New Holland td5.80 & t4.75s


Hepinize kolay gelsin öncelikle
Bu iki model traktör ü daha önce kullanmış veya kullanan yakınlarınız varmı bu traktörler ile ilgili yorumları nelerdir ben traktör alma arifesindeyim şuan elimde 2 yaşında 4çeker 60 lık erkunt var traktörümden memnunum ama konfor açısından eksiği var .tarla kiralayıp işi büyütmek ve birazda yatırım amaçlı traktörü değiştirexeğim baktığım iki traktörde çok ortak nokta var tork değerleri aynı gibi td5 4 silindir diğeri 3 silindir (daha önce hiç 4 silindir motor almadım) yakıt konusunda ne olur bilemiyorum 2.bi traktörüm yok dolayısı ile her işe koşacağım yakıtta önemli vites seçenekleri aynı kaldırma kapasitesi td5 in 500kg daha fazla ikide common rail motor.tasarım olarak da td5 yeni tr6 lardaki kaporta tasarımına sahip biraz daha ferah t4.75 de eski td75 in yerini alacak gibi gözüküyor iki arasında kararsız gibiyim yardımcı olabilecek varsa buyrun konuşalım gönlüm td5.80 den yana a
 
Gönlünüzden yana tercih yapmanız sizin açınızdan iyi olacaktır.Herşeyi geçtim 4 silindir olması alınması için en önemli sebep. İşide büyüteceğim demişssiniz.Gözünüz kapalı td5 80 derim.Nh dan başka marka önerisi istersenizde yeni deutz 5080e veya muadili same explorer 80 nede bakabilirsiniz.td5 80 den daha fazla özelliklere sahip
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Gönlünüzden yana tercih yapmanız sizin açınızdan iyi olacaktır.Herşeyi geçtim 4 silindir olması alınması için en önemli sebep. İşide büyüteceğim demişssiniz.Gözünüz kapalı td5 80 derim.Nh dan başka marka önerisi istersenizde yeni deutz 5080e veya muadili same explorer 80 nede bakabilirsiniz.td5 80 den daha fazla özelliklere sahip
Deutz da sevdiğim bir motor ama servis ve parça sıkıntısı olduğunu duyuyorum ve bizim bölgemizde pek tutulmayan bir marka. Ara ara yakınlarımız da deutz alanlar oluyor ama pek uzun süre kullanmıyorlar geneli yakıttan şikayetçi
Bizim köyümüzde çoğunluk erkunt ve nh son 3/4 senedir çok fazla erkunt alındı benim ikilemimi büyük ihtimal satış bayi si çözecek hangi traktör daha önce fiyatı değişmeden gelirse onu alacağım gibi duruyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Deutz da sevdiğim bir motor ama servis ve parça sıkıntısı olduğunu duyuyorum ve bizim bölgemizde pek tutulmayan bir marka. Ara ara yakınlarımız da deutz alanlar oluyor ama pek uzun süre kullanmıyorlar geneli yakıttan şikayetçi
Bizim köyümüzde çoğunluk erkunt ve nh son 3/4 senedir çok fazla erkunt alındı benim ikilemimi büyük ihtimal satış bayi si çözecek hangi traktör daha önce fiyatı değişmeden gelirse onu alacağım gibi duruyor
Deutz ve yakıttan şikayet enterasan. Nh nin yanında koklar.parça konusunda sıkıntı olmaz ama bölgenizdeki servise biley diyemem. Nerelisiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
New Holland da , tarla 3. vites ile tarla 2. vites arası devirler çok açık geliyor, zor tarla sürümlerinde arada buçuk vites istiyor.
Yol vitesi olan 13*12 şanzıman, eco 30 km/h , kullanılabilir.
TD5 80 modelde cEGR ve DOC var ,
