi tsa serisini düşün abi, hangisinin kabinde oturucak yer daha fazla snce? :)
daha öyle bir bilgi yok ama varsa iyi olur tabiki,
ama yapıcaklarını sanmıyorum, cnkü powershuttle koydular...
ewt arkadaşım bu yıl şatıl koydular şimdi böyle satsınlar bakalım önüzmüzdeki yılda hilo koyarlar öyle satarlar başka türlü nasıl satarlar
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

Arkadaşlar TD5 serisinin TD5.115 modeli AgriTechnica 2011 fuarındaydı. 113 Hp gücünde 4500cc 445 Nm FPT(Iveco) motoru vardı. Traktörde alışa gelmiş TD serisinden farklı olarak, kaput ve kabin görüntüsü vardı. Kabin içi kalitesi Avrupa modellere göre düşüktü. Yerli olduğu hemen belli oluyordu. Eski TD ' lerden farklı olarak kabinde piston kontrol kolları yan konsoldaydı. Hidrolik Power Shuttle vardı. Yan sağ direkte klima ve teyp sistemi mevcuttu. Diğer gösterge, direksiyon, vites topuzları, hdrolik kontroller vs.. aynıydı. Kabinde farklı olarak muavin koltuğu mevcuttu. Arka hidrolik sisteminin eski TD ' lerden bir farkı yoktu. 3600 Kg kaldırma kapasitesi mevcut. Arkasında hiç bir yenilik yoktu. Pek hoşuma gitmedi. O beygir gücündeki bir makina için daha yüksek kapasiteli pistonlu kollar gerekliydi. Şanzımanı 12 ileri 12 geri aynı eski TD ' ler gibiydi. Kısaca bu tarz yenilikleri mevcuttu. T5 serisi ise 115 hp gücündeydi. Kabinini Yarış kabin üretiyormuş. Fuardaki standlarında gördüm. Kabini eski TLA serisine göre ufaktı. Şanzımanı TLA ile aynıydı. Ön takımı sanki daha biraz etliydi. Sağlam gözüküyordu.
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

alipasalierkan link=topic=48276.msg472367#msg472367 date=1321742991' Alıntı:
Arkadaşlar TD5 serisinin TD5.115 modeli AgriTechnica 2011 fuarındaydı. 113 Hp gücünde 4500cc 445 Nm FPT(Iveco) motoru vardı. Traktörde alışa gelmiş TD serisinden farklı olarak, kaput ve kabin görüntüsü vardı. Kabin içi kalitesi Avrupa modellere göre düşüktü. Yerli olduğu hemen belli oluyordu. Eski TD ' lerden farklı olarak kabinde piston kontrol kolları yan konsoldaydı. Hidrolik Power Shuttle vardı. Yan sağ direkte klima ve teyp sistemi mevcuttu. Diğer gösterge, direksiyon, vites topuzları, hdrolik kontroller vs.. aynıydı. Kabinde farklı olarak muavin koltuğu mevcuttu. Arka hidrolik sisteminin eski TD ' lerden bir farkı yoktu. 3600 Kg kaldırma kapasitesi mevcut. Arkasında hiç bir yenilik yoktu. Pek hoşuma gitmedi. O beygir gücündeki bir makina için daha yüksek kapasiteli pistonlu kollar gerekliydi. Şanzımanı 12 ileri 12 geri aynı eski TD ' ler gibiydi. Kısaca bu tarz yenilikleri mevcuttu. T5 serisi ise 115 hp gücündeydi. Kabinini Yarış kabin üretiyormuş. Fuardaki standlarında gördüm. Kabini eski TLA serisine göre ufaktı. Şanzımanı TLA ile aynıydı. Ön takımı sanki daha biraz etliydi. Sağlam gözüküyordu.
ben demiştim t5 in kabin tlalardan t5000lerden ufak die :)

abi t5in powershift(hi-lo) ve cvt sanzıman secenekleri olcak die duymustum...
fuara sadece hi lo olanımı getirmişler yoksa cvt hiç mi yokmus? cçr-*-s bils-*-
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

omerfarukkoc link=topic=48276.msg473251#msg473251 date=1321894780' Alıntı:
ben demiştim t5 in kabin tlalardan t5000lerden ufak die :)

abi t5in powershift(hi-lo) ve cvt sanzıman secenekleri olcak die duymustum...
fuara sadece hi lo olanımı getirmişler yoksa cvt hiç mi yokmus? cçr-*-s bils-*-

