YENİ..! New Holland T5 Auto Command

Fotoğrafları hoş duruyor t6 ile aynı kabin konsol oda güzel oturmuş en önemlisi motoru geri 4.5 litreye çevirmeleri olmuş ilk electro command modelinde 3.4 litre fpt motor kullanmışlardı şanzıman tr6 şanzımanı 16-16 vitesli motorun ağırlığı 5 ton zaten yanlış hatırlamıyorsam böyle bir traktöre ufak hacimli bir motor koymak ne kadar sağlıklı düz arazilerde güzel performans sergiler belki ama dağlık arazilerde kesilir gibi geliyor bana zaten motorun lastikleri de ufak ufak hiç 115 hp motor gibi durmuyordu e.c versiyonu bu model güzel tam kalıbına uygun olmuş inşallah ülkemize de gelir
 
Fotoğrafları hoş duruyor t6 ile aynı kabin konsol oda güzel oturmuş en önemlisi motoru geri 4.5 litreye çevirmeleri olmuş ilk electro command modelinde 3.4 litre fpt motor kullanmışlardı şanzıman tr6 şanzımanı 16-16 vitesli motorun ağırlığı 5 ton zaten yanlış hatırlamıyorsam böyle bir traktöre ufak hacimli bir motor koymak ne kadar sağlıklı düz arazilerde güzel performans sergiler belki ama dağlık arazilerde kesilir gibi geliyor bana zaten motorun lastikleri de ufak ufak hiç 115 hp motor gibi durmuyordu e.c versiyonu bu model güzel tam kalıbına uygun olmuş inşallah ülkemize de gelir

Talep olduktan sonra gelmemesi münkün değil. İnşllah ülkemizde de şu kur açığı kapanır da başta biz çiftçiler olmak üzere bi rahat ederiz ama sanmıyorum. Ayrıca pek New holland cı değilimdir ama bu yeni T5 benimde çok hoşuma gitti.
 
Talep olduktan sonra gelmemesi münkün değil. İnşllah ülkemizde de şu kur açığı kapanır da başta biz çiftçiler olmak üzere bi rahat ederiz ama sanmıyorum. Ayrıca pek New holland cı değilimdir ama bu yeni T5 benimde çok hoşuma gitti.

Türk Traktör Koç Holding bünyesi altında gelirse hep boş modelleri getirirler donanımlı new holland almak istiyorsa müşteri ilk gideceği yer Harman New Holland Distribütörü olmalı biz tdd almadan önce t5040 görüp beğeniyor bizim ağalar sonra bayiye gidince yok bunda kampanya var yok fiyatı hesaplı yok daha ekonomik 80 beygir falan diye td80leri satıyor işimizi görüyor görmeye ama dağlık arazide çekmediği yerde debriyaja bas vites düşür yüklü motor zaten bayır yukarı kaldır derken debriyaj falan gidiyor hep bide viteslerin ortası yok düz 1 ile sürüm yapsan 2. vitesi istiyor motor 2 ye atıyorsun yemiyor bir tek 2 kademe 4. vitesi ikisinin arasında oda sıra başlarında sıkıntı oluyor hemen gidemiyorsun öbür sıraya büyütecek vitesin yok falan filan harman'ın güzel yanı o hangi modeli istiyorsan hangi özellikte istiyorsan onu getiriyorlar koç holdingin getirmediği t5.120 ec modelini mesela harman getiriyor
 
Bu modeli ülkemizde yakın zamanda zor görürüz. İlk T5 serisi 2011 yılında AgriTechnica' da tanıtıldı. Onun üzerine bu 3cü kasa oluyor. Ama biz hala ilk kasaları TR5 olarak piyasada görüyoruz. Yani bu traktörü piyasada görmek zaman alır. Bu gidişle zaten ithal Nh pek göremeyiz gibi geliyor. Daha çok TR serileri gibi tedavülden kalkan serileri görürüz. İkinci jenerasyon kasayı belki yeni TR5 diye ülkemizde satabilirler. Ama bu son kasalar zor....
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Bu modeli ülkemizde yakın zamanda zor görürüz. İlk T5 serisi 2011 yılında AgriTechnica' da tanıtıldı. Onun üzerine bu 3cü kasa oluyor. Ama biz hala ilk kasaları TR5 olarak piyasada görüyoruz. Yani bu traktörü piyasada görmek zaman alır. Bu gidişle zaten ithal Nh pek göremeyiz gibi geliyor. Daha çok TR serileri gibi tedavülden kalkan serileri görürüz. İkinci jenerasyon kasayı belki yeni TR5 diye ülkemizde satabilirler. Ama bu son kasalar zor....

Bu dediğine aynen katılıyorum. Türkiye nedense bu tür teknolojilerde avrupa dan geri kalıyor. Bunun en büyük nedeni ülkemizdeki kur açıklığı. Bu nedenle ithalatçı firmalar hep geriden takip ediyor. Yakından takip edecek olsa açıklıktan dolayı sayılı çiftçiler ithallerin yüzüne bakıyor.
 

Benzer Konular