EGR kullanımını, yazılım firmaları genelde kapatıyor, özellikle Fendt markası garanti bitiminde hemen iptal eder, piston yüzeyine duman ve kurum verildiği için aşınmanın fazla olduğu söyleniyor, motor ömrünü etkiliyormuşmuşmuş.
NOx gazı azaltımına etkisi de %30 dolaylarında , SCR , %90 etkili oluyor.
Faz3B emisyonlarında Case 75C serisi kullanıyoruz,
76 hp, 309 n.m. tork, takviye tarla 4. vitesi katır gibi çekiyor.
Fiat 7056S egzantrikli TD75BM modelden sonra alınabilecek model olarak görmüyoruz.
Bir milyon bütçeyle alınabilecek traktör çeşitleri piyasada çok var.
BlueMaster serileri donanım olarak daha iyiler , boş modelleri ve kabini dar olan modelleri beğenmiyoz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
New Holland da , tarla 3. vites ile tarla 2. vites arası devirler çok açık geliyor, zor tarla sürümlerinde arada buçuk vites istiyor.
Yol vitesi olan 13*12 şanzıman, eco 30 km/h , kullanılabilir.
TD5 80 modelde cEGR ve DOC var ,
EGR kullanımını, yazılım firmaları genelde kapatıyor, özellikle Fendt markası garanti bitiminde hemen iptal eder, piston yüzeyine duman ve kurum verildiği için aşınmanın fazla olduğu söyleniyor, motor ömrünü etkiliyormuşmuşmuş.
NOx gazı azaltımına etkisi de %30 dolaylarında , SCR , %90 etkili oluyor.
Faz3B emisyonlarında Case 75C serisi kullanıyoruz,
76 hp, 309 n.m. tork, takviye tarla 4. vitesi katır gibi çekiyor.
Fiat 7056S egzantrikli TD75BM modelden sonra alınabilecek model olarak görmüyoruz.
Bir milyon bütçeyle alınabilecek traktör çeşitleri piyasada çok var.
BlueMaster serileri donanım olarak daha iyiler , boş modelleri ve kabini dar olan modelleri beğenmiyoz.
Hocam 75 HP lik ağır işlerde egzantirik değişmiş Td75 mi daha güçlü , işlemsiz 75c mi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Hocam 75 HP lik ağır işlerde egzantrik değişmiş Td75 mi daha güçlü , işlemsiz 75c mi ?
TD75BM , traktör genel ağırlığı 4200 kg geliyor, dik rampa tırmanırken son viteste 2500 rpm devirden 2000 rpm devire düşmüyor, alıp gidiyor.
75C , pompa ayarı varken 1500 rpm devire kadar inebiliyor ama daha fazla inmiyor.
Pullukta 4 11" ünlü 30 cm aralı pullukla mısır yerlerinde takviye 3. vites kullanılabiliyor.
Sürüm performansı olarak tarlada kısır yer kalmaması açısından ağır arazide traktör ağırlığı yüksek olan TD75 BM daha oturaklı gidiyor.
75C , kayış sökecek gibi sürüm yaparsa 3 soklu 11" pullukla takviye 3. vitesi kullanabiliyor, 4 11" kullanırsak takviye 2. vitesle sürüm yaparız.
Şanzımanların hız oranları arasında fark var, TD75BM , 2500 rpm ile 32 km/h , 75C , 2500 rpm ile 36 km/h son hıza sahiptir.
Motor gücü olarak TD75BM , bir tık farklı gibi duruyor.
TD75BM , takviye 2. vitesle sürebileceğimiz tarlalarda oluyor.
Böyle yerlerde egzantrikli TD90BM , takviye 3. vitesi rahatlıkla kullanabiliyor.
Pullukta 1 m/sn , 3,6 km/h hızın altına düşüldüğünde traktörün asılma tepkisi kaybolur, yerinde patinaja başlar.
T5 115 ile çalıştığımızda ise traktör 5km/h hızla 4 11" pulluğu sektirmeden çalışabiliyor.
Sürümde pulluk hoplatmayı istemeyiz, el sürekli hassasta bekledikten sonra yapılan işin tadı kaçar.
 