T5000 ve T6000 serilerinin üretimi devam ediyor. Sanırım Euro4 standartı tamamen devreye girene kadar üretilecekler. Yani 2012 ' de daha T5000 ve T6000 ' leri göreceğiz. Ülkemize yeni seriler belki bu sebeple biraz daha geç gelebilir. Yeni T5 ve T6 serilerinde yenilik olarak Ad-Blue motor var. Onun dışında pek bir yenilik yok. Yani CVT şanzıman iki seride de mevcut değil. Fuarda 24x24 Dual Command şanzımanlı T5.115 vardı. T5 ' in 95, 105 ve 115 serileri mevcut. T6 seriside T6.120 ' den başlıyor. T5 serisi T5000 ile T6000 serisinin arasında bir model olmuş. TD5 zaten beygir artımından ve Shuttle ' dan başka yeniliği olmayan eski TD ' nin biraz değişiği diyebiliriz. 113 Hp güçte düşük vites sayısı ve hidrolik kapasitesi biraz eksi olmuş diye düşünüyorum. Hiç olmazsa TD5.105 ve TD5.115 ' te biraz ilave opsiyonlar olabilirdi diye düşünüyorum.
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

alipasalierkan link=topic=48276.msg473278#msg473278 date=1321895942' Alıntı:
T5000 ve T6000 serilerinin üretimi devam ediyor. Sanırım Euro4 standartı tamamen devreye girene kadar üretilecekler. Yani 2012 ' de daha T5000 ve T6000 ' leri göreceğiz. Ülkemize yeni seriler belki bu sebeple biraz daha geç gelebilir. Yeni T5 ve T6 serilerinde yenilik olarak Ad-Blue motor var. Onun dışında pek bir yenilik yok. Yani CVT şanzıman iki seride de mevcut değil. Fuarda 24x24 Dual Command şanzımanlı T5.115 vardı. T5 ' in 95, 105 ve 115 serileri mevcut. T6 seriside T6.120 ' den başlıyor. T5 serisi T5000 ile T6000 serisinin arasında bir model olmuş. TD5 zaten beygir artımından ve Shuttle ' dan başka yeniliği olmayan eski TD ' nin biraz değişiği diyebiliriz. 113 Hp güçte düşük vites sayısı ve hidrolik kapasitesi biraz eksi olmuş diye düşünüyorum. Hiç olmazsa TD5.105 ve TD5.115 ' te biraz ilave opsiyonlar olabilirdi diye düşünüyorum.
Bilgiler için teşşekürler erkan bişi sorcam peki bu td5 serisinin 85 90 beygir arasında olanları türkiyede ne zaman dağıtılcakmış onlar hakkında bilgin varmı yani td90 td5 gibi olcakmı ?
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

hamza40_7 link=topic=48276.msg473324#msg473324 date=1321899029' Alıntı:
Bilgiler için teşşekürler erkan bişi sorcam peki bu td5 serisinin 85 90 beygir arasında olanları türkiyede ne zaman dağıtılcakmış onlar hakkında bilgin varmı yani td90 td5 gibi olcakmı ?

TD5 serisi 65 Hp ile 113 Hp aralığında olacak. Yani ufak serilerde bu şekilde olacak. Ama ne zaman piyasaya sürülür bir bilgim yok.
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

alipasalierkan link=topic=48276.msg473278#msg473278 date=1321895942' Alıntı:
T5000 ve T6000 serilerinin üretimi devam ediyor. Sanırım Euro4 standartı tamamen devreye girene kadar üretilecekler. Yani 2012 ' de daha T5000 ve T6000 ' leri göreceğiz. Ülkemize yeni seriler belki bu sebeple biraz daha geç gelebilir. Yeni T5 ve T6 serilerinde yenilik olarak Ad-Blue motor var. Onun dışında pek bir yenilik yok. Yani CVT şanzıman iki seride de mevcut değil. Fuarda 24x24 Dual Command şanzımanlı T5.115 vardı. T5 ' in 95, 105 ve 115 serileri mevcut. T6 seriside T6.120 ' den başlıyor. T5 serisi T5000 ile T6000 serisinin arasında bir model olmuş. TD5 zaten beygir artımından ve Shuttle ' dan başka yeniliği olmayan eski TD ' nin biraz değişiği diyebiliriz. 113 Hp güçte düşük vites sayısı ve hidrolik kapasitesi biraz eksi olmuş diye düşünüyorum. Hiç olmazsa TD5.105 ve TD5.115 ' te biraz ilave opsiyonlar olabilirdi diye düşünüyorum.
bilgilerin için saol abi..
aynen td5 in 105 ve 115 liklerinde birazdaha özellikler olsa iyi olurmus dediğin gibi...
ve t5 ile t6da da sanzıman biraz daha elektroniklestirilmeli artık bence...
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

alipasalierkan link=topic=48276.msg473332#msg473332 date=1321899449' Alıntı:
TD5 serisi 65 Hp ile 113 Hp aralığında olacak. Yani ufak serilerde bu şekilde olacak. Ama ne zaman piyasaya sürülür bir bilgim yok.
Hmm o zaman bizim kasabaya gelecek olanda anlaşılır ne olcağı bizim kasabadan biri 5725 ii vardı onu vermiş td100 için anlaşmış servistekilerle konuştum ben yılbaşından sonra onun motoru teslim etcez yeni shutte li olanlardan gelecek dediler onlarada sordum bu td5 gibimi olcak valla onu bilmiyoruzda shutte li olacak gelecek motor dediler 5725 de 2009 model falan onu verip 100 almış komşu
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

