New Holland Tr6.130 mu Massey Ferguson 5713 mü

konuyi acan arkadas mf ile yerl new hollandi kiyasliyor parasi varsa 7000 alicak tbiki

ethem bey mesele miktar değil,verdiğin paraya göre aldığın kalite performans oranı.
Bende farkındayım iki traktörün fiyatları çok farklı,bu fiyat performans skalasında bulabilsem gönlüm tr6 130 dan yana olacak gibi.
 
Merhaba, TR6 nın tek eksiği kabin amortisörüydü yenilerde var. Bugün bizzat bayii önündeki TR6120 de gördüm. Fiyat, fayda maliyet olarak karşılaştırılmak gerekirse kesinlikle TR6 130 derim.
Konudan bağımsız olarak bayiilerde sıfır traktör olmayışı; 2018 de ertelenen emisyon kanunundan dolayı diye düşünüyorum çünkü Avrupa’da artık üretimi olmayan Tier4A emisyon seviyesine çıkabilmek için C.R.D (Common Rail Diesel) motor şart. Ülkemizdeki fabrikaların bu motor üretimine geçebilmesi için modernizasyonu zorunlu. Fabrikalar şu anda üretimden çok bu olaya hazırlanmaya yoğunlaştığı için üretim ağır galiba. Tabi koronavirüs etkiside az değil. Zira 2020 TR6 120 de bile D.P.F. (Diesel Partükül Filitresi) yok. Avrupa bu traktörü bu haliyle üretmek yasak şu anda. Tabi bahsettiğim konu kullanıcı açısından önem arz eden şeyler değil. Bu olay tamamen hava kirliliğiyle alakalı. Anlaşmalar gereği bu kanunlara bizim ülkemizde uyuyor biraz geriden takip etsekte. Her zamanki gibi bizim tamirciler ve yüksek elektronik “mükendisleri” tamir etmeyi öğrenmeden kısa yoldan iptal etme mucitliğini başardılar.
 
ethem bey mesele miktar değil,verdiğin paraya göre aldığın kalite performans oranı.
Bende farkındayım iki traktörün fiyatları çok farklı,bu fiyat performans skalasında bulabilsem gönlüm tr6 130 dan yana olacak gibi.
Anketlerde finalist olan traktörler,
Fendth 313 vario , 590 n.m. torkta ,
Maxxum 135 CVX , 605-700 n.m.
Zetor 140 HSX , 600 n.m.
Tavlı toprak yapısında optimum yakıtla sürüm bilgileri mevcuttur.
TR6.140 , 132 hp , 600 n.m. değerlere sahiptir.
Seri sonu makina toprak işleme de daha ideal değerler verecektir.
İki traktöründe fiyatları 65 bina seviyelerinde seyrediyor.
Biraz aşağı biraz yukarı yanılma payımız var.
Hayırlısı ne ise o olsun.
 
ethem bey mesele miktar değil,verdiğin paraya göre aldığın kalite performans oranı.
Bende farkındayım iki traktörün fiyatları çok farklı,bu fiyat performans skalasında bulabilsem gönlüm tr6 130 dan yana olacak gibi.

Al fergusonu değer kaybetmesin malın yıllarca kullan üstüne karlı olarak satarsın gerçi şuan 5713s almak istesen mart nisan teslim motorların hepsi opisyonlanmış ferguson bundan sonra türkiye genelinde en çok tutulan avrupa motor klasmanında uzun yıllar yağ filtre bakımından başka harcaman olmaz. Satıcam dediğin zamanda evin önünden sokağa yola çıkana kadarda satılır.
 
Al fergusonu değer kaybetmesin malın yıllarca kullan üstüne karlı olarak satarsın gerçi şuan 5713s almak istesen mart nisan teslim motorların hepsi opisyonlanmış ferguson bundan sonra türkiye genelinde en çok tutulan avrupa motor klasmanında uzun yıllar yağ filtre bakımından başka harcaman olmaz. Satıcam dediğin zamanda evin önünden sokağa yola çıkana kadarda satılır.
522021 - 31

Bu arıza kodu ne anlama geliyor? :rolleyes:
 
524021 - DPF temizliği için yakıt püskürten valf kapalı ,
021 kodu , valf kapalı anlamında ,
31 kodu ,sensör görev yapmıyor anlamındadır.
Traktör çekişten düşer , çekiciye kadar düşük performansta çalışarak yüklenebilir.
Temiz yakıt kullanılmadığı zaman olabilecek sorunların başında geliyor.
EGR valflerinde de tıkanıklık olabiliyor , kurum temizleyici kullanmak gerekiyor.
 

Bütçe 750 bin TL civarı ise Sifir im Case Maxxum 135 de düşünülebilir

Bütçe 750 bin TL civarı ise Sifir im Case Maxxum 135 de düşünülebilir

Bu makina duruyormu diyerek bakıyım dedim ilana 200k zam gelmiş
Kör tuttuğunu topal yakaladığını arkadaşlar
 
Bu makina duruyor mu diyerek bakıyım dedim ilana 200k zam gelmiş
Kör tuttuğunu topal yakaladığını arkadaşlar
Agam, sizin çok işiniz var.
Çok işi olana T7070 önermiştik.
Bu fiyatların tarımla ilgisi kalmadığına inanıyorum.
Parite 3 TL den 4 TL ye çıkınca satış müdürleri alınmaz demişti.
Günün şartları çok değişti ama bilemiyoruz.
 
TR6 120 nin max çeki pulluk vitesi 6. vitestir.
Motor ek güç üretimini devreye alınca çok yakar algısı oluşmuş.
Tork güç eğrisinin kesişim devri 1950 rpm de bulunuyor.
MF 5445 ve 5455 modellerinde pullukta 2000 rpm devirde kullanılması gerekiyor.
MF 5700 serisi 1700 rpm devir takıntısı olanlar için en az yakıt bölgesi 1600-1800 aralığına alınmıştır.
NH TD110 modelde tavda 1600-1700 rpm devir kullanır.
Steyr 768 2500 rpm motor devriyle saman bağlayınca diğer motorlardan fazla yakıt yakmaz.
Güç tercihleri değişiyor.
Üzüm üzüme baka baka kararırmış.
Ford traktörde MF ye bakarak kuyruk mili devrini 1700 rpm konumlamış.
Çap/strok:112/107 mm , piston boyu kısa olan motor anma gücü devrinde 2100 rpm de az yakar.
Steyr ise 2200 rpm den kuyruk milini 2000 rpm devire çekmesi Fiat motordan kaynaklanıyor.
Motor karakteristikleri farkları bulunuyor.
 

Benzer Konular