TD75BM , traktör genel ağırlığı 4200 kg geliyor, dik rampa tırmanırken son viteste 2500 rpm devirden 2000 rpm devire düşmüyor, alıp gidiyor.
75C , pompa ayarı varken 1500 rpm devire kadar inebiliyor ama daha fazla inmiyor.
Pullukta 4 11" ünlü 30 cm aralı pullukla mısır yerlerinde takviye 3. vites kullanılabiliyor.
Sürüm performansı olarak tarlada kısır yer kalmaması açısından ağır arazide traktör ağırlığı yüksek olan TD75 BM daha oturaklı gidiyor.
75C , kayış sökecek gibi sürüm yaparsa 3 soklu 11" pullukla takviye 3. vitesi kullanabiliyor, 4 11" kullanırsak takviye 2. vitesle sürüm yaparız.
Şanzımanların hız oranları arasında fark var, TD75BM , 2500 rpm ile 32 km/h , 75C , 2500 rpm ile 36 km/h son hıza sahiptir.
Motor gücü olarak TD75BM , bir tık farklı gibi duruyor.
TD75BM , takviye 2. vitesle sürebileceğimiz tarlalarda oluyor.
Böyle yerlerde egzantrikli TD90BM , takviye 3. vitesi rahatlıkla kullanabiliyor.
Pullukta 1 m/sn , 3,6 km/h hızın altına düşüldüğünde traktörün asılma tepkisi kaybolur, yerinde patinaja başlar.
T5 115 ile çalıştığımızda ise traktör 5km/h hızla 4 11" pulluğu sektirmeden çalışabiliyor.
Sürümde pulluk hoplatmayı istemeyiz, el sürekli hassasta bekledikten sonra yapılan işin tadı kaçar.
H
TD75BM , traktör genel ağırlığı 4200 kg geliyor, dik rampa tırmanırken son viteste 2500 rpm devirden 2000 rpm devire düşmüyor, alıp gidiyor.
75C , pompa ayarı varken 1500 rpm devire kadar inebiliyor ama daha fazla inmiyor.
Pullukta 4 11" ünlü 30 cm aralı pullukla mısır yerlerinde takviye 3. vites kullanılabiliyor.
Sürüm performansı olarak tarlada kısır yer kalmaması açısından ağır arazide traktör ağırlığı yüksek olan TD75 BM daha oturaklı gidiyor.
75C , kayış sökecek gibi sürüm yaparsa 3 soklu 11" pullukla takviye 3. vitesi kullanabiliyor, 4 11" kullanırsak takviye 2. vitesle sürüm yaparız.
Şanzımanların hız oranları arasında fark var, TD75BM , 2500 rpm ile 32 km/h , 75C , 2500 rpm ile 36 km/h son hıza sahiptir.
Motor gücü olarak TD75BM , bir tık farklı gibi duruyor.
TD75BM , takviye 2. vitesle sürebileceğimiz tarlalarda oluyor.
Böyle yerlerde egzantrikli TD90BM , takviye 3. vitesi rahatlıkla kullanabiliyor.
Pullukta 1 m/sn , 3,6 km/h hızın altına düşüldüğünde traktörün asılma tepkisi kaybolur, yerinde patinaja başlar.
T5 115 ile çalıştığımızda ise traktör 5km/h hızla 4 11" pulluğu sektirmeden çalışabiliyor.
Sürümde pulluk hoplatmayı istemeyiz, el sürekli hassasta bekledikten sonra yapılan işin tadı kaçar.
Hocam tt4 75 için yorum yapabilir misiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Hocam tt4 75 için yorum yapabilir misiniz
Çekiş performansı olarak iyi bir model, kabin olarak dar ve basık duruyor.
Kullanım olarak ise gayet pratik sayılır, manevra olarak eh işte.
İşinin ehli bir usta mazot pompasına iyi ayar çekerse yakıt normalleşir.
Traktör yeniyken yol yakıtı 400 gr/km civarları oluyor.
Kuyruk mili gücü 50 kw civarları , haşpaylı saman bağlamak için yeterlidir.
Piyasaya çalışmak için çokta önermeyiz.
 
New Holland da , tarla 3. vites ile tarla 2. vites arası devirler çok açık geliyor, zor tarla sürümlerinde arada buçuk vites istiyor.
Yol vitesi olan 13*12 şanzıman, eco 30 km/h , kullanılabilir.
TD5 80 modelde cEGR ve DOC var ,
EGR kullanımını, yazılım firmaları genelde kapatıyor, özellikle Fendt markası garanti bitiminde hemen iptal eder, piston yüzeyine duman ve kurum verildiği için aşınmanın fazla olduğu söyleniyor, motor ömrünü etkiliyormuşmuşmuş.
NOx gazı azaltımına etkisi de %30 dolaylarında , SCR , %90 etkili oluyor.
Faz3B emisyonlarında Case 75C serisi kullanıyoruz,
76 hp, 309 n.m. tork, takviye tarla 4. vitesi katır gibi çekiyor.
Fiat 7056S egzantrikli TD75BM modelden sonra alınabilecek model olarak görmüyoruz.
Bir milyon bütçeyle alınabilecek traktör çeşitleri piyasada çok var.
BlueMaster serileri donanım olarak daha iyiler , boş modelleri ve kabini dar olan modelleri beğenmiyoz.
Konya Seydişehir servisi 75c nin egzantrik milinde ufak bir değişiklikle faz2b emisyon seviyesine düşeceğini söyledi çekişin bi tık daha artacağını iddia ediyor
 

Benzer Konular