Dqn link=topic=48276.msg473364#msg473364 date=1321901172' Alıntı:
şimdi tdlerde 3 tane takviye vitesi var düz 2 yani 3 ün 2 isi oluyor 3ün 2siyle çekemiyorsa bu sefer takviyeyi 2 ye ayarlayıp 4 e takacan öbür vites kolundan o 1buçuk görevi yapıyor 1 den hızlı 2den yovaş anladınmı anlamadıysan köye gidice video çekip koyarım aklıma glrse ?
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

Bana baktığımda kabinler daraltılmış gibi geldi hele TD5 ler TDD lere göre bayağı bir dar gibi görünüyor. Bende hala Türk Traktörün TDD nin eski tipinden vazgeçip bunu üretip satacağını düşünemiyorum :) bunlarda güzel olmuş ama şahsi düşüncem 3-5 bin tl arası bir fark olur fiyatlarda. Ayrıca bu TD5 ler 2012 yılında tamamen Türkiyede üretilip Türk çiftcisine satılacakmı? Birde TD5 lerde egzoslar soldan sağa alınmış görünüyor fotolarda motorlarda bir değişiklik varmı ki?

Edit: Şimdi dikkatimi çekti egzosu saga almışlar ama hala kaputun yanında egzoslar şöyle Tümosan gibi yana alamıyorlarmı acaba? Görüş alanını engellemezmi böyle?
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

nh_fıat link=topic=48276.msg468879#msg468879 date=1321285255' Alıntı:
2.viteste çekmiyorsa 2nin 4üne takarsın o 1buçuk gibi 1 den hızlı 2den yovaş ;)
peki o bahsetigin bucugu mf ler gibi yolda kullanabiliyormusun.kademe 3 vites 2 deyken cekmedigi yerde motoru durdurmadan kademe 2 vites 4 gecirebiliyormusun? Eger cevabin hayirsa konuda bahsedilen bucukla senin bahsettigin bucukun hic bir alakasi yok.
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

cıvıq06 link=topic=48276.msg473595#msg473595 date=1321941743' Alıntı:
peki o bahsetigin bucugu mf ler gibi yolda kullanabiliyormusun.kademe 3 vites 2 deyken cekmedigi yerde motoru durdurmadan kademe 2 vites 4 gecirebiliyormusun? Eger cevabin hayirsa konuda bahsedilen bucukla senin bahsettigin bucukun hic bir alakasi yok.
gerek kalmıyor çünkü nh nin çekmediği yer olmuyor baştan kaça takarsan onunla hep gidiyor çekmem demiyor dermişimmm zuha-*-s
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

cıvıq06 link=topic=48276.msg473595#msg473595 date=1321941743' Alıntı:
peki o bahsetigin bucugu mf ler gibi yolda kullanabiliyormusun.kademe 3 vites 2 deyken cekmedigi yerde motoru durdurmadan kademe 2 vites 4 gecirebiliyormusun? Eger cevabin hayirsa konuda bahsedilen bucukla senin bahsettigin bucukun hic bir alakasi yok.
durdurmadan gecirebilirim ben 7o-66 da ;D
ama yolda nie geregi olucakki 2 4 e düşmenin... 3 2 ile giderken madem cekmiyo 3 1 e düş daha iyi...
daha cekmedi 2 2 veya 2 3 e cekersin kaldıgında cıkmadıgında...
 
Ynt: YENİ NEW HOLLAND TD5, T5 ve T6 SERİLERİ ORİJİNAL FOTOĞRAFLARI 2012...!!!

cıvıq06 link=topic=48276.msg473595#msg473595 date=1321941743' Alıntı:
peki o bahsetigin bucugu mf ler gibi yolda kullanabiliyormusun.kademe 3 vites 2 deyken cekmedigi yerde motoru durdurmadan kademe 2 vites 4 gecirebiliyormusun? Eger cevabin hayirsa konuda bahsedilen bucukla senin bahsettigin bucukun hic bir alakasi yok.
evet mflerin buçuğu gibi her vitesin buçuğu yok ama tarlada ayarlarsın
bnm td65s durmadan geçiyor ama biraz zor geçiyor oda zaman kaybı oda tabi motoru boğar rampada 2yle çekemiyosa 1 le çekersin yükü 1lede çekemezse durar 2nin3 üne atarsın. 2nin 3 üyle heryerden çıkar..
 

Benzer Konular