HATTAT ÖNERİRMİSİNİZ ?

O zaman Hattatıda eleyebiliriz . Erkunt 110 Haşmet ve Tümosan 8095 arasında kaldım 8105 lere hiç girmiyorum bile sıkıntı üstüne sıkıntı .
Butcem az diyorsanız. Hattat 398 i tavsiye ederim. Trakyada denendi. Sadece Balya bağlamak için vitesleri uygun değil. 20 gün önce fuardan 115 bine alındı. Sahada 1000 saat testi bizim köyde yapıldı. Ufak tefek arızalar cikardi. Çıkan arızaların hepsi seri üretimde giderilmiş. Ayrıca 4100 serisi hala test ediliyor. 1 yıl sonra bu seriyi almakta fayda var ufak tefek arıza çıkıyor alan kişinin canini sikabilir.
 
Butcem az diyorsanız. Hattat 398 i tavsiye ederim. Trakyada denendi. Sadece Balya bağlamak için vitesleri uygun değil. 20 gün önce fuardan 115 bine alındı. Sahada 1000 saat testi bizim köyde yapıldı. Ufak tefek arızalar cikardi. Çıkan arızaların hepsi seri üretimde giderilmiş. Ayrıca 4100 serisi hala test ediliyor. 1 yıl sonra bu seriyi almakta fayda var ufak tefek arıza çıkıyor alan kişinin canini sikabilir.

Kuyruk mili devir noktası uygun değil, 1800 devirde kuyruk milinin 600 devir vermesi gerekiyor.Perkins motorun yakıt diyagramında 1400 ve 1800 devir en az yaktığı noktalardır, arada çok hafif yükselme var, pullukta 1500 veya 1800 devirle sürüm iyi olur.Yaş zeminde patinaj kontrolü gerekiyor.
Balye makinesinin kasnak devirleri ile oynayarak Perkins motoru 1800 devirde kullandık, bi tık daha verimli olur.
Tork eğrisi 1700 devirden sonra yumuşar, Fiat tork eğrisinde 1500 max tork, 2300 max güç noktasıdır, tork uzun bir band boyunca yumuşar.Perkinste ise 1600 devirden 2000 devire kısa bir aralık bulunuyor.
Kuyruk mili tepkileri fazla, aniden hızlanma yapıyor, aktarım dişlilerinin oranları uymuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Çiftci

Kuyruk mili devir noktası uygun değil, 1800 devirde kuyruk milinin 600 devir vermesi gerekiyor.Perkins motorun yakıt diyagramında 1400 ve 1800 devir en az yaktığı noktalardır, arada çok hafif yükselme var, pullukta 1500 veya 1800 devirle sürüm iyi olur.Yaş zeminde patinaj kontrolü gerekiyor.
Balye makinesinin kasnak devirleri ile oynayarak Perkins motoru 1800 devirde kullandık, bi tık daha verimli olur.
Tork eğrisi 1700 devirden sonra yumuşar, Fiat tork eğrisinde 1500 max tork, 2300 max güç noktasıdır, tork uzun bir band boyunca yumuşar.Perkinste ise 1600 devirden 2000 devire kısa bir aralık bulunuyor.
Kuyruk mili tepkileri fazla, aniden hızlanma yapıyor, aktarım dişlilerinin oranları uymuyor.
Hocam maşallah mühendis gibisiniz sizin binde bir bilginiz bende olsa kendimi sanslı hissederim valla ha
 

Benzer Konular