Tr6 120


Arkadaşlar merhaba tr6 120 traktör e ek güç üretim sistemi uygulanması hakkında bilgi sahibi olan varmı nedir ne değildir traktöre ek birşeyler takılıyor yoksa yazılım olayı mı tabloyu aşağıya bırakıyorum
 

Resimler ve ekler

  • IMG_20220827_005100.jpg
    IMG_20220827_005100.jpg
    166.9 KB · Görüntüleme: 36
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
TR6 120 ile Maxxum 110 modelin sadece nominal güçleri birbirine yakındır.
Ek güç üretimi nitelikleri farklıdır.
TR6 120 , 520-550 n.m. , Maxxum 110 , 520-594 n.m. tork verebilmektedir.
Kuyruk mili çalışmalarında Maxxum 110 farklı olur.
Traktör toprak işleme çalışmalarında genelde 1600 rpm devire sabitlenip kullanılıyor.
JD 6000 serisi 1900 rpm devire sabitlenip yürünüyorsa ,
NH TSA serisi de 1950 rpm devire sabitlenip yürüyebilir.
Motorların hem nominal, hemde ek güç arttırımlı haldeki ideal çalışma devirleridir.

Yazılım atınca yürüyen değişiyor.
Farz edelim ki Fiat 80 66 S modelin motor gücünü 100 hp, 400 n.m. tork yapalım , kasa ağırlığı hafif kalacak.
Balye bağlayacağız , 2000 rpm en az yakıt bölgesi devirlerini kullanamayacağız.
1500 rpm devirde makineyi çevirecek güç alacağız.
Sıra başı dönüşlerinde 1500 rpm devirden 1000 rpm devire düşerek vites değiştireceğiz.
Tork zaten 1500 rpm devirde max değerini bulmuştu, başlangıç torku da az olduğunda motor devir alabilmek için yakıta yüklenir.
Bütün motor şanzıman uyumu bozulabilir.
JD 6000 serisinde 1900 rpm devirden 1500 rpm devire düşünce vites değişir.
TR6 serisinde 1950 rpm devirden 1600 rpm devire düşünce vites değişir.
Motorların zamanlama kayıpları ve şanzıman aralıkları traktöre has dizayn edilmiştir.
İki seride de 600 rpm , 1600-2200 rpm aralığı , sabit güç aralığı bulunuyor.
JD tork grafiğinde 1300-1500 rpm sabit tork aralığı kullanırken , NH TR6 serisinde 1600 rpm de tork tepesi bulunmaktadır.
Gayette yumuşak ve traktörü çamur zeminde yürütecek tasarım verilmiş.
Sürücülerin motor anma gücü kullanmama gibi isteklerinin olmayışının sebebini merak ediyoruz.

Ek güç üretiminin hangi şartlarda devreye girdiğini mi sordunuz.
Ek güç üretimini devreye alamama sorunsalı olan traktör modelleri de oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
TR6 120 ile Maxxum 110 modelin sadece nominal güçleri birbirine yakındır.
Ek güç üretimi nitelikleri farklıdır.
TR6 120 , 520-550 n.m. , Maxxum 110 , 520-594 n.m. tork verebilmektedir.
Kuyruk mili çalışmalarında Maxxum 110 farklı olur.
Traktör toprak işleme çalışmalarında genelde 1600 rpm devire sabitlenip kullanılıyor.
JD 6000 serisi 1900 rpm devire sabitlenip yürünüyorsa ,
NH TSA serisi de 1950 rpm devire sabitlenip yürüyebilir.
Motorların hem nominal, hemde ek güç arttırımlı haldeki ideal çalışma devirleridir.

Yazılım atınca yürüyen değişiyor.
Farz edelim ki Fiat 80 66 S modelin motor gücünü 100 hp, 400 n.m. tork yapalım , kasa ağırlığı hafif kalacak.
Balye bağlayacağız , 2000 rpm en az yakıt bölgesi devirlerini kullanamayacağız.
1500 rpm devirde makineyi çevirecek güç alacağız.
Sıra başı dönüşlerinde 1500 rpm devirden 1000 rpm devire düşerek vites değiştireceğiz.
Tork zaten 1500 rpm devirde max değerini bulmuştu, başlangıç torku da az olduğunda motor devir alabilmek için yakıta yüklenir.
Bütün motor şanzıman uyumu bozulabilir.
JD 6000 serisinde 1900 rpm devirden 1500 rpm devire düşünce vites değişir.
TR6 serisinde 1950 rpm devirden 1600 rpm devire düşünce vites değişir.
Motorların zamanlama kayıpları ve şanzıman aralıkları traktöre has dizayn edilmiştir.
İki seride de 600 rpm , 1600-2200 rpm aralığı , sabit güç aralığı bulunuyor.
JD tork grafiğinde 1300-1500 rpm sabit tork aralığı kullanırken , NH TR6 serisinde 1600 rpm de tork tepesi bulunmaktadır.
Gayette yumuşak ve traktörü çamur zeminde yürütecek tasarım verilmiş.
Sürücülerin motor anma gücü kullanmama gibi isteklerinin olmayışının sebebini merak ediyoruz.

Ek güç üretiminin hangi şartlarda devreye girdiğini mi sordunuz.
Ek güç üretimini devreye alamama sorunsalı olan traktör modelleri de oluyor.
Reis yine döktürmüssünde tam soruma cevap alamadım tr6 120 traktörün maksimum gücü 142 beygirmiş biz şayet 125 e çıkarırsak herhangi bir sorun yaşarmıyız yakıtta ne gibi bir değişiklik olur asıl sormak istediğim bunlar tr6 120 ile tr6 140 lastik ebatları şanzıman ve motor bildiğim kadarıyla aynı bütün işi yazılım mı yapıyor
 

Benzer Konular