nedir bu Deutz ?

25.10.2016
480
348
37
Aydin

Armadaşlar , gerçekten az mı yakar ?
Çok mu çeker ?
Arıza yapmaz mı ?
teknek olarak deneyen var mı ?
marka fanatikliği yapmadan kırmadan kırılmadan , gerçek verilerle , tecrübelerle sizde nedir nasıldır ?

Newhollandı bırakıp Deutz tercih edilir mi ?

90 - 110 hp ar<lkığındaki modeller için konuşuyorum .
 
Armadaşlar , gerçekten az mı yakar ?
Çok mu çeker ?
Arıza yapmaz mı ?
teknek olarak deneyen var mı ?
marka fanatikliği yapmadan kırmadan kırılmadan , gerçek verilerle , tecrübelerle sizde nedir nasıldır ?

Newhollandı bırakıp Deutz tercih edilir mi ?

90 - 110 hp ar<lkığındaki modeller için konuşuyorum .
kolay gelsin.
merak etmeyin burada marka fanatikliği yapan pek olmaz.
en doğru ve kesin bilgilere ulaşırsınız.
deutz agrolux ve "e" serisi parça olarak gelir ve monte olur.
geri kalan seriler ise bütün halde gelir.
genelde hepsi az yakar ve sağlamdır.
tabi kullanıcı hataları bu markaya çok endekslenmiştir.
ama uzman bir kullanıcının elinde ne fazla yakar nede bozulur,kırılır.
tam çiftçi dostudur.
 
peki neye göre fazla yakmaz yani , diyen var mı ben nh ile denedim xx lt yaktı Deutz yy litre yaktı , yada mf ile denedim vb vb gibi gerçekten bir veri var mı ?

zira şunu söyleyeyim , birgün parçacıda duruyorum adam diyor ki neler çok yakıyor , vb vb sayıdı döktü , amca sende ne var dedim td 75 var dedi daha önce ne vardı dedim mf 35x varmış ona göre nh çok yakıyormuş , hiç polemik yapmadım evet amcacım öyledir dedim ve kaçtım.

demek istediğimi anlatabildim mi ?

Deutz elmasıyla xxx marka elmayı kıyaslayan var mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Laser master
kolay gelsin.
merak etmeyin burada marka fanatikliği yapan pek olmaz.
en doğru ve kesin bilgilere ulaşırsınız.
deutz agrolux ve "e" serisi parça olarak gelir ve monte olur.
geri kalan seriler ise bütün halde gelir.
genelde hepsi az yakar ve sağlamdır.
tabi kullanıcı hataları bu markaya çok endekslenmiştir.
ama uzman bir kullanıcının elinde ne fazla yakar nede bozulur,kırılır.
tam çiftçi dostudur.
Gardas ben yorum yapsam diyeceksin fanatik yapmıyorum gel bir çay içelim
 
  • Beğen
Tepkiler: YUSUFTUYLUOGLU
Gardas ben yorum yapsam diyeceksin fanatik yapmıyorum gel bir çay içelim
öğleden sonra oradayın kuzen.
peki neye göre fazla yakmaz yani , diyen var mı ben nh ile denedim xx lt yaktı Deutz yy litre yaktı , yada mf ile denedim vb vb gibi gerçekten bir veri var mı ?

zira şunu söyleyeyim , birgün parçacıda duruyorum adam diyor ki neler çok yakıyor , vb vb sayıdı döktü , amca sende ne var dedim td 75 var dedi daha önce ne vardı dedim mf 35x varmış ona göre nh çok yakıyormuş , hiç polemik yapmadım evet amcacım öyledir dedim ve kaçtım.

demek istediğimi anlatabildim mi ?

Deutz elmasıyla xxx marka elmayı kıyaslayan var mı ?
ben şahsen tt50 ile deutz 50'denedim
fullendi 5 km yol gidildi aynı anda.
köye geldik üzerini tamamladık.
deutz 850ml.nh ise 1100 ml mazot ile depo doldu taştı.
bu yol için.
iş kısmını hiç söylemeyim :)
tt'de en iyi yönü manevra.
tabi bunlar şahsi kanaatler.
 

