Teşekkürler arkadaslar insallah problem yaratmaz
kardeşim ben deniz kenarında yaşıyorum rakım 10. ben bile hayatta antifriz olmadan durmam. antifriz kullanmalıydın
Teşekkürler arkadaslar insallah problem yaratmaz
Hava iyiken marsa basip bloga antifirizin gitmesini saglasaydiniz daha iyi olmazmiydi yada icinde kalan su ile antifiriz karismis olur gibime geliyorArkadaslar oncelikle ilginiz icin cok tesekkur ediyorum son durum radyator hortumunu cikarttm radyatordeki su bosaldı biraz bugun hava iyiydi buzlarin buyuk bir bolumu eridi aksam 3 litre antfiriz koydum blogu iyice inceledim catlak goremedim yağ temiz nasipse yarın marşa basicam
Yani ben blokta da dolasir diye dusunmustum onemli olan motorda sikinti yoksa gerisi tefarruatSu bayagi boşaldı 3 litre antfiriz ilavesinden sonra karissada bir zararı olmaz gibime geliyor
Arkadaslar oncelikle ilginiz icin cok tesekkur ediyorum son durum radyator hortumunu cikarttm radyatordeki su bosaldı biraz bugun hava iyiydi buzlarin buyuk bir bolumu eridi aksam 3 litre antfiriz koydum blogu iyice inceledim catlak goremedim yağ temiz nasipse yarın marşa basicam
Çatlak deyince çok büyük olmasına gerek yok, gözle göremediğiniz kılcal çatlaklar oluşabilir. benim İMT 558'de vardı bloktan terleme şeklinde su akıyordu. Siz yine de bir ustaya gösterin. Aynı şekilde motor kapağında da çatlak oluşabilir.Arkadaslar oncelikle ilginiz icin cok tesekkur ediyorum son durum radyator hortumunu cikarttm radyatordeki su bosaldı biraz bugun hava iyiydi buzlarin buyuk bir bolumu eridi aksam 3 litre antfiriz koydum blogu iyice inceledim catlak goremedim yağ temiz nasipse yarın marşa basicam
trakttörünüz kabinli ise Motor calistiktan sonra iceri sicak hava geliyorsa yüzde yüz Motor blokunda bisey yoktur
Gecen yil bicerin suyunu unuttuk bosaltmayı -5te farkettim gittim yanina 2 kapagi firlatmiş birini de delmiş yeni kapak yaptirdim tornada silikonlayıp çaktım çok sükür bi sıkıntı çıkmadı dediginiz gibi kapakları atmasaydı blok gümmmHocam yanlış bilgi motor blokunda catlak varsa motorun calışmasında su devirdaiminin çalışmasında bir sorun olmaz kalirüfer sistemi çalışır fakat motor yagına su karışır yag seviyesi yükselir yagın özelligi gider ve yaglama sorunu olur motor su eksildigindende hararet sorunu olur genelde blokun en zayıf noktasında silindirlerin birleştigi noktadan catlak olur bunuda karter sökülür hava basınci uygulanır ve catlagın nerde oldugu bulunur normalde motor blohunun tıpalarını dışarı atar fakat tıpalar fazla sıkışmış ise bloka zarar verir
Gecen yil bicerin suyunu unuttuk bosaltmayı -5te farkettim gittim yanina 2 kapagi firlatmiş birini de delmiş yeni kapak yaptirdim tornada silikonlayıp çaktım çok sükür bi sıkıntı çıkmadı dediginiz gibi kapakları atmasaydı blok gümmm