KUBOTA M7001 SERİSİ GENEL TANITIMI


Kubota'nın 2016 yılında satışa sunduğu M7 serisi traktörlerin genel tanıtımı.

Videoda dikkatimi çeken noktalar;

Ön aks konik dişli değil şanzımanı ZF yaptığı için olabilir

Kabin süspansiyonu pnömatik yani havalı körük sistemi

3 adet paket seçeneği var. standart, premium ve ultra premium kvt.

Ultra premium KVT seçeneği kademesiz vario şanzımanlı diğerleri ise mx ve mgx teki gibi intellishift şanzıman gibi


http://www.landwirt.com/Videos/Landtechnik/Kubota+M7001-793.html
 
Barış ellerine sağlık..
Peki şimdiye kadar kubo sadece kendi şanzımanınımı
kullanıyordu..

Sağolasın Yusuf abi M7 serisi hariç diğer bütün kubotalarda motor şanzıman vs hepsini kendi üretiyor. Bu M7 serisi Fransa'da üretildiği için ZF ye geçmiş olabilir. Ayrıca Vario şanzıman üretiminde ZF birçok markaya üretim yapıyor. Kendi ürettiği şanzımanlar içinde en çok hoşuma giden mx mgx ve M6 serisinde kullandığı intellishift şanzıman var 8 kademe powersihft 2 veya 3 kademe ana vites oluyo tam bize göre ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: YUSUFTUYLUOGLU
Kabin süspansiyonunu Erkunt' tan çalmışlar... :(

kabin süspansiyonunda 2 seçenek varmış şimdi broşüre baktım :D mekanik yaylı sistem veya havalı sistem seç beğen al diyo :D

Tam avrupalı olmuş ön defransiyelde mafsal aktarma olunca hiç japonyadan eser kalmamış

İsmail abi konik dişli aktarma her konuda daha avantajlıydı. dönüş açısı kapalı sistem oluşu ve en güzeli Bi-speed özelliği vardı. bunda o yok malesef


EK BİLGİ;

M7131 modelinde hidrolik valf çıkışları ve kepçe joystick i mekanik M7151 ve M7171 modelinde valfler elektronik ve kepçe için standart elektronik joystick var konsoldaki ufacık joystick kepçe için.

Vario şanzıman haricinde diğer seçenekleri 6 ana vites ve 4 kademe powersihftten oluşuyor ve kontrolü yine traktörü yöneten joystick üzerinde. Ayrıca ileri-geri hareket için direksiyon altındaki shuttle kolu haricinde joystick üzerinde shuttle düğmeleri mevcut.
 
Son düzenleme:

Benzer Konular