Pulluk, diskaro, tırmık, biçim, ot toplama, hidrolik performans, yol durumu v.s. tam ve yarım yükteki sonuçları veriyor.Dlg ortalamaları 300 gr.kw/h civarlarında, yeşil renkler ortalamalardan iyi, kırmızı renkler ortalamalardan fazla yakıt demektir.
400 hp sınıfında 240 gr.kw/h gibi değerler, 300 hp sınıfta 250 gr.kw/h, 150 hp sınıfta 270 gr.kw/h, 100 hp sınıfta ise 300 gr.kw/h gibi değerler mevcuttur.
Motor karakteristikleri motorun yapacağı işe göre tork ve güç bandları ayarlanmıştır, tork ve yedeği az olan motorların vites sayısı fazla, fazla olanların vites sayısı normaldir.Torku kendi serisinde az olan motorlar, motorun yeterli ivmeye(hızlanma) sahip olması için traktör ağırlığı da azdır.Kepçe kullanımı, ekim, ot biçme, toplama düşünülüyor.
Tork yedeği %20 olanlarda çok vitese ihtiyaç var, motor çabuk sönümleniyor, güç yönetimi farkı var, tercih meselesi.
Tork yedeği %40 olanlar vites değiştirmeye fazla ihtiyaç duymadan devir alabilir.
Toprak çalışmalarında ise 6 ve 7 sınıfı kombine ekipmanla çalışacak gibi dizayn var.
 
  • Beğen
Tepkiler: aaysberkk
Pulluk, diskaro, tırmık, biçim, ot toplama, hidrolik performans, yol durumu v.s. tam ve yarım yükteki sonuçları veriyor.Dlg ortalamaları 300 gr.kw/h civarlarında, yeşil renkler ortalamalardan iyi, kırmızı renkler ortalamalardan fazla yakıt demektir.
400 hp sınıfında 240 gr.kw/h gibi değerler, 300 hp sınıfta 250 gr.kw/h, 150 hp sınıfta 270 gr.kw/h, 100 hp sınıfta ise 300 gr.kw/h gibi değerler mevcuttur.
Motor karakteristikleri motorun yapacağı işe göre tork ve güç bandları ayarlanmıştır, tork ve yedeği az olan motorların vites sayısı fazla, fazla olanların vites sayısı normaldir.Torku kendi serisinde az olan motorlar, motorun yeterli ivmeye(hızlanma) sahip olması için traktör ağırlığı da azdır.Kepçe kullanımı, ekim, ot biçme, toplama düşünülüyor.
Tork yedeği %20 olanlarda çok vitese ihtiyaç var, motor çabuk sönümleniyor, güç yönetimi farkı var, tercih meselesi.
Tork yedeği %40 olanlar vites değiştirmeye fazla ihtiyaç duymadan devir alabilir.
Toprak çalışmalarında ise 6 ve 7 sınıfı kombine ekipmanla çalışacak gibi dizayn var.
Tork yedeği her traktörde varmı mesela tt55 ...
 
Tork yedeği her traktörde varmı mesela tt55 ...

Her traktörde yok, mesela Kıotı RX7320 eco CRDİ 73 hp (2600 devirde) 200 n.m. düz tork çizgisi mevcut, 24*24 vites, var.
Case 75C 75 hp 309 n.m. %38 tork yedeği,8*8 vites, var.Motorların huyuna göre şanzıman var.
150 hp üstü motorlarda ek güç arttırımı(Valtra da iki kademe), power bulge, motor gücü yönetimi gibi sistemlerde var.
TT 55, 55 hp, 230 n.m. %30 tork yedeği mevcuttur.
Mesela Puma'da 18*6 tam otomatik şanzıman mevcut, tork yedekleri %46, ara tork artışları da yüksek, 60*60 vites istiyoruz diyen yok.İhtiyaçta yok,şanzıman fazlasıyla yetiyor, motorun güç bandı uzunluğu biraz arttırılıp 9*3 tam otomatik şanzıman koyulsa yine yeterli olur, dizayn tercihleridir.Böyle 18*6 şanzıman gayet kullanışlıdır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuğ han
hocam en basit haliyle agrofarm430 NewHolland 110luk modellerinden sürümde goblede çizelde dipkazanda yakıt olarak bir avantaj sağlarmı.
verdiğiniz bilgiler çok güzel ama çok global oldu.
ikisi arasında sizce söylediğim takımlarda hangisi daha az yakar .
 
