70-66 285 e kan kusturdu resmen

Kabin ve lastik avantajına göre Fiat eksi konumda, fakat Masseyde de fazla kabiliyetli bir şöför yok galiba.

Fiat ta Masseye göre hepten boş motor değil. Layıkıyla kullanan kişi olsun, altında Fiat olsun harikalar yaratır.

Bir Fiat-MF çekişmesi daha:
265 mi 285 mi tam okuyamadım, Fiat'ın rakibi

[video=youtube;fgZWXcT21k0]https://www.youtube.com/watch?v=fgZWXcT21k0&list=LLHGOHT2DyU8kTHobrEDdCmQ&index=5[/video]
 

Kabin ve lastik avantajına göre Fiat eksi konumda, fakat Masseyde de fazla kabiliyetli bir şöför yok galiba.

Fiat ta Masseye göre hepten boş motor değil. Layıkıyla kullanan kişi olsun, altında Fiat olsun harikalar yaratır.

Bir Fiat-MF çekişmesi daha:
265 mi 285 mi tam okuyamadım, Fiat'ın rakibi

[video=youtube;fgZWXcT21k0]https://www.youtube.com/watch?v=fgZWXcT21k0&list=LLHGOHT2DyU8kTHobrEDdCmQ&index=5[/video]
Yanlız bu adil olmamis. 285 in lastikler bitik. Fiatin ki dişli lastik
 
Yanlız bu adil olmamis. 285 in lastikler bitik. Fiatin ki dişli lastik
Bence de adaletsizlik var;

Massey Ferguson da boş gelmemiş;

arka teker ağırlıkları fiata göre fazla,

285 -- 4060cc 4 silindir 287 torklu.

70 56 3600cc 4 silindir 230 torklu

Net ağırlık olarak hatırlamıyorum ama Massey Fiata göre birkaç yüz kilo fazlalığı var.

Aynı zamanda dar lastikli Fergusonun lastikleri kendinden daha geniş lastikli Fiata göre daha ağır basıyor.

Bir de düz zeminde lastik durumu kadar ağırlık daha önemlidir. Bana kalsa da çekemezdi Fiat Masseyi orada.
 
  • Beğen
Tepkiler: sakaryalienterci

Benzer Konular