  • Beğen
Tepkiler: aydinli
hocam en basit haliyle agrofarm430 NewHolland 110luk modellerinden sürümde goblede çizelde dipkazanda yakıt olarak bir avantaj sağlarmı.
verdiğiniz bilgiler çok güzel ama çok global oldu.
ikisi arasında sizce söylediğim takımlarda hangisi daha az yakar .

Kullanmadığım traktör hakkında yorum yapmıyorum.Toprak yapısına göre farklı sonuçlar çıkabilir, bir şey diyemem.
 
Her traktörde yok, mesela Kıotı RX7320 eco CRDİ 73 hp (2600 devirde) 200 n.m. düz tork çizgisi mevcut, 24*24 vites, var.
Case 75C 75 hp 309 n.m. %38 tork yedeği,8*8 vites, var.Motorların huyuna göre şanzıman var.
150 hp üstü motorlarda ek güç arttırımı(Valtra da iki kademe), power bulge, motor gücü yönetimi gibi sistemlerde var.
TT 55, 55 hp, 230 n.m. %30 tork yedeği mevcuttur.
Mesela Puma'da 18*6 tam otomatik şanzıman mevcut, tork yedekleri %46, ara tork artışları da yüksek, 60*60 vites istiyoruz diyen yok.İhtiyaçta yok,şanzıman fazlasıyla yetiyor, motorun güç bandı uzunluğu biraz arttırılıp 9*3 tam otomatik şanzıman koyulsa yine yeterli olur, dizayn tercihleridir.Böyle 18*6 şanzıman gayet kullanışlıdır.

The hoca 75C 8+8 sence uygunmu? Bence uygun olmamış.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gürcan Koç
Ben ithallerini bilmem yanlış yorum yapamam ama TR deki montajlar bana göre pasif alan sattı burda ebat olarak küçük alçak tarlada tekerler boşa bile çıkıyor bi yerden arıza verdimi uyluyor anca oradan arıza veriyor, yakıtına iyi diyorlar fakat öyle fahiş fark yok ölçümlerimde bunlar bizim kasabada yaşayıp gördüklerim herkes gördüğünü bildiğini söyler
 
  • Beğen
Tepkiler: ağayamüsade
The hoca 75C 8+8 sence uygunmu? Bence uygun olmamış.

Uygun değil, 16*16 modeli, Amerika çiftçisi 10 senedir kullanıyor ve park vitesi de var.Hatta yol vitesi olan 17*16 şanzıman daha iyi olurdu, 12*12 şanzıman geldi.
Çok sayıda vites istemeyenlerde var, vites sayısı artınca şanzıman motoru kasıyor, salmıyor.Kullanışa bağlı olarak yakıt olarak çok fark edeceğini sanmam, fakat tırmık gibi işlerde ara hız kademesi aratıyor.Ekipmanı motora iyi uyarlamak gerekiyor.
 

hocam en basit haliyle agrofarm430 NewHolland 110luk modellerinden sürümde goblede çizelde dipkazanda yakıt olarak bir avantaj sağlarmı.
verdiğiniz bilgiler çok güzel ama çok global oldu.
ikisi arasında sizce söylediğim takımlarda hangisi daha az yakar .

aynen sormak istediğim soru buydu ? aynı tarlada aynı toprakta hangisi daha az yakar ?
 

Benzer Konular